wie nog niet??

hier ook nog niks..... vind het ook heel leuk om te lezen dat iedereen al wel een kindje heeft gekregen, maar ik wil zelf ook zo graag!!!! Ik ben inmiddels 40 wk + 4 dg, dus het mag toch wel!!!! hihihi
Vanmiddag naar de vlk, dus eens even afwachten of zij er iets nuttigs over te zeggen heeft!!!!!
Succes allemaal!!!!

Hoi hoi,

Hier ook nog niks gebeurd,tja het rommelt soms wat hier en daar ,maar ik heb niet het idee dat ik bijna moet bavallen.
Ik ben morgen precies 39 weken zwanger.
Ik moet zeggen begin het nog niet echt zat te raken(en ik heb genoeg kwaaltjes om het zat te raken),ik blijf dingen vinden die nog even gedaan moeten worden(onbenulligheden dat wel),en soms lukt dat dan niet en dan denk ik oke morgen weer een dag,en dan doe ik het die dag ,en dan zijn er toch maar mooi weer 2 dagen voorbij
Ik zag alleen tot mijn schrik gisteren ineens striae op allebij mijn heupen zitten,en toen dacht ik wel nou moet het niet langer duren  whaaaaaaa ik wil niet verder striae scheuren,maar goed dat zeggen helpt niet ,ze komen toch wel wanneer ze zin hebben( de baby's en de striae ook )

succes met de laatste loodjes iedereen
liefs Merel

Ook ik ben in afwachting van de bevalling. Morgen ben ik 41 wkn. Woensdag gaan ze mij strippen in het LUMC.

Dus mijn hoop is op woensdag gevestigd, mocht de bevalling zich eerder aandienen, zou ik dat errug op prijs stellen.

Hoi, hier is ook nog helemaal niks aan de hand. Woensdag ben ik 39 weken en heb totaal nog geen voortekenen!
Van mij mag het wel komen, maar denk dat de kleine het nog reuze naar de zin heeft, daarbinnen.
De enige klachten die ik heb is het CTS, jakkes, die tinteling en pijn in de handen. Vooral 's nachts komt de pijn opzetten, waardoor ik vaak wakker wordt en dus ook vaak slecht slaap. Zo balen, had ik dat niet gehad, had ik echt helemaal niks te klagen gehad! Maar ja... zwangerschap zonder noemenswaardige klachten kan ook haast niet, he?

Iedereen maar volhouden. Kleintje komt vanzelf als hij/zij zich tevoorschijn wil laten toveren! (haha, toveren... als DAT zou kunnen....)

Groetjes,
Kim, 38+5.

Hai

Ook hier nog niks op dit moment, maar ik heb nu
wel weeen elke 5 min en begint steeds pijnliker te worden.
hoop dat het doorzet maar ja ben nu 41 weken dus zal het wel.
de andere 2 waren ook met 41 weken geboren.

groetjes     la-nu

Hier ook wat gerommel, maar ja ik hoopte dat het er zou zijn vandaag...morgen gaat mijn zusje naar de VS (en ze wet nog niet wanneer ze weer terugkomt) en ze moet om half 9 op schiphol zijn...dat betekent dat ze om  7 uur de deur uitmoeten en dat betekent dat ik nu nog zo'n 7 uur heb....vrees het ergste...maar ja.....heb even het februari forum nagekeken en niets is onmogelijk....

Nou ja....nog even....

Liefs Yvonne

Hallo!

Hier ook nog niets, ik dacht al dat ik bijna de enige was. Ik ben vaak bezig met felicitaties sturen. Maar okee ik ben bijna 39 weken en ik heb al wel een week wat krampen maar er gebeurt verder niets. Het kan nog wel 3 (!) weken duren!
Fleur (38+5)

Terug
Bovenaan