Hoi, ik ben ook geknipt, weet niet precies hoe groot, heb niet durven kijken, ha ha! Ik weet dat ze er 4 hechtingen in hadden gedaan (daarnaast nog 6 inwendig). Bij mij heeft de verloskundige 5 dagen na de bevalling de 4 uitwendige hechtingen verwijderd, was 1 grote opluchting. Ze hadden wel oplosbare hechtingen gebruikt, maar het irriteerde enorm en dat was meteen voorbij nadat ze ze weggehaald had... Een aanrader dus, ik was als de dood en wilde het eigenlijk niet, maar was blij dat ze het gedaan had... Ik had een beetje een trauma opgelopen van het zetten van de hechtingen, dus...
Ik ben inmiddels al weer zo'n 6 weken verder en ook bij mij is alles goed genezen... Ik vond wel dat het pas goed genezen was toen het vloeien stopte, tot die tijd nog wat irritatie zo nu en dan door het dragen van het verband en de vochtigheid denk ik...
Groetjes Linda
Ik ben inmiddels al weer zo'n 6 weken verder en ook bij mij is alles goed genezen... Ik vond wel dat het pas goed genezen was toen het vloeien stopte, tot die tijd nog wat irritatie zo nu en dan door het dragen van het verband en de vochtigheid denk ik...
Groetjes Linda