wie nog meer??

ik dacht eerst dat je diegene was die de topic geplaats had, maar is dus niet!
Ik ben niet boos, maar vond het gewoon beetje flauwe opmerking.

Eetkamertafel is niet zo'n goed idee... die is er al helemaal gammel van!
(geintje)

Elise,
Nee, IK had deze topic geplaatst en ik word echt een beetje moet van die contante lange tenen. Ik krijg hier veel fijne antwoorden en jouw reacties zorgen bij mij echt voor een misselijk gevoel in mijn maag. Niemand valt je aan, niemand suggereert dat je sex-advies nodig hebt, je hoeft dus ook niemand aan te vallen en zo agressief te reageren op een topic dat ik vol goede bedoelingen heb geplaatst.
Mijn ouders zeiden altijd "als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets". En dan zullen we nu vast weer een reactie krijgen als "ja maar dit is gewoon mijn mening", maar meningen kunnen ook gewoon aardig gebracht worden.
Alvast bedankt.

Oke laten we allemaal een bakkie koffie pakken (of een koude douche).
Zo ontstaan er weer onnodige ruzies. Ik denk dat niemand iets kwaads heeft bedoeld. Ik vond persoonlijk de reactie van Lissas wel lollig maar kan de reactie van Elise ook wel begrijpen en het is zo kwaad allemaal niet bedoeld!

Misschien hebben we die seks allemaal wel nodig dan zou niemand zo verhit reageren hihi... dus tip voor vanavond. Kaarsjes op de wasmachine/eettafel/ diepvries/ aanrecht en aan de gang maar!

't is zeker errugggg warm in Israel....?

Anyway volgens mij zei Elise niets onaardigs als reactie op jouw topic..

Je vroeg toch of het raar was of niet....

Dus voordat er nog meer tumult ontstaat, gewoon easygoing!

liefs

Terug
Bovenaan