Wie nog meer NOD rond 18 juni

Ja vreselijk is dat he ? Ik herken dat echt! Ik denk dat het bij velen bekend voorkomt!
Nou spannend he? Flink klussen nu en afwachten maar weer!

Hoi meiden,
Ik denk dat ik gisteren mijn ei gehad heb. Flink geklust natuurlijk. Hahahaha.
Ik ben sinds 2 weken bezig met de MaybeBaby (speeksel-ovu test). Best grappig om te zien. Was dus ook opgelucht om te zien dat er varens te zien waren. Precies op tijd en het klopt ook met de buikpijn en de steekjes. Moet alleen nog afwachten wanneer mijn temp zijn stijging maakt van na de ovulatie. Oh oh oh, wat is het weer spannend!!!

Veel succes voor de andere die ook bezig zijn.

Hoi, Yvonne, ja ik baal inderdaad echt! Ik moet ze laten trekken zonder dat ze ontstoken zijn ofzo. Alleen een beetje tandplak en het begin van een klein gaatje rechts, zei de tandarts. Mijn eerste gaatje. L Ik heb wel aangegeven dat we zwanger proberen te worden, maar mocht ik zwanger blijken te zijn over 2 weken, dan stel ik het misschien uit tot na de zwangerschap. Pfff, heb vroeger (11 tot 16 jaar) zo veel gek*t gehad bij de tandarts, beugels, kaakchirurg die 2 keer mijn kaak open heeft gemaakt voor het een en ander. Pff had zo gehoopt dat ik ze kon laten zitten. J Maar goed. Ik zie wel. Heb in ieder geval tegen mijn vriend gezegd dat hij sowieso mee gaat om me weer thuis te brengen. Ja, hehe ga niet zelf in de auto zitten.

Nog een prettig weekend allemaal!!!

Liefs,

Sara

Hallo Meiden!

Afgelopen weekend mijn ei gehad en flink geklust! Nu kunnen de spannende weken beginnen tot mijn NOD! Afwachten is vreselijk, ze moesten een apparaatje hebben waarop je zelf kunt checken na je ei of het bevrucht is of niet ! Haha, dat lijkt me wel wat!

Hey Sara, ja ik zou je vriend ook meenemen. Ik was de vorige keer alleen en ik weet niet hoe ik van de tandarts naar huis ben gekomen! Vreselijk is dat zeg! Ja je kunt misschien beter een afspraak maken over 3 weken en als je dan over twee weken ongi geworden bent gewoon heen gaan. En als je zwanger bent kun je hem afzeggen! Dat laatste hopen we natuurlijk!

Liefs Yvonne

Dag meiden

Ik heb waarschijnlijk toch gisteren mijn eisprong gehad. Vanmorgen weer getempt en deze was weer gestegen naar 36,7. Hoop dat ie nou blijft stijgen. Het is weer rustig in de buik alleen het gevoel dat ie opgeblazen is. Mijn broek zit behoorlijk strak, moet sinds vandaag ook redelijk vaak naar de toilet. Het word weer spannende tijden voor ons. Zijn er al meerdere die hun ei al hebben gehad.

Groetjes Sharine

Hallo Sharine,

Ja ik denk dat mijn ei toch ook al geweest is, want mijn temp is nu nog steeds 37.
Vrijdag was deze nog 36,7. En nu maar hopen dat ie 37 blijft! Spannend hoor allemaal!
De laatste twee weken is weer ingegaan. Gisteren had ik een migraine aanval, dat was niet fijn en ook al erg lang geleden. Gelukkig zakte het aan het eind van de avond weer weg, nadat ik drie kopjes koffie gedronken heb. Misschien toch de caffeíne.
Ook doet mijn navel pijn, steekjes en een rode zichtbare streep. En een mijn buik is wat rommeliger.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Misschien al wel een goed teken voor je. Als het zover is ga ik flink voor je duimen.

Liefs Sharine

de mijne is als het goed is de 16e maar ja hopen maar dat hij positief weg blijft :)

Ja laten we flink duimen op dat het nu eens raak is!! Voor ons allemaal!
Weet je dat als ik zwanger zou zijn de uitgerekende datum 27 februari is!!!
Ik hoop het zo en ik heb er wel een lekker gevoel over, maar ja niks is zo verraderlijk als je eigen lichaam!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan