wie ook langer bezig met clomid?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal wij zijn alweer een jaartje bezig voor nr.2 en het wil nog niet zo lukken ben afgelopen jaar augustus naar de gyn gegaan en deze heeft me toen clomid voorgeschreven en toen dacht ik gelukkig nu zal ik zo zwanger zijn maar het tegendeel is waar ik ben gisteren alweer ongi geworden en morgen ga ik alweer beginnen met ronde 8 clomid 50mg. de gyn zegt alles is verder oke alleen het zwanger raken lukt nog niet maar geef het de tijd dan ben je zo zwanger en hij voegde er nog aan toe niet teveel mee bezig zijn!!!! hallo dat is moeilijk hoor vooral als je het zo graag wil he.
ik heb afgelopen ronde de eerste keer een cyclus gehad van 28 dagen normaal zijn ze langer of korter dan heb ik maar een lf fase van nog geen 10 dagen en dat waren er deze ronde 14 dat is goed nou de rest nog!!! wordt er soms zo moedeloos van en ik ben gestopt met tempen en testen want daar wordt ik alleen maar gestrest van helaas.....

wie o wie is ook al een tijdje bezig met clomid? en waarbij het ook nog niet zo wil lukken!

groetjes een clomidgebruikster

Hoi miranda26,

Ja, jouw verhaal is echt herkenbaar.
Ik ben namelijk bezig voor mijn eerste kindje. Ben in oktober 2007 gestopt met de pil en na ongeveer 8 maanden naar de huisarts gegaan. Ondertussen alweer 16 maanden gestopt.
Uiteindelijk heb ik pcos, dus ook geen eisprong. Werd ook nauwelijks ongesteld of echt heel erg onregelmatig.
De gynaecoloog heeft me eerst 50mg voorgeschreven, daarna twee keer 100mg maar er gebeurde niet veel. Daarna 150mg gekregen en deze sloeg eindelijk afgelopen januari aan. Ook de maand februari een eisprong gehad, maar nog niet zwanger.
Ga nu voor de derde ronde met clomid 150mg. Ben allang blij dat 150mg aanslaat.
Ik moet zeggen dat ik wel ovulatietesten gebruik van matcare. Meestal rond cyclusdag 18 een eisprong en dan nod op cyclusdag 31.
Dus opzich een nette cyclus, maar nu nog zwanger worden!!
Leef met je mee hoor, want je geduld wordt erg op de proef gesteld!!

Groetjes van Patries.

hoi patries jij bent dan ook alweer een tijdje bezig he meid maar in het begin ook geen eerlijke kans gehad ivm pcos dat is vervelend he maar gelukkig heb je nu clomid 150mg en deze slaat aan super!!!!! elke ronde weer opnieuw heb je hoop he tenminste ik wel en dan weer die teleurstelling als het weer niet raak is ik ken het maar al te goed en om me heen raakt iedereen maar zwanger maar ja niks aan te doen he! ik denk dat ik deze maand ook weer eens ovulatietesten ga gebruiken dan weet ik zeker wanneer en of ik wel ovuleer! ik heb al een paar keer een te korte lf fase gehad maar afgelopen ronde 28 dagen cyclus nu maar weer kijken wat er deze maand gebeurt! de gyn zegt ook tegen mij je raakt wel zwanger maar geef het de tijd dat zullen we dan ook maar doen he en voor de rest toch een beetje proberen te genieten! welke testen gebruik jij van matcare de ovulatiedipstick? of andere? meid ik wens je deze ronde ook weer veel succes en dat de clomid maar weer mooi zijn werk gaat doen bij ons alle twee en dan als kroon op het werk en het lange wachten een mooie positieve test over een paar weekjes!!!!

liefs miranda

Hoi Miranda,

Hoe is het met jou?

Ik zit nu alweer op cyclusdag 6, dus morgen laatste dag van clomid slikken.
Meestal heb ik rond cyclusdag 18,19 een eisprong, maar toch gebruik ik ovulatietesten.
Ik wil het toch zeker weten. Nu heb ik twee ronde gehad met een eisprong. Ben zo benieuwd of de derde ronde meer geluk gaat brengen.
Ik mag namelijk vanaf februari een half jaar zelf proberen met clomid 150mg, dus tot en met juli en dan moet ik terug komen naar het ziekenhuis.

Ik ga in ieder geval voor ons duimen, dat het gaat lukken deze ronde, want dat hebben we wel verdient na het lange geduld hebben!!

Liefs van Patries.

Hoi Miranda,

Hoe is het met jou?

Ik zit nu alweer op cyclusdag 6, dus morgen laatste dag van clomid slikken.
Meestal heb ik rond cyclusdag 18,19 een eisprong, maar toch gebruik ik ovulatietesten.
Ik wil het toch zeker weten. Nu heb ik twee ronde gehad met een eisprong. Ben zo benieuwd of de derde ronde meer geluk gaat brengen.
Ik mag namelijk vanaf februari een half jaar zelf proberen met clomid 150mg, dus tot en met juli en dan moet ik terug komen naar het ziekenhuis.

Ik ga in ieder geval voor ons duimen, dat het gaat lukken deze ronde, want dat hebben we wel verdient na het lange geduld hebben!!

Liefs van Patries.

heyyyy patries

ik zit vandaag pas op cyclusdag 5 moet vanavond mijn derde pilletje clomid nemen! en ik hoop natuurlijk dat de clomid zijn werk weer goed zal doen en ook bij jou! is altijd weer spannend he! ik heb meestal een eisprong tussen dag 14 en 18 omdat ik geen ovutesten gebruik weet ik dit dus niet zeker en ik doe niet meer tempen! wel wil ik deze maand weer eens ovutesten kopen en dan zien we wel weer he. de klusperiode is alweer bijna aangebroken he en soms voelt het echt als moeten heb jij dat ook? maar alles voor het goede doel he!!! en gelijk heb je dat wij deze ronde eens geluk gaan krijgen en ons geduld wordt beloond zou mooi zijn he! of dat iemand je zegt maak je maar niet te druk in bv. mei raak je zwanger dat zou een geruster gevoel geven he maar helaas we zijn niet helderziend he ahhahahah.

liefs miranda

Hey Miranda,

We lopen aardig gelijk he met het slikken van de clomid. 1 dag verschil.
Ik moet zeggen dat als ik met de ovulatietesten bezig ben helemaal niet heb van we moeten weer. Meestal heb ik juist die week meer zin om te vrijen. Gek he!
Wel vind ik het lastig wanneer nu het juiste moment is om te gaan vrijen.
Vorige keer had ik op cyclusdag 18 een positieve test toen zijn we het bed ingedoken, dat was op zondag en die vrijdag ervoor. Ik denk dat we nu maar twee dagen voordat ik mijn eisprong verwacht en als die positief is die dag klussen en de dag erna.
Weet niet of het helpt. Maar zien wel!
Ik moet zeggen dat ik probeer los te laten, maar kijk toch vaak op het forum om te zien of er reacties zijn. Wel prettig hoor om het hier te delen. Anders wordt mijn mannetje gek van me, haha!!

Groetjes van Patries.'

Terug
Bovenaan