Hoi meiden,
Ik denk dat ik gisteren mijn ei gehad heb. Flink geklust natuurlijk. Hahahaha.
Ik ben sinds 2 weken bezig met de MaybeBaby (speeksel-ovu test). Best grappig om te zien. Was dus ook opgelucht om te zien dat er varens te zien waren. Precies op tijd en het klopt ook met de buikpijn en de steekjes. Moet alleen nog afwachten wanneer mijn temp zijn stijging maakt van na de ovulatie. Oh oh oh, wat is het weer spannend!!!
Veel succes voor de andere die ook bezig zijn.
Hoi, Yvonne, ja ik baal inderdaad echt! Ik moet ze laten trekken zonder dat ze ontstoken zijn ofzo. Alleen een beetje tandplak en het begin van een klein gaatje rechts, zei de tandarts. Mijn eerste gaatje. L Ik heb wel aangegeven dat we zwanger proberen te worden, maar mocht ik zwanger blijken te zijn over 2 weken, dan stel ik het misschien uit tot na de zwangerschap. Pfff, heb vroeger (11 tot 16 jaar) zo veel gek*t gehad bij de tandarts, beugels, kaakchirurg die 2 keer mijn kaak open heeft gemaakt voor het een en ander. Pff had zo gehoopt dat ik ze kon laten zitten. J Maar goed. Ik zie wel. Heb in ieder geval tegen mijn vriend gezegd dat hij sowieso mee gaat om me weer thuis te brengen. Ja, hehe ga niet zelf in de auto zitten.
Nog een prettig weekend allemaal!!!
Liefs,
Sara