wie nog niet??

hoihoi,

ook hier nog niets.. Ben nu 37-3, dus mag nog wel een week of twee, maar zou het niet erg vinden als het al zover zou zijn.....

Ik merk dat ik ondertussen niet meer gewoon kan lopen, alleen waggelen (grrrrrrr) en beign ook vreselijk 'aardige' opmerkingen te krijgen. Zo van: 'goh, je ziet aan je gezicht nu echt dat het niet zo lang meer duurt...'en als ze wat minder subtiel zijn : 'goh, je krijgt nu echt een opgeblazen zwanger-gezicht!'.

en bedankt.....

Liefs, Veer

Ik ben ook nog aan het wachten. Vandaag 37,5 wkn. Ik ben ivm bekken klachten al heel wat weken thuis en heb het wel gehad eigenlijk. Ik wil mijn kindje zien, vasthouden.Ik moet zeggen dat ik het aan de andere kant nog steeds raar vind, voor hetzelfde geld ben ik morgen moeder...
Succes jullie

nou hier is alles nog hetzelfde hoor 38 weken en die 2 weken zal ik denk ik ook wel vol maken.
het hoort erbij he,40 weken afzien,dan nog meer afzien,en dan,eindelijk een baby.
ik heb het nu eigenlijk nog een beetje te druk om te bevallen,dus laat nog maar even zitten.
bij mij werkt het zo van,he,he,ik ga nu eens even een dagje relaxen,en dan onee weeeen.volgens mij hoor ik ook ver bij de laatste van deze maand.geeft niets iemand moet de laatste zijn,maar kan natuurlijk ook de eerste zijn in april.
vandaar 1 april!!!!
gr.chris

Terug
Bovenaan