Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

Ik moet vaak plassen. Tja, m'n buik voelt al een paar weken  vreemd, dus ik weet het niet. Ik had aldoor al zoiets na mijn nod maar eens naar de huisarts...maar nu nog steeds geen duivels te bekennen! Daar ben ik blij mee, maar vind het heel spannend!!!

Liefs Lientje

Hoi meiden,

Hoe gaat het bij jullie dan??? Mofa en  Dille al bijzondere kwaaltjes?

Rina wat balen, ik had de vorige ronde ook dat de rd te vroeg kwam, iedere ronde stipt en toen ineens, vreemd hoor! Suc6 in ieder geval!!!

Maantje hoe is het met jou dan???

Voor iedereen die ik nog vergeet heel veel suc6 met klussen of wachten!!!

Liefs Lientje

Heey Lientje!
Ja het gaat, nog iets meer dan 4 dagen wachten....heb opgezette buik in de avond en nog steeds pijn...had net een nieuwe bh gekocht maar is mn normale maat, nu puilt het aan alle kanten uit...nouja ook weer even eruit...
Ga je zaterdag weer testen? Zo spannend!!!!!!! Ik hoop het echt voor jullie(ben ook ronde 7)

En weten de andere meiden al wat? x ie maantje

Hoi maantje,

In zo'n spannende periode is afleiding welkom, dus ik duik zo de tuin in. Verstand op nul en dan vliegt de tijd. De buikklachten hebben we hetzelfde, wie weet...

Tja, raar maar ik heb ook het gevoel dat m'n borsten gegroeid zijn. Ik heb ineens lichte striemen van m'n bh, maar m'n mannetje voelt geen verschil, dus ik weet het niet hoor.

Liefs Lientje

Ja hun kunnen het weten.....mijne zegt van wel...he veel plezier in de tuin!!!! En ik ga even lekker douchen ben ook ineens misselijk....
tot snel weer! xie maantje

Hallo lieve meiden,

De RD  zijn vandaag geariveerd. Nou ja, ik dacht het al...!
Kids Lifstyle...ik ga met je mee naar de volgende ronde en wie weet november babytjes...hihihi!

Ik blijf jullie we volgen meiden die nog in een spannende periode zitten. Ik duim zo voor jullie

Liefs Mofa

He Mofa, wat rot voor je. Ja, je weet dat je wat   voelt aankomen maar toch is het altijd weer een enorme terleurstelling. Vind je niet?
Is je 1e kindje?
En kom je dan ook van het augustusforum??

We lopen nu iig gelijk op, 1 dag verschil. Kunnen we elkaar mooi in de gaten houden!!

En wat de andere tuinvrouwen betreft: alles aan kant??
Ik hoop voor jullie dat de RD niet komen!! Is het trouwens jullie 1e kindje?

Liefs Kids XX

We houden elkaar op de hoogte

Hee meiden,

Mofa wat balen! Ja, ik herken jullie gevoel en dacht dat het deze ronde net zo zou gaan en nu loopt alles anders, vreemd, maar ben wel een beetje blij en onzeker .

Ja, lekker gewerkt in de tuin, maar nog lang niet klaar, we hebben een nogal grote tuin. Altijd wel wat te doen, maar dat is in dit geval niet erg...

Net samen met m'n mannetje testen van clearblue gekocht, leek hem wel handig wel/niet zwanger. Daarbij een doosje paracetamol gekocht aangezien dat dan wel mag, hoezo goed bezig???

Hoe is het met de rest van de wachtenden???

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan