Wie nog meer NOD rond 18 juni

Hallo meiden,
Ik heb dus zaterdag denk ik mijn ei gehad (denk ik). Hoeveel moet je temp eigenlijk stijgen om aan te geven dat je je ei gehad hebt. Mijn temp was do: 36,1 vr: 36,1 za: 36,1 zo: 36,4 ma: 36,1 di: 36,5 wo: 36,4 en do: 36,1. Volgens mijn speeksel-ovutest was dat zaterdag of zondag. Nu maar afwachten tot mijn nod rond de 16e
Ik heb wel al sinds zondag pijnlijke borsten en erg gevoelige tepels. Ben ook best moe. Ben al een paar keer op de bank in slaap gevallen. Verder ook nog steekjes in mijn buik. Hopelijk allemaal goede tekens of is het nog te vroeg voor symptomen?

Nou, hopelijk over een paar weken een boel zwangeren in dit topic. Succes allemaal!!!

Liefs,
Sara ***********************

Hallo Sara,

Ik heb mijn ei ook tussen vrijdag en zondag gehad, mijn NOD is 20 juni, dus een vroege ei! Ik heb normaal veel gevoeligere borsten dan nu. Misschien voor mij een goed teken?
De steekjes en moe zijn heb ik ook, ben net als jij ook een paar keer inslaap gevallen op de bank. Ik heb deze ronde last van duizeligheid en hoofdpijn, dat had ik de vorige rondes niet. Ik heb iedere keer een week voor mijn ongi dat ik zo heel erg moe ben en ik ben benieuwd of ik dat in de laatste week weer heb. Ik hoop echt dat het raak is deze keer! Voor ons allemaal. Er zijn nu veel meiden overtijd met een negatieve test heb ik gezien dat is erg vervelend!

Liefs Yvonne

Dag meiden

Nou ik denk dat mijn ei al wel weer geweest is sinds vandaag geen last meer van buik en rug (gelukkig). Maar heb nu wel sinds twee dagen last van een opgezette buik en ben nu erg sjaggie. Maar ja dat komt allemaal van de hormonen. We hebben gelukkig nog wel voor de zekerheid gisteravond nog even geklust. Dus aan het klussen kan het niet liggen dus maar afwachten of alles in orde is gegaan binnen.

Ga voor ons allemaal flink duimen      voor de komende 2 weken.

Groetjes Sharine

Hallo meiden,

Nou het afwachten duurt zo lang he? Ik ben wel duizelig vanaf mijn ei en ben erg moe. Mijn buik is vanaf mijn ei iets opgezet. Alleen mijn borsten doen voor het eerst niet zo zeer deze keer. Normaal heb ik dat wel elke ronde. Misschien een goed teken?
Laten we het hopen!!

Liefs Yvonne

Hoi

Ik had de afgelopen maand ook veel last van duizeligheid ik durfde gewoon haast niet meer auto te rijden.   Maar nu nergens meer last van. Heb nog steeds last van een opgezette buik en soms lijkt het of ik een buikje krijg hahaha. Vanmorgen waren mijn darmen wel wat aan het rommelen  Maar dat is allemaal nog veelste vroeg voor om te merken of je zwanger kunt zijn.

Ja inderdaad Yvonne het gaat weer 1,5 lange weken duren voor de uitslag.

Groetjes Sharine

Ja, ik durf ook nog niet te veel van de kwaaltjes uit te gaan. Ben toch wel iets voorzichtiger geworden de laatste rondes. Het lijkt mij idd ook te vroeg nog om iets te kunnen voelen.

Ja nog 12 dagen voor mij en 10 voor jou he Sharine voor onze NOD's!!!
Echt !!!!!

Liefs Yvonne

He He, ik heb hem weer gevonden! Deze topic stond op pagina 3!

Hoe gaat het meiden? Beginnen de kwaaltjes al te komen? Ik heb nog niet het gevoel dat het deze maand is gelukt, dus ik moet maar even afwachten. Alleen vannacht heb ik een scheurend gevoel gehad linksonder in mijn buik. Ik ben er wakker van geworden. Verder niet veel alleen last van de warmte, duizelig, migraine gehad.

Laten we hopen dat het raak is... nog maar een dikke week tot aan mijn NOD!!!

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Hier is het ook nog vrij rustig absoluut nog geen last van ongi gevoel of dat nou voor mij positief is (dat is dus de vraag) Wel heb ik veel last van afscheiding en hele droge ogen,en opgeblazen gevoel (bolbuik broeken zitten wat strak)  en wat moe maar de moeiheid kan ook komen van de warmte. Het aftellen is nu begonnen en het word voor ons erg spannend.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan