wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

Hoi allemaal,
ik ben Maryse, bijna 31 jaar en 5 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje. Ik ben 26 juni uitgerekend. In juni heb ik nog met 6 weken een miskraam gehad, dus ik maak me nu wel overal zorgen om. Ik heb al best wat kwaaltjes. Pijnlijke borsten, duizelig, misselijk (sinds gisteren), buikkrampjes. Maar als een van de kwaaltjes een dag minder is, denk ik gelijk dat het foute boel is. Zoals vandaag, doen mijn borsten ineens minder pijn.....maar da's toch normaal, of niet, dat het elke dag ander is. Jullie begrijpen, ik heb nu voornamelijk geruststelling nodig.
groetjes

maryse: zo was het toch haha ik ben beetje vergeetachtig meis ga lekker genieten maak je niet druk ik heb ook miskraam gehad en ikdacht dat ik nu wel angstiger zou zijn maar juist helemaal niet. Ik heb goed gevoel en je moet gewoon heeeeeerlijk genieten meis het komt allemaal goed. Echt waar. Knuffie voor jou.

Liefs
Gaby

He Meiden,

Even snel een berichtje van mij. Hoe is het met iedereen? Met mij goed. Ik heb het vandaag aan 1 van mijn 2 bazen verteld. de andere vertel ik het woensdag (als alles goed is met de echo). Ze vonden het gelukkig superleuk!
Wel raar om zo iets te vertellen.
Vanavond lekker bij mijn schoonouders gegeten. Lekker gekletst over allemaal babydingen! Heerlijk. Mijn vriend begint er nu ook wat meer mee bezig te zijn. Ook leuk. Is nu ook op internet aan het kijken voor babykamers enzo.

Maryse: ik heb in augustus ook een miskraam gehad, maar dat voelde ook niet echt goed. Nu voel ik me ook een stuk beter. Gelukkig. Probeer me er ook niet al te druk over te maken, stress is niet goed..... Geniet ervan.

Gaby: jij ook al een miskraam, jeetje. Je voelt je nu goed?

Eva: jij ook hier? Haha

Pien: goed initiatief dit. Stuk rustiger.

Nou, ik ga nog even bankhangen. Op tijd naar bed, morgenochtgend werken.

Liefs
Ry

Ja het is ook zo dat ik met die miskraam al heel snel het gevoel had dat er iets niet goed zat. Dat heb ik nu totaal niet, dus wat dat betreft gaat het een stuk beter
Ryanne, jij krijgt dus al voor de 6 weken een echo, of niet? Ik twijfel nog of ik een vroege echo wil. Het kan ook zijn dat de hartslag nog niet goed te zien is en dan ben je misschien heel onzeker. Terwijl dat nergens voor nodig hoeft te zijn. Mijn verloskundige doet sowieso pas vanaf 7 weken een echo. Ik ga morgen de vk bellen en dan zal ik het er met haar nog even over hebben wat ik het beste kan doen.
Verder ben ik er ook niet continu mee bezig hoor, dat het mis kan gaan! Alleen op de momenten dat mijn kwaaltjes wat minder zijn.
groetjes!!

Hey meiden.
Hier ook alles goed, alleen nog steeds pijnlijke borsten haha. Gister voor mijn mannetje het boek "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"   gekocht. Echt een aanrader, erg grappig boek. Hij heeft het boek in een keer uitgelezen gisteravond (terwijl hij nooit leest ...) en hoorde hem de hele tijd in een deuk liggen!

@Ryanne: ja, zo komen we elkaar veel tegen haha. Leuk dat je mannetje ook zo meedenkt nu, heeft ie al een leuk kamertje gezien? Mooi dat je baas leuk reageerde! Gaan zo naar mijn ouders, die weten ook dat ik zwanger ben.. die vinden het ook leuk om over te praten, kan ik lekker mijn ideeen kwijt :)      

Meiden, hele fijne zondag voor jullie!

Liefs Eva

He meiden,

Hoe is het?
Hier alles prima!
Vandaag mijn moeder ingelicht! Super vond ze het. Ze had al een vermoeden, want ze kwam meteen met superleuke babyslofjes aan! Echt leuk.

He, hebben jullie 's avonds ook al een buikje? Nu 's avonds laag,zeg maar bij mijn schaambeen, heb ik al een beetje een buikje. En dat met 5 en halve week. Dat wordt wat. MIjn moeder kon met 8 weken haar broeken niet meer aan, zij droeg echt aan de voorkant een hele grote buik. Dat zal ik dan ook wel krijgen. Oh oh....

Wanneer beginnen jullie met het smeren van de speciale cremes? Ik ga naar de jonge gezinnen beurs en wil daar wat aanschaffen, of ben ik dan al te laat?

Liefs
Ryanne

Hoi meiden,

Wat leuk, een groepje voor eind juni!!

Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben Bianca, 33 jaar en zwanger van ons 3e kindje. Ik heb al 2 dochters van 2 en 4 jaar. Ik ben uitgerekend rond 27 juni (had een onregelmatige cyclus).

Ik heb nauwelijks kwaaltjes en voel mij dus nog niet zwanger...ja, af en toe merk ik wel dat ik de extra hormonen wel want ik ben behoorlijk assertiever dan normaal ;).

Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij de VK? Ik denk dat ik binnenkort ook eens ga bellen...

Groetjes,
Bianca

Terug
Bovenaan