Wie ook dit weekend NOD, Ukkepuk?

Oh, meiden wat spannend.............

Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken, dat weet ik, maar de signalen lijken toch wel erg op de vorige keer.......
De spanning in m'n borsten is erger geworden en ik verlies veel vlokkerige afscheiding (lekker praatjes, sorry!)
Sterre, wat vreemd dat je geen eisprong hebt gezien, ik heb de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruikte ook twee pakken gebruikt voordat ik een positieve test had. Bij mij was ie pas positief op dag 18 met een cyclus van 30 dagen.
Ik gebruik de testen van Clearblue, zijn wel prijzig, € 30 per 7 staafjes, ik ga proberen ze vergoed te krijgen bij mijn ziektekostenverzekeraar. We gebruiken ze immers op advies van de gyn.
Ik heb ook een maand testen van matcare gebruikt, maar ben daar niet zo positief over. Ze zijn minder duidelijk dan die van clear blue.

Enne, over het ermee bezig zijn, volgens mij maakt het niet altijd veel uit of je langer of korter aan het proberen bent. Voor mij geldt wel dat ik er hoe langer ik ermee bezig ben, hoe wanhopiger ik er af en toe van wordt. Zeker als anderen 'van een zuchtje wind' zwanger worden. En aan de berichten te lezen ben ik niet de enige.
Gelukkig heb ik een man die altijd heel positief blijft en zeker weet dat het voor ons een keer is weggelegd.

Nou, een heel verhaal,
Ik duim voor jullie!
Liefs,
Linny

baal, baal, baal,

Ik ben ongesteld geworden. beetje pijn in mijn buik verder niets!! Ik had de ovulatie test van Clear blue gebruikt. Op dag 12 de eerste test gebruikt en op dag 14 en 15 had ik een positieve test. Zit op mijn werk op het moment maar ik kan wel janken... maar blijven lachen...voor mijn collega's. We gaan weer op voor ronde 9!!!

Andere meiden die nog in spanning zitten, heel veel succes en ik duim voor jullie dat de rode duivels weg blijven!!!

Gr. Natalie

Hoi hoi,

Hee Nathalie, wat rot voor je. En dan zo op je werk... moeilijk zeg. Hoop voor je dat ronde 9 het voor je gaat worden!

Linny, echt spannend bij jou joh! Ben benieuwd! Het lijkt wel of het de goede kant op gaat...???

Bedankt voor je belangstelling. Ik ga proberen komende maand geen ovulatietesten te doen zoals de huisarts had gezegd, misschien ben ik er dan ook  minder mee bezig en dat is altijd goed denk ik.

Groetjes Sterre.  

Hoi dames,

Ik ben er weer!!!
Lion King viel erg tegen, had er meer van verwacht, maar het hotel was heerlijk!!!

Sterre:
Ik gebruik de dipstick-ovulatietesten van premom.nl die zijn maar 3,95 per 5 stuks. Ze werken bij mij prima, ik heb die van clearbleu nooit gebruikt, dus ik weet niet of die beter zijn.

Linny:
Ziet er hoopvol uit, ik  voor je!!!

Nathalie:
Kop op, hier een dikke  en de volgende ronde er weer gewoon voor gaan.

Met mij is alles nog prima, gewoon nog even afwachten (al wordt ik helemaal gek van mijn borsten, kan geen stap verzetten zonder pijn).

Groetjes Ukkepuk

hee ukkepuk, misschien hebben we elkaar onbewust wel gezien want ik was gisteren ook eventjes uitwaaien op Scheveningen... De opening met al die beesten was wel gaaf toch, bij de Lion King? Mooie kostuums he maar verder idd nogal veel ophef over een verhaal wat we allemaal al kennen.
Hee, dat van die borsten, klinkt wel zwanger hoor. Ga je testen of wacht je rustig af tot je overtijd bent? Spannend!!!

Liefs

Hallo!

Ukkepuk, jammer dat The Lion King niet zo leuk was, zijn jullie wel lekker uitgerust? Het weer zat ook niet echt mee hè? Dat verhaal over je borsten klinkt wel erg goed, jouw NOD is toch ook de 24e, hou je het nog vol om niet te testen?

Natje, wat vervelend joh dat je ongi bent geworden, hoe gaat het nu met je? Ik leef met je mee hoor!

Ikzelf heb vandaag wel een beetje een ongigevoel. Borsten zijn nog steeds erg gevoelig, wat zijn deze dagen toch altijd spannend!!!!

Liefs,
Linny

Dag lieve meiden,

Tja, al die dieren in de lion king waren wel mooi, maar ik kom toch meer voor de muziek.
En helaas liet die toch te wensen over...
Vooral die kleine simba heeft zo vals gezongen dat ik overal rillingen kreeg....

Maar genoeg daarover!

Mijn NOD ligt ergens tussen morgen en dinsdag (ivm mijn ei die erg laat was), dus ik denk dat ik morgenochtend de kriebels krijg en toch maar ga testen.
Als dat zo is, dan laat ik het jullie zeker weten.

Groetjes Ukkepuk

Hallo allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik reageer op een forum.
Ik wil graag een mening van jullie horen.
Graag wil ik zwanger worden, mijn huidige vriend kijkt er ook erg naar uit. Maar ik ben een paar maanden geleden bij mijn vorige vriend weg gegaan en mijn huidige vriend zit nu in een scheiding. We wonen al wel samen van het begin af aan. Wat kunnen we het beste doen?
Wachten tot dat alles definitief achter de rug is met zijn ex-vrouw en met mijn vorige vriend of zeggen jullie dat moet niks uitmaken.

Ik weet zelf niet goed wat ik moet doen. De drang om te stoppen met de pil is erg groot en om zwanger te raken..ik denk er iedere dag aan en mijn huidige vriend ook.   Wat nu??

Groetjes

Terug
Bovenaan