wie ook een knip?

wie van jullie heeft er ook een knipje gehad???
ikke wel namelijk en gisteren heeft de vk het knoopje los geknipt want ben inwendig gehecht alleen maar met zitten brand het best nog wel aan 1 stukje.. nu blijkt ook dat dat stukje wat wijkt... ben zo benieuwd ze komen donderdag nog een keer controleren ook omdat mn baarmoeder slecht zakt stond gisteren pas navel min 4..... vloeien is wat minder hoewel vandaag wat meer maar ben al de hele dag op en lekker gewandeld enzo... vandaag is ons meisje alweer 1 week oud... gaat echt zooo hard..

ze woog bij de geboorte 3860 gram en vandaag weegt ze alweer 4 kilo!!!!!!!!!!!!!!

liefs danielle

Hier nog een geknipte moeder.. Geen knipje maar een behoorlijke gynaecologenknip zoals mijn verloskundige het noemt...

Heeft het los knippen van het knoopje geholpen? Bij mij is het (nog) niet gedaan omdat ik wel even genoeg scharen voorbij had zien komen in dat gebied, maar als het helpt tegen dat trekkende gevoel dan moet ik het misschien toch maar doen.

ja ik had dus ook het trekkende gevoel en dat is nu wel weg.... alleen omdat het aan de onderkant wat wijkt piekt het wel enorm met het vloeien en plassen natuurlijk (ik plas ook nog wel af en toe onder de douche om het goed te spoelen..)

dat knoopje deed echt geen zeer trouwens hoor!!
hier is het een klein knipje volgens de gyn maar zelf vind ik alles al te groot in dat gebied whahaha

ja ik had dus ook het trekkende gevoel en dat is nu wel weg.... alleen omdat het aan de onderkant wat wijkt piekt het wel enorm met het vloeien en plassen natuurlijk (ik plas ook nog wel af en toe onder de douche om het goed te spoelen..)

dat knoopje deed echt geen zeer trouwens hoor!!
hier is het een klein knipje volgens de gyn maar zelf vind ik alles al te groot in dat gebied whahaha

Ja, ik heb ook een knipje gehad door de gynecoloog. In het begin wel veel last gehad maar nu is het stukken minder.
Mijn drie hechtingen zitten er nog in en lossen van zelf op.
Mijn baarmoeder zakte ook heel laat. Ik verlor pas na 9 dagen nog een mega groot stolsel. Schrok me rot maar dit kwam om ik in het ziekenhuis niet zoveel heb gelopen en toen ik thuis kwam opeens wel.

Terug
Bovenaan