Wie ook dit weekend NOD, Ukkepuk?

quote: Ukkepuk24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-10-2005 18:21:00'));

.............Mijn NOD ligt ergens tussen morgen en dinsdag (ivm mijn ei die erg laat was), dus ik denk dat ik morgenochtend de kriebels krijg en toch maar ga testen.
Als dat zo is, dan laat ik het jullie zeker weten..............

Ukkepuk, wat toevallig!
Mijn NOD zou eigenlijk ook morgen of zondag moeten zijn, maar doordat mij ei wat later was, dinsdag, zou m'n NOD ook dinsdag pas kunnen zijn. Volgens mij zitten we dus in precies dezelfde situatie!

Spannend hoor om morgen te gaan testen!! Mijn man wil het liefst ook morgen al testen, maar ik vind het eigenlijk nog te vroeg en ben bang voor weer een teleurstelling; we hebben al tig negatieve testen gehad.........

Succes!
Liefs!

Helaas helaas, vandaag ongesteld geworden! Had het al wel verwacht. Had een ziek kind tijdens de ovulatiedagen.....
Op naar ronde 7.
Groetjes vetje (29), ronde 7 2e kindje

Dag meiden,

Ik kon het vanochtend dus niet laten, ik heb getest.
Maar helaas, geen tweede streepje.
Ik ben nog niet ongi, dus eigenlijk is alles nog mogelijk, maar eigenlijk heb ik de hoop nu wel opgegeven.
Ik  nog heel hard voor jullie allemaal, ik gun het iedereen van harte!
Veel succes en laat even wat weten als je hebt getest (of ongi bent geworden).

Groetjes Ukkepuk.

ps. Babytje1 NOD betekend Niet Ongesteldheids Dag, dus de dag dat je ongi moet worden, maar dat liever niet wilt.

Hoi,

He he, balen dames!

Ik heb vanmorgen tegen beter weten in ook getest en was  neg. Was gisteren misselijk  en had last van m'n borsten dus vandaar. Moet  wel nog ongi worden.  

Succes allemaal!

Sterre.  

Hallo,

Ben gistermiddag helaas ongi geworden en baal er weer vreselijk van. Ben teleurgesteld, verdrietig en boos!
Heb gisteren bij m'n mannetje uitgehuild en mag vandaag weer aan het werk, heb ik gelukkig weer wat anders aan m'n hoofd.

Linny

Terug
Bovenaan