Hoi Stephanie,
Trek je vooral niets aan van wat andere zeggen. Als jullie het fijn vinden moet je het vooral doen! Maar ja, is het niet zo dat anderen altijd van zichzelf vinden dat ze het beter doen???!!!! Er wordt alleen altijd zo snel een oordeel geveld over andere gedachten qua opvoeding en aanpak.
Wij hebben het nooit gedaan, omdat ik vind dat ze allebei een eigen bedje hebben en er ook aan moeten wennen dat dat hun plaatsje is. Toen Merijn 2 weken geleden waterpokken had, wilde hij per se bij mij in bed liggen. Ik heb dat toen ook gewoon gedaan, omdat hij erg verdrietig was en veel pijn had, met als gevolg dat ik zelf om 1.00 uur nog niet sliep, omdat hij steeds van boven naar beneden schoof in bed (van de jeuk denk ik). Om 1.00 uur dus terug in zijn eigen bed gelegd en wij hebben allebei goed geslapen. Het probleem met Merijn is wel dat hij nu nog steeds iedere avond probeert om bij mij in bed te kruipen, maar dat wil ik dus niet.
Siebe heeft vannacht ook liggen spoken vanwege de waterpokken en op zeker moment heb ik hem ook bij me in bed gelegd, omdat ik er al een keer of 6 uit was geweest.
Bij uitzonderingen mogen ze dus wel bij me liggen, alhoewel dit ook wel de eerste keer was denk ik sinds ze geboren zijn. Zowel Merijn als Siebe hebben wel de eerste weken in een ledikantje bij me op de kamer gelegen, maar zijn na een aantal weken naar hun eigen kamertjes gegaan. Ook daar zijn de meningen over verdeeld.
En zeg nou zelf, in mijn positie, als straks mijn prins op het witte paard voorbij komt, kan ik het toch niet maken dat er twee kinderen bij me in bed liggen , hahahaha
Groetjes Fonske.