Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

Ja, dat had ik ook Mofa.Ik voelde gewoon dat ik niet zwanger was deze keer...

Bij mijn vorige zwangerschap-helaas miskraam  (eind dec) hoefde ik eigenlijk geen test te doen.
Mijn lichaam gaf het al aan... duizelig, gespannen borsten en een weëig gevoel in de onderbuik!

Zit jij nu , na je miskraam, weer helemaal goed met jou cyclus?
Ik nml. wel. Precies 28 dagen na mijn curretage mijn NOD( dus ongesteld).
En vanaf nu willen wij er weer voor gaan!

Ik hoop dat de RD niet komen voor jou en alle anderen (LIENTJE & DILE) niet komen en anders gaan jullie gewoon samen met mij voor een Novemberbaby!!

Veel lieve groetjes XX

Hou me op de hoogte hè

Hoi meiden,

Ik leek zo flink, maar vanavond na mijn werk kon ik de verleiding niet meer weer staan en hebben we getest....maar helaas een negatieve test...dus we wachten maar weer braaf af! Als zaterdag nog niets loos is dan doen we weer een test. We zijn er beide vrij rustig onder.

Iedereen veel suc6!!!

Liefs Lientje

Mijm cyclus was weer de oude na miskraam, regelmatig met 30 dagen. Fijn om me weer de oude te voelen. Dat geld zeker ook voor jou toch Kids Lifstyle?

Hahaha Lientje, het is moelijk om de verleiding te weerstaan.

Maar als de RD weg blijven(waarvan ik denk dat dat niet zo is) ga ik pas zaterdag testen.

Liefs gespanne Mofa

We waren er allebei ineens over eens...we doen het nu!!! Nou ja, we zien het wel en het kan nog steeds alle kanten op.

Liefs Lientje

Hoi Meiden,

Ik hield het niet meer en heb vannochtend (1 dag voor mijn nod) een test gedaan en die was negatief. Wat een teleurstelling!  Ik had deze maand juist zo'n goed gevoel erover maar ben nu toch wel een beetje ontnuchterd: weer met beide benen op de grond. Ik ga nu maar uit van mijn vorige cyclus. Deze was 35 dagen. Wat echt lang is voor mij maar dat was de eerste normale cyclus na m'n miskraam. Dan zou mijn nod aankomende maandag de 12e zijn. Als de rd dan nog niet gearriveerd zijn dan ga ik nog weer een keer testen. Heb maar weer nieuwe testen in huis gehaald.

Mofa:  jouw nod is  er al.  Spannend! Ik duim voor je! Hou ons op de hoogte.

Liefs!

hoi dames,

ik zou mijn NOD 11 feb hebben, maar de RD zijn er nu opeens al??? Dit heb ik nog nooit eerder gehad, altijd tussen 28 en 31 dgn en nu opeens 26 dgn. Nou ja, ik heb mezelf dus in ieder geval weer gek gemaakt in mijn hoofd, ik ga maar wat minder op dit forum zitten denk ik, als het lukt???, want ik ben er vooral rond mijn NOD erg mee bezig. Ik zit nu wel te twijfelen over ovulatietesten. Maar daar vind ik het ook nog weer een beetje te vroeg voor. Nou ik las meteen maar ff een SASdag in, lekker ff een stukje chocolade eten!!!!!

He Lientje!
Wat spannend en dat de test ook negatief is.... nog even volhouden dan maar he? Voel je al wat? xx maantje

Terug
Bovenaan