Wie nogmeer gestop in Juli 2008??

Hoi hoi,

Zo gezellig dat er meer dames bijgekomen zijn.
Ik zal me eerst maar is even goed voorstellen.
Ik ben Leona, 25 jaar en heb een zoontje die volgende week zaterdag 1 wordt.
Ik werk parttime als reisadvseur en ik kom uit Marken.

Ben dus ook net zoals jullie deze maand gestopt met de pil en wil heeeeel erg graag een tweede kindje.
Moet eerlijk zeggen dat ik het nu weer net zo spannend vind als met de eerste. Ook ik voel me een beetje zwanger. Voel me namelijk net zoals de vorige keer. Heb ook gemerkt dat mijn temperatuur vandaag echt hoog is voor mijn doen: 37.5. En ook mijn borsten, onderbuik en onderrug doen al een paar dagen zeer. Heb ook af en toe van die misselijke vlagen en een rare smaak in me mond. We zullen het wel zien, 30 juli duurt alleen wel erg lang.

Oja Lotte ik moet er trouwens niet aan denken hoor dat ik nu een tweeling zou krijgen. Dan wordt ik gek. Dat past helemaal niet in me huis!!! hahahaha

Waar kom jij trouwens vandaag (ook meteen voor de andere dames)

Liefs
Leona

Haai Leona,

Zelfde verschijnselen als ik dus!! Zijn we straks gewoon gelijk zwanger en gelijkertijd uitgerekend. Zou toch geinig zijn!! Duimen maar...

Hahaha ik moest zo lachen toen je dat zei over die tweeling, ik zou ook gek worden, zou niet weten hoe ik dat ooit zou moeten doen.. Maarja er zijn er genoeg die t mee gemaakt hebben.. Gelukkig zit het bij mij niet in de familie!;-)

Marken, waar ligt dat ergens? Mijn topo is opzich wel ok, maar Marken zegt me niet zoveel! Leuke baan trouwens lijkt me.. Hoeveel dagen werk je eigenlijk? (weet ff niet meer of dat er nou ook in stond hihi)

Wat gaan jullie die kleine geven voor de 1e verjaardag??

Liefs Lot

En ow, je wist t al geloof ik maar ik woon in Zoetermeer en ga volgend jaar verhuizen naar ons nieuwbouwhuis in Rhoon.

Leoon,

Heb je trouwens nog mijn eerdere lange reactie gelezen van gister om 9.22?
Er staat een hoop nu dus wist niet of je t gezien had ;-)

Liefs

Hey Lot,

Ik had hem gelezen hoor. Het zou wel grappig zijn als we tegelijk zwanger zijn. Ik ben echt zo nerveus en ik voel me eigenlijk al wel zwanger. Zou echt een teleurstellling zijn als de straks ongesteld wordt.

Ik werk 3 dagen in de week. Kenneth is een dag bij mijn zus, Wijnand's moeder en op zaterdag is Wijnand lekker thuis. Had ook liever gehad dat Kenneth naar een kdv zou gaan, want ik heb niet zo'n goeie band met mijn zus en schoonmoeder. Maarja, daar hebben we al heel erg veel ruzie over gehad.

Wat zijn bij jou eigenlijk de kwaaltjes die je hebt?? Even vergelijken of ik die ook heb. hihi

Liefs
Leona

Marken ligt trouwens naast Volendam. (dat komt denk ik wel bekend voor) hahaha

Mijn werk is helamaal geweldig. Heb in de tussentijd voor  2 maanden bij de bank gewerkt maar dat vond ik 3 keer niks. Heb het hier echt erg naar me zin. Echt zo'n vrouwenwereldje.

Wat doe jij trouwens voor werk??

Leoon

Hallo allemaal,
Ik ben iets eerder gestopt met de pil  maar heb gister eindelijk (na 6 weken ofzo) mijn eerste ongi gehad, dus we kunnen als het voorbij is eindelijk gaan beginnen met klussen.
Had overal gelezen dat je eerst 1 of 2 keer je menstruatie moest hebben voordat je er mee begint dus dat hebben we nu gehad en kunnen we gaan beginnen.
Ik zou alleen dus niet weten wanneer mijn NOD is.
Misschien toch beter om nog een cyclus af te wachten..?
Heb ik eigenlijk niet zo'n zin in.

Gr Wen.

Heyhey Meiden!

Haha ja sorry voor mn nickname.. had er niet aan gedacht dat hij voor andere wel eens typproblemen op kon leveren . Maar ben niet zo groot en wilde een beetje een anonieme nickname haha.

Ik werk 36u op een kinderdagverblijf. Ik werk op een babygroep en heb het erg naar mijn zin. Ik heb evt de mogelijkheid om strax 20u per week te werken. Dus dat zou helemaal goed komen :). Ook heb ik de mogelijkheid om mn kindje mee te nemen.

Ja het is echt moeilijk om te wachten.. we willen zo graag haha.

Wat doen jullie verder allemaal voorn werk enzow?

Liefs

Hej Ieniemienienienienie ;-)

Wat leuk dat je op een kinderdagverblijf werkt, dan ben je kleine babytjes iig al gewend, is toch een stuk makkelijker bij de eerste als je een beetje weet hoe of wat.. Ik herinner me nog goed dat ik thuis kwam 2 dagen na mijn bevalling en dat ik een paar uur op de kraamhulp moest wachten en dat ik dacht uhhhh en nu?? Haha.. Borstvoeding liep niet goed, wist niet hoe de kolf werkte haha etc etc, in bad doen.. Spannend allemaal.. Nu is het idd gewoon geworden door de eerste...
Nog niet ongi geworden dus!:(

Haai Leona!!

Ik heb vandaag echt ontzettende steken wordt er misselijk van, voelt als bandenpijn bij de eerste.. Pijn onderin mijn rug.. Vlagen van misselijkheid.. Gevoelige borsten en mijn tepels zijn een beetje donkerder geworden.. Typisch zwangerschaps verschijnselen lijkt mij.. Maarja precies wat jij zegt, beetje een een domper als 30 juli niet NOD is maar WOD ;-)
Ik werk 32 uur als recruitment/planning consultant bij een bedrijf wat een jaar geleden gestart is in Rotterdam.. Groeiende dus en hoor echt bij het "bedrijf".. Werk er samen met mijn baas, nog een collega en 2 stageres.. Erg naar mijn zin en heb alle vrijheid als ik maar mijn werk doe en mijn target haal.. Toch wel beetje spannend hoe ze zouden reageren als ik nu al zwanger ben gezien ik er net begin maarja.. Ik ben een vrouw hoor en kom erna terug.. Verlof wordt 100% vergoed voor de werkgever dus het enige minpuntje is dat je er 16 weken uit bent...
Niet te veel over na denken, we zien wel als ik 3 maanden zwanger ben en ik het vertel hoe er gereageerd wordt.. Tijd genoeg om me nog extra te bewijzen en onmisbaar te maken!!
Herken jij de verschijnselen?

Haai Wen,

Je kan of wachten tot je weet hoe je cyclus is of gewoon elke dag sexen hihi dan weet je zeker dat je je eisprong niet mist!!
Wat doe jij allemaal?

Liefs Lot

Terug
Bovenaan