wie ook langer bezig met clomid?

Hoi polleke1979,

Leuk dat je meekletst!
De huisarts schrijft geen clomid voor. Wel bijvoorbeeld een kuurtje om weer je menstruatie op te wekken. Vaak krijg je dan primolut of provera.
Meestal moet je 1 jaar gestopt zijn met de pil en dan stuurt de huisarts je door. Ik zelf heb me daar niet aangehouden en heb gewoon een afspraak met de huisarts gemaakt toen ik 7 of 8 maanden gestopt was met de pil. Het duurde me allemaal te lang.
De huisarts was erg schappelijk en stuurde me meteen door!
Gewoon duidelijk vertellen wat je wensen zijn en dan heb je kans om doorverwezen te worden.
Wel vervelend als je menstruatie niet meer op gang komt.
Succes bij de huisarts!!!
Het is inderdaad net zo alsof iedereen om me heen zwanger is of net een kindje heeft, maar goed weet gewoon zeker onze tijd komt ook snel!!
Ik zit nu weer in mijn wachtweken en moet ongeveer 31 maart mijn menstruatie krijgen. (liever niet natuurlijk!!)

Groetjes van Patries.

Hoi hoi allemaal.

Ten eerste heel veel succes met de rondes... Hopelijk zijn jullie allemaal heel snel zwanger.

Ik heb een BBZ (Buitenbaarmoederlijke Zwangerschap) gehad. Daarna wilde het ook niet lukken. Toen 5 ronde Clomid voorgeschreven gehad. Een rustperiode waarin mijn man zich zou laten onderzoeken. In het ziekenhuis geweest maar dienstdoende arts was ziek.... Juist toen bleek ik zwanger (eindelijk na 2 jaar een positieve test).......

Bij Julia was ik na 2 maanden al zwanger..........

Stress zal ongetwijfeld meegespeeld hebben maar dat wilde ik absoluut niet horen... Zet het van je af....aaaarrrggg gek werd ik van die zin....... Dat wilde ik helemaal niet, zwanger worden wil ik en er heerlijk van gaan genieten..... Het heeft alleen 2 jaar geduurd, zonder Clomid...
(en tijdens een onderzoek in het ziekenhuis op een kamer komen waar ze net een 3de zwangerschap afgebroken hadden, zeer pijnlijk!!!)......

Meiden heeeeeel veeeel succes en blijf erin geloven. Schrijf het van je af hier.

Groetjes Juultje.

Hallo meiden, erg herkenbaar allemaal. Ik heb zelf inmiddels de 5e ronde clomid 50mg achter de rug en mijn NOD is 1 april (geen grapje) Ik heb ook PCO en krijg voor max 6x clomid voorgeschreven, volgens fertiliteits arts heeft meer keer geen zin is gebleken uit testen. ik heb dus nog 1x liggen maar hoop deze niet nodig te hebben.

Hoop dat iedereen snel zwanger is.

gr. buuffie

Terug
Bovenaan