wie o wie nod 9 oktober.

A

Anoniem

Guest
hallo moeders en bijna moeders,..

Wij zitten in ronde 2 voor nr 2, mijn dochter is 20 maanden,.

Zijn er hier nog meiden die rond bovenstaande datum hun nod hebben,..lijkt me gezellig om samen af te tellen.

lees jullie graag

klusze....

Hai Janneke,

ik zit in ronde 7 en ben de eerste 3 ronden erg actief geweest op het forum maar na miskraam in ronde 4 heb ik alles even op een laag pitje gezet. Nu kom ik weer even langs cruisen. heb 4 okt mijn nod. hoop heeeeeel erg dat het weer raak mag zijn en dat alles nu wel goed mag komen. Ook al wisten we nog maar 1 week dat ik zwanger was, je hele leven staat op zijn kop en je voelt je gewoon al een mama. Echt een fijn gevoel en ik hoop dat oktober onze magische maand wordt!!
succes met wachten!
x Annette

Hoi meiden,

ja, ik hoop ook dat oktober onze magische maand gaat worden! Ik heb mijn nod op 8 oktober.....echt spannend. Ik ben in april gestopt met de pil en zit nu in ronde 6 voor ons eerste kindje. Deze maand ook voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Het 2e streepje is nog niet even donker als de teststreep, maar ik denk dat ik morgen of overmorgen mijn eisprong heb. Dus het wordt weer veel klussen

Een dochter van 20 maanden! Wat leuk zeg! Hoe lang duurde het bij je eerste voordat je zwanger werd, Janneke? En Annette, wat duurdt het wachten lang he??

Veel succes

Liefs Renate

Spannend allemaal!
Ik heb mijn NOD 4 oktober, net als jij annette. 1e ronde, heb een dochter van 21 maanden. Samen met Janneke in spanning dus.
Zijn er nog meer dames weer aan het aftellen?

liefs
Fee Julia

ps: heb heel voorbarig al een test gekocht vandaag....

annet julia renaat

Hallo allemaal,..

Onze kindjes zijn zowat even oud julia, leuk he deze leeftijd!

vorige keer was het in 1keer raak, ik stond zo gek te kijken toen. Ik heb momenteel ook mijn vruchtbare dagen dus flink klussen.

hopelijk zijn we deze maand allemaal zwanger,..denk eens aan die hele zomer vrij hihi!

haha ik ben vergeten jullie namen weg te halen boven in, die had ik even neer gezet om ze te onthouden,...staat een beetje stom nu

Hallo allemaal

Mijn nod is 7 oktober dus ook hier de vruchtbare dagen.
Dit is mijn eerste ronde.
Ik heb een jongetje van 3 jaar en 9 maanden en een
meisje van 22 maanden.

Toi toi toi deze maand
Groetjes "Dami"

Hai allemaal,

Zijn jullie ook al zo nerveus? Ik had me voorgenomen, dit bij de tweede niet meer te zijn, maar het lukt me niet zo. Heb wel al zelfde symptomen als bij de eerste zwangerschap.... . Is wel heel vroeg hoor, zit volgens mij in mijn hoofd. Ik had toen wel erg last van de hormonen! Het duurde destijds een jaar voordat ik zwanger was en iedere maand voelde ik wel wat!
Wat leuk he, Janneke, die leeftijd van 20/21 maanden. Stelletje wijsneuzen toch? Is die van jou ook zo ondeugend? (Sorry ik had bij de vorige mail net Annet gezet).
Ik hoop voor ons allen dat we een heerlijke lange, vrije,  zomer 2007 tegemoet gaan.....!

Succes allemaal, we tellen af!

liefs
Fee Julia

Terug
Bovenaan