wie ook een knip?

Ik zit vandaag op dag 9. Dat branden was bij mij na een dag of 4 al stukken minder.
Ik hoop dat je er snel vanaf bent!

owww ben jaloers...... hihi hoop dat het snel weg is ga vanavond wel bloot slapen droogt het beter zegge ze
(zeg ik ook altijd in de kraam whahah)

owww ben jaloers...... hihi hoop dat het snel weg is ga vanavond wel bloot slapen droogt het beter zegge ze
(zeg ik ook altijd in de kraam whahah)

Hier ook een knip, 3 cm.
Ik ben 24-3 bevallen, en voel er inmiddels helemaal niks meer van. Heb vanmiddag alweer gefietst. Week geleden zei ik tegen het meisje waar ik naast lag in het ziekenhuis dat ik dacht dat ik nooooit weer op een zadel durfde te gaan zitten.
Mijn hechtingen zijn oplosbaar, en ik voel er echt niks meer van.

Hier ook een knip, 3 cm.
Ik ben 24-3 bevallen, en voel er inmiddels helemaal niks meer van. Heb vanmiddag alweer gefietst. Week geleden zei ik tegen het meisje waar ik naast lag in het ziekenhuis dat ik dacht dat ik nooooit weer op een zadel durfde te gaan zitten.
Mijn hechtingen zijn oplosbaar, en ik voel er echt niks meer van.

hmm in ieder geval positief ben ik zeer blij om op internet lees je echt horror verhalen zeg....

hmm in ieder geval positief ben ik zeer blij om op internet lees je echt horror verhalen zeg....

Nou, nog niet misschien dat ik al op een fiets durf, heb echt nog teveel last van de knip (12-03)...

Terug
Bovenaan