wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

rietjuh ja ik heb jammer genoeg in augustus ook miskraam gehad.

Nou meiden heb vandaag de verlos gebeldi k heb eigenlijk tot nu toe bij beide zwangerschap bruinbloed gehad ook bij me zoon tot 16 weken en de 2de zwangerschap ging met 7/8 weken mis helaas. Maar nu had ik vanmorgen ook bruin en een stolsel ook bruin en ik dacht nou ff voelen hoor ik denk ik hoor altijd dat je baarmoedermond open staat en ja hoor ik voelde iets open en toen zat er druppel helderbloed aan me vinger dus ik meteen gesmst naar verlos spoed en teon belde ze later terug als ik geen buikpijn heb of dat het meer word is er niks heb ik gewoon een adertje open gehaald. En daarna had ik idd geen helderrood meer op tampon alleen bruin en 2 stolseltjes en verder niks gehad vanavond wat ben ik toch muts. dat bruin dat hoort er gewoon bij dat komt omdat me baarmoederhals afwijkend is maar waarom ga ik nou voelen en de baarmoedermond staat iets verder open als je al bevallen ben dus ik was ff in de stress maar het voelde heel dubbel want verder voelt het allemaal goed. Ik ben ook doodmoe al vanaf een uur of 1 dus kruip lekker me bedje in.

Liefs
Gaby

Gaby, dat was zeker even schrikken. Kan ik me heel goed voorstellen. Als ik nu bloedverlies zou krijgen, zou ik me ook doodschrikken. Gelukkig is alles goed met je!

Ryanne, ik weet eigenlijk niet wanneer je met die crèmes moet beginnen, dat is iets dat ik me ook al afvroeg. Ik dacht pas wanneer je bui echt ging groeien, maar inderdaad misschien ben je dan wel te laat.

Hier alles goed. Gisteren ben ik wel enorm misselijk geweest. Gelukkig wordt het wel steeds aan het einde van de middag minder. Gisteren hielp ook gemberthee tegen de ergste misselijkheid. Ik dronk het bij mijn schoonzusje, nou ik ga het gelijk halen vandaag. Ben nog lekker een dagje vrij, want ik werk 4x9 uur en ben nu altijd op maandag vrij. Dat gaat straks allemaal veranderen, want mijn man werkt ook 4x9 en we zijn dus samen op maandag vrij. Straks gaan we allebei een dag met ons kindje thuisblijven, zijn we helaas niet meer samen op maandag vrij.

O, ik wou dat die eerste 3 maanden alvast voorbij waren, want ik heb zo'n zin om spulletjes te kopen!! Hebben jullie dat ook al?

groetjes Maryse

hallo alemaal

ik ben jenny en ik ben 25 jaar en ben zwanger van mijn eerste kindje,het is het tweede kindje van mijn vriend.
zoals ik uitgerekent heb ben ik 24 juni uitgerekent.
heb 31 oktober een intake gesprek en 5 november de eerste ego heeel erg spannend.
ben heel erg moe maar verder heb ik nog nergens last van klopt dat wel?
wel heb ik al een buikje gekregen.

groetjes jenny

hallo meiden

hier even weer een nieuw lijstje!!

naam
leeftijd
kindje
uitgeteld  op        

gaby1984
24
2
21 juni

pien
33
3
22 juni

ryanne
26
1
24 juni

eva
25
1
24 juni

jenny
25
1
24 juni

marijse        
31                
1                
26  juni                          

jolien
33
2
27 juni

bianca
33
3
27 juni

hallo

had nog wat te vertellen/vragen

waarom maken jullie nu allemaal al een afspraak bij de vk of arts dat hoeft toch pas bij 12 week??? dat was in de tijd zn 8 jaar terug zo????
oja en dames insmeren van de buik moet je vaaf het begin doen hoor!! dan kan het helpen, bij mij niet meer nodig heb al stepen genoeg

groetjes pien

@Pien: ik had de verloskundige gebeld en daar doen ze altijd de intake  + termijnecho als je tussen de 8 en 10 wkn zwanger bent. Ik heb 13 november intake en echo en ben dan 8 wkn en 1 dag (als het klopt...).

@Ryanne: leuk dat je moeder al een vermoeden had! Ik ken dat hoor, van dat buikje! En inderdaad vooral 's avonds, mijn moeder kon ook met 8 weken haar broeken niet meer aan... Dat belooft wat voor ons ja hahaha!

@Gaby: dat is even schrikken! Gelukkig dat alles goed is!!!

@Maryse:   Ook ik heb zin in spulletjes kopen! Kan niet wachten haha! Lekker dagje vrij gehad? Nog misselijk geweest?

@Kleinwonder: leuk dat je mee komt kletsen! Iedereen heeft zo zijn eigen klachten. De ene heeft nergens last van, de andere voelt alles. Je hoeft je echt geen zorgen te maken!

Vandaag kwam een stagiair van een andere groep langs onze groep lopen. Hij vroeg aan mij van: "mag ik jou iets vragen, zonder dat je boos word? Oh nee, ik vraag het maar niet...".. Ik liep daarna naar de slaapkamer van onze groep en toen vroeg hij aan onze stagiaire of ik zwanger was hahaha. Die zei: "niet dat ik weet" .... hihi! Een andere collega kreeg ook al de vraag van een ouder vorige week of ik zwanger was en vanmorgen was er ook een ouder wel erg geinterreseerd  of ik een kleintje wil. Straal ik het uit of zo hahahahahahha!!!!!   Je kan nog helemaal niks van een buikje zien, maar toch al die vragen, grappig!!

Bij veel verloskundige praktijken krijg je eerder echo sommige al met 6/7 weken ik krijg met 9 weken een echo 17 nov.

En ik denk dat striemen zijn aangelegd ofzo ik heb een striem en dat kwam toender tijd van me navelpiercing en ik woog 50 kilo voor me zwangerschap en zoveel heb ik ook niet gesmeerd ik smeerde in ieder geval niet metbuikenbalsem als ik smeerde kreeg ik namelijk vlekker van ik deed gewoon olie. maar vergat erg vaak

haha wat grappig dat die stagaire het zag maar je kan het ook aan je gezicht zien vaak krijg je dikker gezicht.

Nou volgens mij merken ze het hier ook wel me schoonzusje zei wat knipper jij vaak met je ogen ben je moe ik zo ja haha maar ik val oo kom van de slaap nu ook kan me ogen amper open houden ga zo lekker in bedje liggen ben zoooooooooooooooooooooo moe.

Terug
Bovenaan