A
Anoniem
Guest
hoi allemaal wij zijn alweer een jaartje bezig voor nr.2 en het wil nog niet zo lukken ben afgelopen jaar augustus naar de gyn gegaan en deze heeft me toen clomid voorgeschreven en toen dacht ik gelukkig nu zal ik zo zwanger zijn maar het tegendeel is waar ik ben gisteren alweer ongi geworden en morgen ga ik alweer beginnen met ronde 8 clomid 50mg. de gyn zegt alles is verder oke alleen het zwanger raken lukt nog niet maar geef het de tijd dan ben je zo zwanger en hij voegde er nog aan toe niet teveel mee bezig zijn!!!! hallo dat is moeilijk hoor vooral als je het zo graag wil he.
ik heb afgelopen ronde de eerste keer een cyclus gehad van 28 dagen normaal zijn ze langer of korter dan heb ik maar een lf fase van nog geen 10 dagen en dat waren er deze ronde 14 dat is goed nou de rest nog!!! wordt er soms zo moedeloos van en ik ben gestopt met tempen en testen want daar wordt ik alleen maar gestrest van helaas.....
wie o wie is ook al een tijdje bezig met clomid? en waarbij het ook nog niet zo wil lukken!
groetjes een clomidgebruikster
ik heb afgelopen ronde de eerste keer een cyclus gehad van 28 dagen normaal zijn ze langer of korter dan heb ik maar een lf fase van nog geen 10 dagen en dat waren er deze ronde 14 dat is goed nou de rest nog!!! wordt er soms zo moedeloos van en ik ben gestopt met tempen en testen want daar wordt ik alleen maar gestrest van helaas.....
wie o wie is ook al een tijdje bezig met clomid? en waarbij het ook nog niet zo wil lukken!
groetjes een clomidgebruikster