wie o wie zwangert er met mij mee?

Wat een leuke stoel die ken ik nog helemaal nietIk heb ook een hele leuke wip wap met speeltjes eraan hangen echt zo leuk En wil graag de kinder kamer met lollie inrichten van pooh beer.weet jij al wat voor leuk figuurtje je gaat gebruiken? Heb je ook als zo een mobiel voor boven het bedje. Die wil ik zo graag aanschaffen.Je hebt vast ook al die gratis kado pakketten

nee die gratis cadeau dingen heb ik nog niet hahaha
nee daar zit maandverband in en andere spulletjes
is meer voor dan
en volgens mij moet je ook een geboorte kaartje laten zien

ja zo'n muziekmobiel heb ik inderdaad

ik ben helemaal wild van de woezel & pip

ik was op de 9maanden beurs in de rai en daar hadden ze alles van woezel en pip
spot goed koop
die groote knuffels kosten normaal 25euro perstuk en daar kosten ze 2 voor 20 euro
dus ik meteeeeeen gekocht en muur decoratie soort van rubber kan je op de muur bevestigen naja zie dit:

http://www.fun4babies.nl/images/ behangrand%20vriendjes.jpg

en ik heb
eigenlijk wel andere hemeltje hoor die zijn met beertjes
eigenlijk stiekem gezegd ben ik een beetje perfectionist en wil graag
alles op elkaar afgestemd hebben met kleuren ed.

maar dat wordt het niet want ik heb nu dus een hemeltje, laken en box kleed van Motches een set van 600euro kon ik over nemen voor een prikkie!! 50!!!
marktplaats is een uitkomst hahaha, maar dat zijn dus beertjes een licht,
zelf vind ik het dan niet zo passen bij de woezel en pip
maar past wel weer bij het meubilair........

ach en ik heb ook nog een giga grote olifant kop die moet ik ook ergens kwijt
of ik bewaar het voor de iets grotere kamer dus dat ik de muren gewoon blanco hou
wel met een grifje of weet ik het want we behangen die kamer (geen gestucte muur)

tjee ik praat voor 10 hahaha!
en jouw kamer hoe groot die die ongv? die van ons is zo'n

3m bij 5meter
dat ik alles al heb hahaha

Grappig ik ben ook helemaal weg van woezel en pip en het leuke is dat mijn man die ook erg leuk vind. dat scheelt  dan kan ik daar lekker veel van aanschaffen.
Ik heb ook zo een beertje van pip waar een speen aan kan hangen met een koordje.En die muziek knuffel die je ook op die site ziet van pip.
Ik denk dat het bij mij wel erg door elkaar gaat  met figuurtjes  want ik vind zo veel leuk.Volgens mij is dat de kamer ongeveer 4 bij 2 is.

ja dat wat guusje zingt als ik dat hoor blijft het in me hoofd zitten hahah]

misschien een idee hou je niet van mailen want nu is het meer een een op een gesprek terwijl die andere meiden er niet zijn
en is dan ook zo veel terug te lezen.!!

jeee meiden! ik ben een dagje niet op internet geweest en meteen al zo veel nieuwe berichtjes! Eerst maar ff alles gelezen..
Als eerste: Hallo Sylvia, leuk dat je er ook bent!
En als tweede: WOW, hebben jullie echt al zoveel gekocht? haha.. Dan val ik dus wel mee. Heb nog helemaal niks namelijk! Ik mag het ook niet van mezelf, anders blijf ik aan de gang.. Alles is leuk nml! Eerst maar eens zwanger worden! Kijken doe ik wel hoor. En gister hebben we het samen (hij begon er over :D) over een eventuele babykamer gehad. Dat is wel heel leuk vind ik. Maar echt kopen doe ik pas (zeg ik nu :p) als ik echt zwanger ben... Al lieg ik nu een klein beetje, ik koop wel dingen, alleen niet voor mezelf! haha.. Ik ben vorig jaar nml voor het eerst tante geworden dus daar heb ik me helemaal op gestort! Ik pas ook 1 vaste dag op in de week. Daar kan ik mn moeder gevoelens al een beetje kwijt ;). Ik ben echt zo enorm gek op dat kind, echt genieten elke week! Wat ik in tegenstelling tot jullie ook al in huis heb is een zwangerschapstest.. Maar met een goede reden.. Ik slik nml al sinds september 2007 geen pil meer en gebruiken we alleen condooms. Vorig jaar september/oktober heb ik 12 weken malariatabletten moeten slikken en daar mag je absoluut niet zwanger bij worden, zelfs 3 maanden daarna niet. Dus toen ik overtijd was was ik een beetje bang en heb ik maar ff een test gedaan om zeker te weten dat t niet zo was.. Daar heb ik er nu nog 1 van liggen. Die pak ik denk ik in als trouwcadeau.. haha
Gister heb ik trouwens mijn jurk weer aangehad, hij is echt zooooo mooi! Ben er echt heel blij mee! En ik ben zo benieuwd wat hij er van vind! Kan niet wachten! haha
Wat betreft het geslacht, het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit. Het lijkt me allebei heel leuk.. Ik hoop gewoon zo dat het gaat lukken.. Ik heb nml een beetje het gevoel dat het niet zo makkelijk gaat worden, waarom weet ik niet. We hebben alles mee eigenlijk, zijn allebei jong, roken niet, drinken af en toe en leven best gezond. En toch twijfel ik.. Zal wel een beetje zenuwen zijn..
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Ik geniet lekker van mijn laatste vrije weekend voor het trouwen. Mijn vriend is het hele weekend weg dus ik heb het rijk alleen! Af en toe vind ik dat heerlijk! Ik ga me zo eerst maar eens nuttig maken en het gras maaien..
doei doei en tot snel!

Terug
Bovenaan