wie o wie nod 9 oktober.

Oh ja, ik ben het vorige week ergens tegen gekomen. tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik me er maar niet zo aan waag. Heb wel gisteren met een test in mijn handen gestaan en wilde hem bijna gaan doen. Maar ja, dat heeft gewoon geen nut. Nou maar even wachten tot zaterdag, dan moet ik mijn NOD hebben, dus dan kan het. En bij de vorige zwangerschappen was het altijd duidelijk te zien op die dag.
ZUCHT............. Wat duuuuuurt wachten toch laaaangg!!!!
Nou ja, jij hebt al een klein voorpretje, al denk ik dat je nu helemaal niet kan wachten tot bevestiging?!!!!

wachten duurt inderdaad te lang!! en ik heb er eigenlijk steeds minder vertrouwen in, ik heb geen pijnlijke borsten of wat dan ook maar om eerlijk te zijn had ik die de 1e keer ook niet. ik moet zometeen naar de apotheek dus daar zal de verleiding om een test te kopen wel weer erg groot zijn, als dit elke maand zo gaat gaat dat me klauwen vol met geld kosten!

we houden elkaar op de hoogte!

Gnifgnif... Niet kopen hoor, eerst maar eens afwachten of de rode duiveltjes komen of niet. Ik moest vanmorgen even naar de huisarts omdat ik dacht een keelontsteking te hebben. Nou dat bleek en een fikse ook en omdat ik al een week hiermee liep, MOEST ik aan de antibiotica. Dus ja, dan toch maar even melden dat ik misschien in verwachting ben, kon ze er rekening mee houden dat ze medicijnen uit moest zoeken die niet schadelijk zouden zijn bij zwangerschap. Zeker ook met mijn achtergrond ben ik toch huiverig, maar ja, als ik nu niet aan de medicijnen ga, dan wordt het alleen maar erger. "Het gaat nu helaas niet meer vanzelf weg.
 Nou nog even volhouden en dan kun je ook heel snel testen of je zwanger bent of niet.
Ik "moet" nog maar 5 dagen wachten....

Terug
Bovenaan