Wie nog meer NOD rond 12 augustus

quote: prietje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-08-2006 14:11:35'));

Hoi Boompje.
mijn Nod is ook op 12 aug!!
T rommelt wel in mijn buik maar zou net zo goed van de rode duivels kunnen zijn.
iets gevoelige borsten wat rare steekjes in onderbuik enz enz
Volgens de pendel zou ik pas nov of dec zwanger raken?!
Nog een weekje afwachten ,

Groetjes Prietje

Vertel eens over de pendel???

Hey Juffie,
wat zou je willen weten ?
ik las ergens op dit forum over meiden die zich hadden laten pendelen.
dat leek mij ook leuk dus ik zocht die site op maar die was er al mee gestopt.
op een of andere manier kwam ik op een site waar nog wel gependeld werd en daar heb ik een verzoekje achter gelaten of zij mij ook wilde pendelen (ze pendeld alleen wanneer je een positive test zou hebben , het geslacht mocht je dat willen weten, als je al zwanger bent de bevallingsdatum enz... hoeveel kinderen je zou krijgen)
bij mij gaf ze aan dat ik in november een positieve test zou hebben en dat het een meisje werd!! en ik zou in totaal 2 kinderen krijgen( ik heb al een zoontje van 2.5 jaar)

nou had ik eerder nog ergens anders laten pendelen en die zei december , jongen en ook 2 kindjes
dus ik weet nog niks natuurlijk.
eerst maar es kijken of ze gelijk krijgen....
ps   ze zijn inmiddels allemaal gestopt met pendelen!!! erg veel aanvragen

groetjes Prietje

Hallo!

Ook ik heb mijn NOD 12 augustus! Na een miskraam half april hoop ik dat het nu weer raak is! Na mijn ovulatie last van steken in onderbuik, opgezette pijnlijke borsten en pijn in onderrug...maar ja, dat kunnen inderdaad ook de rode duivels zijn.
Laten we hopen dat we allemaal na aankomend weekend door kunnen naar een andere topic!

Succes allemaal en laat wat horen!

X

Mijn NOD is donderdag 10 aug, als ik goed gerekend heb. Ben 8 maanden na mijn zwangerschap ongi geworden en dit wordt de 3e keer. Weet niet goed meer wat mijn cyclus is. Ben voor 1 kindje 5 jaar aan de pil geweest en na het stoppen met de pil niet meer spontaan ongi geworden. Ben benieuwd.

Succes allemaal en hopen dat het inderdaad een niet ongi dag is.

Hallo allmeaal,

zucht....het mocht weer eens niet zo wezen! Vandaag de duiveltjes doorgekomen 3 dagen te vroeg zelfs! Bah, ben er sip van! Waarom lukt het nu niet meer? op naar ronde 5 dan maar. De moed zakt me wel wat in de schoenen inmiddels....
ik duim voor jullie!

X

Hoi iedereen,
Morgen dus mijn NOD, nog geen tekenen. alleen veel plassen, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten.
Ik hoop zo dat het raak is deze keer en anders denk ik dat ik deze keer erg teleurgesteld ben.
Mijn gevoel zei dat het raak was, maar ga nu twijfelen.
Maar meer als afwachten kan ik niet doen!
Poeh spannend toch wel weer!!!!!
Hoe is het met de rest van hierboven???
Liefs Bo

ja vandaag mijn NOD,
spannend spannend!

Ik heb helaas het gevoel dat de rode duivels er aan komen vandaag, heb de bekende ongi steken.
Ben al een paar keer naar het toliet geweest en ben iedere keer opgelucht asl het nog niets is!
Ik wacht nog effe met testen tot volgende week!!! Ivm met mijn late ovulatie,
maar ik ben bang dat testen niet nodig zal zijn!

Liefs Bo

Terug
Bovenaan