Wie nogmeer gestop in Juli 2008??

Hoihoi Lot!

Haha ja zeker spannende tijden, maar wel op een leuke manier :).

Ik had het Mirena spiraaltje..
In principe ben je meteen na het verwijderen weer vruchtbaar.
Maar mijn HA raadde aan om eerst mn cyclus weer op gang te laten komen. Omdat ik al jaren niet normaal ongesteld geweest ben, en dus niet weet hoelang mijn cyclus is.
Dus dan is het moeilijk te bepalen wanneer ik ongi zou moeten worden.. en dus wanneer ik zou kunnen testen. Ook was het beter om mn baarmoeder even wat rust te gunnen, om helemaal te herstellen van binnen uit, om de kans op een miskraam te verkleinen.
Dusss... nja dan maar een maandje wachten... helaas haha.

Liefs

Hallo meiden!

Ik ben ook gestopt, eigenlijk al wat eerder, maar mijn cyclus loopt echt niet goed. Daar wordt ik een beetje gek van eerlijk gezegd...

Ik hou nou precies bij wanneer we geklust hebben, wanneer ik bloedverlies heb gehad, lees bijna elke week wel een dag....

Maar goed, het hoeft ook niet gelijk raak te zijn.

Wij hebben vorig jaar een dochter gekregen, 13 juli 2007...

Groetjes,
Tiny Love

Hallo,

Ik ben Roos en wij zijn deze maand voor het eerst aan het klussen geweest. Als het goed is heb ik afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad, hoewel ik daar neits van gevoeld heb.  Het is nu voor ons dus afwachten. Het is voor ons het eerste kindje dus eerlijk gezegd vind ik het wel erg spannend allemaal. Ik weet ook niet zo goed of ik echt voor mijn NOD al iets zou moeten/kunnen voelen. Mijn beide schoonzusjes hadden allebei al snel het gevoel dat ze zwanger waren. Ik heb tot nog toe niet echt iets raars. Behalve dat sinds vrijdag de koffie raar smaakt op het werk terwijl de rest daar geen last van heeft. Maar vrijdag zou eigenlijk nog voor mijn eisprong zijn geweest dus ik weet ook niet.
We kunnen niets anders dan wachten tot het weekend van 26/27 juli dan kan ik testen of ben ik ongesteld (hoop van niet)

Groetjes Roos

Hej Roos!!

Wat leuk dat jullie ook aan het klussen zijn! Wat gebruikte jij aan voorbehoedsmiddel hiervoor??
Tis altijd een beetje lastig om je eisprong enzo te voorspellen en de lengte van je cyclus als je hiervoor niet natuurlijk ongesteld bent geweest...
Ik ga voor mezelf maar ff uit van 28 dagen, dus mijn vruchtbare dagen zijn nu voorbij en mijn NOD zou dan 30 juli zijn..

Begin alleen we steeds meer het gevoel te krijgen dat ik zwanger ben, heb pijn die voelt als bandenpijn, eet ineens heel veel, pijn onderin mijn rug en een opgeblazen gevoel.. Maarja kan ook weer komen omdat de hormonen aan het uitwerken zijn.. Einde van de maand zullen we het merken!

Erg leuk dat je voor een  eerste kindje gaat, het is geweldig hoor, alle cliches zijn waar.. Iedere zwangerschap verschilt natuurlijk maar ik vond dat ook ontzettend leuk!!

Wat doe je verder in het dagelijks leven?  

Liefs Lot  

He Tinylove,

Leuk dat je ook aant klussen bent voor een tweede! Heerlijk he zon hummel in huis! Wel spannend met de peuterpubertijd straks bij een eventuele tweede..

Heb je nu een jongetje of een meisje?

Wat vervelend trouwens dat je cylcus zo raar loopt! Ik had dat ook bij de mirena spiraal.. Wat voorn voorbehoedsmiddel gebruikte je hiervoor??
Hopelijk stoppen de bloedingen snel hoor!

Liefs Lot

Hoi hoi Ieniemienie!!

Je hebt wel een nickname uitgekozen zeg haha ik typ het steeds verkeerd haha..

Ja dat laatste snap ik inderdaad wel ivm de verhoogde kans op miskramen... Is dan idd wel zo slim om nog even te wachten.. Maar ook wel lastig lijkt me!!
Hopelijk wordt je snel ongesteld dan haha..

Wat doe je trouwens verder in het dagelijks leven? Werk je?

Liefs Lot

Hoi Lot,

Wij hebben de pil gebruikt, zo ongeveer 11 jaar. Ik ben gestopt met de pil en juni hebben we voorzichtig gedaan omdat het ons beter leek even 1x gewoon ongesteld te worden. Die cyclus was 26 dagen maar ik geloof dat het vroeger zonder pil ook iets van 27 of 28 dagen was. Ik ga nu dus maar uit van 28 dagen. We hebben nu dus zo veel mogelijk om de dag geklust in de hoop dat dat werkt. HAd nl ook ergens gelezen dat elke dag ook niet goed is voor de kwaliteit van het zaad, maar soms lees je ook weer dat als je vruchtbaar bent het elke dag moet doen. Ik weet dus eerlijk gezegd neit zo goed wat beter is. Mijn vruchtbare dagen zijn in elk geval voor bij en moet nu dus nog 1,5 week wachten dan weten we of het in 1x raak is of niet.
Ik heb wel redelijk veel last van mijn onderbuik. Pijn is een groot woord maar het is een zeurderig gevoel, kan het moeilijk uitleggen. En gisteravond vond ik dat mijn buik wel erg dik was maar dat was gelukkig vanochtend een stuk minder. Zullen misschien wel mijn darmen zijn geweest. Maar verders heb ik geen rare dingen zoals misselijk of gevoelige borsten. (naast de koffie dan maar dat had ik vanmiddag al geschreven geloof ik).

Ik werk fulltime maar wil eigenlijk niet te veel daar over vertellen voor het geval er iemand uit  onze omgeving ook toevallig  hier mee kletst. Ik hoop niet dat je dat erg vindt maar niemand weet dat we hier mee bezig zijn en dat wil ik graag zo houden.
Groetjes Roos

He Roos,

Tuurlijk begrijp ik dat! Logisch. Ik ben zelf net van baan gewisseld dus ken het gevoel een beetje, al is de kans heel klein dat de twee collegea die ik daar heb op dit forum zitten haha..  Maar de naam noemen enzo lijkt me toch niet zo slim hihi..

Heb wel verteld dat we graag nog een tweede wilde bij het solliciteren maar niet dat we er nu  al mee bezig zijn. Ach  we zien het wel.. Genoeg banen op de wereld en als ze je willen laten gaan omdat je zwanger bent zijn ze je niet eens waard! Je bent niet gehandicapt ofzo, ik vind dat altijd zon onzin maarja.. Mannenwereld blijft het toch wel int bedrijfleven!

Liefs  

Terug
Bovenaan