wie nog meer??

Hallo,

Mijn vriend en ik lijken het juist ontzettend leuk, maar durven het niet zo goed, niet omdat we bang zijn dat ze dan niet meer in d'r eigen bed zal slapen, maar meer dat ik me omdraai of hij en we boven op haar gaan liggen, of dat het dekbed over haar heen gaat. Ik slaap altijd met dekbed over mijn hoofd.
Ik hoop dat als ze wat ouder is en dan lekker op zater en zondagochtend nog even bij ons in bed kruipt. Heerlijk ik kan niet wachten.

Lilian mv Lotte 24 weken.

Yoëll ligt ook altijd `s   nachts bij ons in bed.....nou ja in het begin van de morgen...meestal word ie tussen 5 en 6 wakker en dan pakken we hem lekker bij ons in...mijn man gaat meestal rond half zeven eruit dan krijgt Yoëll zn fles en dan liggen we lekker nog tot een uurtje of negen te slapen, dan lekker relaxt tv kijken en meestal tegen een uurtje of half tien eruit.

En omdat wij zo`n moeilijke tijd achter de rug hebben en ik nog steeds moe ben kruipen we `s middags ook vaak ff lekker met z`n tweetjes op bed en `s avonds ligt hij heel vaak samen met mijn man op de bank te slapen.......

De eerste 4 maanden heeft ie niet anders als bij ons geslapen want hij krijste alles maar dan ook alles aan elkaar....

Liefs Denise

Hallo meiden,

Mijn zoontje is een hele slechte slaper (geweest???...slaapt namelijk sinds 1 week redelijk door) daardoor sliep hij ook met veel regelmaat bij ons in bed.
Wij hebben hem wel altijd in zijn eigen bedje gelegd, maar hij kwam gemiddeld 10 tot 15 keer op een nacht, nou ik kan je wel vertellen dat je het op een gegeven moment dan wel hebt gehad van kamer naar kamer rennen. Als het dan een uur of 5 is en jij hebt zelf nog bijna geen oog dichtgedaan ben je blij dat je nog ff rust krijgt als ie tussen je inligt.
Vooral omdat Wiek vaak tussen ons in heeft gelegen vind ik het helemaal niet vervelend of eng....ik ben mij er heel bewust van dat ie er ligt!

Het is ook vaak een eigen gevoel...maar moet wel zeggen dat ik altijd geprobeert heb om hem zo lang mogelijk in zijn eigen bedje te houden.
Want eerlijk is eerlijk...het grote bed is nog altijd van papa en mama

Groetjes MAUS mama van Wiek 25/07/2006

Hallo, heerlijk toch je kleintje bij jullie en zelf ook lekker kunnen slapen.
Als je jezelf daar prima bij voelt gewoon doen toch.
Linde heeft alleen de eerste nacht bij ons gelegen omdat ze heel onrustig was en erg veel last van haar darmpjes had.
Alleen toen ik even oververmoeid was weggedoezeld vond ik haar onder het dekbed met haar hoofdje en toen even later de wekker ging rolde mijn man bijna bovenop haar.
Je snapt wel dat Linde dus niet meer in ons bed slaapt.
Zelfs niet meer op onze slaapkamer wat we met haar grote zus wel een half jaar hebben gedaan.Linde maakt nogal wat herrie in haar slaap - soort varkentje - en ik slaap heel licht en toen dus bijna niet meer.
Dus gewoon maar doen waar jij je lekker bij voelt!!!
groetjes Danielle

Waar slaat dat nou weer op?
Ik heb echt geen sex advies nodig!

Ik vind gewoon dat kinderen in hun eigen bed horen te slapen dat is gewoon mijn mening.
Wat jullie doen moeten jullie zelf weten, maar je vroeg om antwoord en dat heb ik gewoon gegeven. (vind ik ook dat je mijn keuze moet respecteren, doe ik met die van jou ook)

beste elise,
ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik jou mening niet respecteer, ik zeg ook niet dat je op de keuken tafel moet gaan liggen, ik noemde alleen een paar andere locaties waar je ook sex kan hebben omdat jij net deed of dit alleen in bed kon. Ik kan er niets aan doen dat jij je hier door aangevallen voelt dit is niet mijn bedoeling geweest hoor !!!
Ik hoop dat je niet al te boos bent ,en mocht je stiekum toch een van mijn goede ideeen opgevolgd hebben hoop ik dat jij en je man genoten hebben !!

Terug
Bovenaan