wie nog niet??

jeetje wordt wel een beetje jarloers hihi
al die kindjes die al geboren ijn n ik ben pas eind deze maand uitgerekend weet het ook nog van mijn dochtertje was ik op het october forum ook einde uitgrekend
ik wil ook
en zo leuk je leest na de andere die bevallen is maar wie nog niet???
en ook geen tekene??
en lopen jullie over of niet??
gr marijke 37,4

Hier ook nog helemaal niks, hoor! Geen teken van begin van bevalling!!
Ben nu precies 39 weken en kan mijn geduld tot nog toe redelijk goed bewaren, Gisteren even een baaldag, maarja, ik kan balen wat ik wil, ons kindje komt toch pas op het moment dat hij/zij er klaar voor is, daar heb ik weinig in te willen. Vandaag maar dat baalgevoel in de kast gestopr dus. Heb overigens ook geen zin in ananas harten en geplande sex om het één en ander te bevorderen dus ik wacht maar rustig af.

Maar ik merk wel dat ik steeds sterker verlang naar het "eindpunt" van de zwangerschap en steeds vaker nieuwsgierig ben naar hoe ons kindje klinkt, ruikt, er uit ziet, aanvoelt.

Succes met je "stuiterballetje", kan me voorstellen dat het erg pittig is nu met de laatste loodjes. Volhouden, hoor!

Groetjes, Pietje

hier nog eentje die pas eind maart uitgerekend is hoor!! denk zelf dat het begin april pas komt, gewoon een gevoel....dus dat ik uberhaubt geen maart mama wordt!! mischien word ik wel de laatste maart mama hahahaha...ook hier nog weinig tekenen, beetje rerommel af en toe maar verder niks hoor! voel me goed dat gelukkig wel. tja, we kunnen niet anders dan wachten he...ook ik ben stiekum beetje jaloers op alle meiden die te vroeg bevallen enz.hahahaha ach ja, komt goed !!! veel sterkte nog hoor!!

liefs sweety (37+4)

hihi, mooi om te zien al die nieuwe baby's elke keer. Voor het slapen gaan roep ik altijd ff tegen mijn hubbie, ff wachten, moet even kijken of er nog baby's zijn!

Bij mij ook nog alles rustig en geen echte voortekenen. Ben over 3 dagen uitgerekend. Mijn dochter kwam met 40+4, dus wie weet wat het weekend brengt.

Pietje bedankt, ik neem tenminste aan dat je mijn "stuiterballetje" bedoeld

hier ook nog niets,

in week 36 had ik er echt alles voor over om die kleine eruit te krijgen, ben ook de hele zwangerschap erg ziek geweest.

die kleine lag al een tijd ingedaald, maar sinds donderdag is mijn hele buik naar beneden gezakt en sinds dat moment ben ik totaal genezen van al mijn kwalen en problemen.

het mag van mij nu nog wel tot 40 weken duren!!! sinds donderdag ben ik echt aan het genieten van mijn zwangerschap, eindelijk, echt heerlijk dit gevoel.......... geen pijn meer, niet meer missleijk geen maagzuur, niet meer kort ademig, geen hoofdpijn meer en bla bla bla bla,

nu kan ik eindelijk zeggen, wow!! zwanger zijn is super..........

Hier ook nog steeds niks noppes nada.... ik heb het wel gehad nu, maar ja.
Ben vanochtend bij de vk geweest, zij doen er verder nog niets aan. We moeten echt afwachten! Succes allemaal!
Groetjes, Nicole 39w2d

hier ook nog niks,
ik was 7 maart uitgerekend maar de kleine heeft
geen zin nog.donderdag de laatste afspraak bij de verloskundige
anders moet ik naar de geneaceloog dus ik hoop
dat voor die tijd de kleine zich spontaan laat zien.

groetjes roos 40 weken en 5 dagen.

Ben over 2 dagen uitgerekend, maar de beeb wil niet indalen. Dus ik vermoed dat ik naar de 42 weken toe ga. Ikheb de beeb al verteld dat de zon schijnt en dat het echt perfect weer is om te voorschijn te komen.... maar ja echt luisteren doet de beeb nog niet.

Voel me nog wel heel goed. Maar verveel me wel tijdens mijn verlof. Vorige week had ik veel aanloop en deze week is de agenda redelijk leeg. Vanavond naar de verloskundige. Kan ik iedergeval het hartje van de kleine weer even horen.

Ga zo buiten in de zon maar een stuk wandelen....

Helpt het eten van een ananashart? Ik heb hier nog een ananas liggen

Terug
Bovenaan