A
Anoniem
Guest
Hoi Janneke, mijn NOD is 7 oktober..... Spannend. Ook al is het voor mij de 3e keer, je kijkt er toch heel erg naar uit hoor. Wie weet is het afgelopen nacht al wel gebeurd. Ik heb een zoontje van ruim 2 enhalf jaar en ben 3 mnd geleden bevallen van een dochtertje. Zij is ( helaas) overleden, dit wisten we al bij 22 weken zwangerschap dat dit uiteindelijk zou gaan gebeuren....
Nu dus weer proberen.... SPANNEND!!!!!!!!!
Ben altijd precies op tijd geweest, dus ben nu erg benieuwd. Het is 2e ronde en dat is voor mij al iets byzonders omdat ik de vorige 2 keren direct zwanger was. Nu moet ik zeggen dat als ik nu zwanger zou zijn, ik op precies dezelfde dag uitgerekend zal zijn als mijn dochtertje..... Vind het eigenlijk wel leuk die gedachte,... Duimen dus maaar!!!
Nu dus weer proberen.... SPANNEND!!!!!!!!!
Ben altijd precies op tijd geweest, dus ben nu erg benieuwd. Het is 2e ronde en dat is voor mij al iets byzonders omdat ik de vorige 2 keren direct zwanger was. Nu moet ik zeggen dat als ik nu zwanger zou zijn, ik op precies dezelfde dag uitgerekend zal zijn als mijn dochtertje..... Vind het eigenlijk wel leuk die gedachte,... Duimen dus maaar!!!