wie o wie nod 9 oktober.

Hoi Janneke, mijn NOD is  7 oktober..... Spannend. Ook al is het voor mij de 3e keer, je kijkt er toch heel erg naar uit hoor. Wie weet is het afgelopen nacht al wel gebeurd. Ik heb een zoontje van ruim 2 enhalf jaar en ben 3 mnd geleden bevallen van een dochtertje. Zij is ( helaas) overleden, dit wisten we al bij 22 weken zwangerschap dat dit uiteindelijk zou gaan gebeuren....
Nu dus weer proberen.... SPANNEND!!!!!!!!!
Ben altijd precies op tijd geweest, dus ben nu erg benieuwd. Het is 2e ronde en dat is voor mij al iets byzonders omdat ik de vorige 2 keren direct zwanger was. Nu moet ik zeggen dat als ik nu zwanger zou zijn, ik op precies dezelfde dag uitgerekend zal zijn als mijn dochtertje..... Vind het eigenlijk wel leuk die gedachte,... Duimen dus maaar!!!

hoi hoi

jeetje ieniemienie wat een vreselijk verhaal van je dochtertje,. daar ben je zeker knap kapot van,... heb je je kindje uitgedragen of is de bevalling opgewekt? en heb je nu kans bij de volgende zwangerschap dat het weer gaat gebeuren? wel knap van je dat je weer zo positief voor de 3e wilt gaan,..het zou inderdaad een mooi teken zijn als je op dezelfde dag uitgerekend zou zijn. Het is bij mij ook ronde 2 en ik stond ook wel even gek te kijken hoor,..de 1e keer was ik meteen zwanger en dit keer niet,..heb niks te klagen nog maar toch,.. hopelijk is het voor ons allemaal raak deze maand! ik heb er genoeg voor gedaan hihi!

en net als jij julia ben ik ook erg zenuwachtig hoor,..ik ben er echt de hele dag mee bezig,..en zo'n forum maakt het alleen maar erger! inderdaad is mn meisje ook erg ondeugend maar nu is ze een beetje ziekies. dat praten is ook zo geweldig he,..al die halve onbegrijpelijke zinnetjes...

als het goed is zijn de vruchtbare dagen voor de ronde 7/8 okt nu voorbij toch,..of zie ik n paar dagen over het hoofd,..waarschuw me dan even want dan hebben we nog wat te doen vanavond!

liefs janneke

Hoi,

Ik heb mijn nod op 4 oktober.Wij zijn bezig in de eerste ronde voor een derde kindje.Ik heb al een jongen van 6 jaar en een meisje van 4 jaar.Mijn spiraal is er net deze maand uit en volgens mij ben ik dan gewoon weer meteen vruchtbaar dus we hebben al flink ons best gedaan.Veel succes allemaal!!

Groetjes van Lene

Mijn nod is 18 oktober pas dus we beginnen deze ronde pas. De klusweek begint eind deze week dus nog even wachten he met gericht oefenen.

Hoop dat het deze keer voor ons allemaal raak iSucces

Hoi Janneke,
Ik heb de zwangerschap helemaal uitgedragen en we hebben een hele week van haar kunnen genieten. Ik denk dat dat gewoon heel erg scheelt bij het verwerken van alles. Natuurlijk ben ik er kapot van, maar ik zou wel erg graag nog een kindje willen. Maar, ook na gesprekken met de huisarts die zei, verdriet blijf je toch altijd houden en onzekerheid ook, omdat we inderdaad nu iets meer kans hebben op herhaling. MAar in de afgelopen 10 jaar is dat nog maar 2 keer voorgekomen....
En tja, misschien zijn het ook de hormonen nog wel die in de rondte vliegen hoor, dat ik gewoon nog ergens voor wil zorgen.
En wij hebben gezegd, we hebben wel een kind gehad, maar onze kinderwens is nog niet vervuld. En nou ja, net zoals je dan al lang probeert zwanger te raken denk ik dan, zo'n gevoel heb ik nu ook.

EN DAT WACHTEN GGGGGGGGHHHHHHHHHHHRRRRRRR
Ik wou dat het al zover was dat ik kon gaan testen of dat ik ongi was. Wat duurt dat lang zeg.
Maar inderdaad, zo'n forum maakt het volgens mij alleen maar erger, hihihihi, maar het is ook wel erg verslavend...

ja he het is super verslavend ik moet elke dag wel even bij lezen,. behalve als ik ongi ben dan duurt alles nog zo lang!

de rillingen lopen over mn rug joh als ik je verhaal lees, je moest je zwangerschap dus uitlopen terwijl je al wist dat het niet goed ging komen en dan binnen een week weer afscheid nemen,..pff ik kan me nog geen eens voorstellen hoe moeilijk dat geweest moet zijn.    ik hoop heel erg voor je ( en voor de rest natuurlijk ) dat het snel raak mag zijn en dat we heel gezonde kindjes krijgen!

verbeelden jullie je ook allemaal zwangerschapssymptonen in,...het kan nog helemaal niet hihi!

nog 11 dagen wachten

succes allemaal

Tja, moet eerlijk zeggen, dit wens je niemand toe. Maar aan de andere kant, met het uitlopen van de zwangerschap hebben we wel alles kunnen regelen zoals we dat wilden en ons toch wel een beetje voor kunnen bereiden op want zou komen. En dat scheelt denk ik wel...
Je gaat er niet vanuit dat jij degene bent bij wie het niet goed zal gaan en denkt altijd dat het wel aan jou deur voorbij zal gaan. Gelukkig heb ik een aardig goeie zwangerschap op zich achter de rug en een supersnelle bevalling, dus heb niet veel geleden.
En nu inderdaad hopen dat het deze ronde raak is. Ik hoor al hier en daar dat je ook al voor je NOD dag zou kunnen testen, maar zijn dat speciale tests?

Groetjes ieniemienie

ja die testen heb je ROMED en ik had ze besteld via babybrabbel, die zouden positief moeten kunnen geven 7 dagen na de vermoedelijke bevruchting. nou dus ik vanmorgen getest en het was positief!!!!!!! ik helemaal blij totdat ik even op internet de betrouwbaarheid van deze test ging nazoeken, en het blijkt dus dat NIEMAND deze test vertrouwd en dat zelfs mannen er een positieve test uit kunnen halen, er staat ook heel vaag 2 streepjes,..1 heel donker en de andere heel licht en als ik zelfs goed kijk staat er verticaal ook nog 1, haha,..dus ik ga er nog maar even niet vanuit!

Terug
Bovenaan