wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

hallo

ik ben pien en ben er net sinds deze week achter dat ik zwanger ben
en uigerekend in juni 2009
ik zou graag met meiden willen kletsen die dan ook uitgeteld zijn
zodat we samen  er naar toe kunnen leven

ik ben zwanger van mijn derde kindje

groetjes pien

Hoi Pien,

Ik ben Ryanne, 26 jaar oud en 5 weken en 2 dagen zwanger van ons 1e kindje. Ik ben uitgerekend op 24 juni. Ik mag komende dinsdag al naar de verloskundige, omdat ik een miskraam heb gehad, helaas. Dus nu heel hard duimen dat het goed blijft gaan. Maar voel me er een stuk beter bij.
Ik zit ook bij het uitgerekend in juni forum, maar daar wordt het nu wel heel erg druk.

Maar woh, je derder kindje al. Ik ga eerst maar eens voor 1! Ik kan je wel mooi om raad vragen, jij weet natuurlijk al vanalles!

Hoe voel jij je? Last van kwaaltjes. Ik niet echt. Ik voel mijn borsten een beetje en beetje moe, maar niet overdreven ofzo. Hoop dat het zo blijft!

Groetjes
Ryanne

Hi Pien en Ryanne,

Ik ben ook eind juni uitgerekend (vond het ook erg druk in het juni-onderwerp). Dus nu  5 weken zwanger van mijn tweede kindje (heb al een zoon van anderhalf).

Toen ik twee jaar terug zwanger was, was ik ontzettend misselijk en deden mijn borsten heel veel pijn. Maar nu voel ik me echt ontzettend lekker, ik vind het een beetje eng. Straks is er iets mis? Kennen jullie dat gevoel?

Ik voel me natuurlijk liever goed dan slecht, zolang het maar goed gaat met het inieminiemensje in mijn buik. Of zouden de klachten nog moeten komen, dat dat pas in week 7 begint? Dan kan natuurlijk ook.

Wanneer gaan jullie het aan andere mensen vertellen?

Groetjes,
Jolien

hallo ryanne en jolien

fijn dat jullie me willen kletsen want ik vond het ook zo druk op juni forum en zo heb je hoop ik een redelijk klein klupje dat in de zelfde week is uit geteld.
ik ben denk ik 22 juni uitgeteld mijn laatste ongi was 15 sept. maar bij sommige sites vragen ze de lengte van je cyclus en die weet ik niet ik heb er een gehad van 35 en 33 dus ik ga maar op de oudewetse manier vanuit en dan is het 22 ni.

ik heb geen kwaaltjes dus dat is wel lekker had ik bij de anderen ook niet hoor.
 dus het is dan wel saai want je weet dat je zwanger bent maar merkt nog niks.

zullen wij ook een ijstje maken?

pien 33 jaar 3e kindje   uitgeteld 22 juni 2009

groetjes pien

Hoi!

Ik ben Eva, 25 jaar en nu 5 wkn en 3 dgn zwanger van ons eerste kindje (zwanger in ronde 4). Ik ben 24 juni uitgerekend. Ben wel een beetje moe, last van mn borsten, maar ja.. het valt allemaal (nog) wel mee.
13 November intake en eerste echo, spannend!

Leuk idee Pien om het juni forum wat preciezer te maken door gewoon deze week te pakken :)

Liefs Eva

naam                                              
leeftijd
kindje
                               uitgeteld  op                                            

pien
33
3
22 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

jolien
33
2
27 juni

hoi mama's en bijna mama's

Ik vind ook erg druk bij juni mama's ik weet ook niet precies wanneer ik uitgeteld ben ik heb namelijk 5 augustus miskraam gehad en de cyclus erna was 39 dagen en normaal heb ik 28 dus die cyclus kan zolang zijn door miskraam. als ik van me 28 dagen cyclus uitga ben ik 21ste uitgerekend en anders de 24ste dus ik weet het niet helemaal. Maar ik heb ook nog een zoontje van 13mnd. en zelf ben ik 24jaar jong.

Gister was ik opeens heel beroerd en heb ook 2 keer moeten spugen.

Liefs
Gaby

Terug
Bovenaan