wie ook langer bezig met clomid?

hoi hoi patries

wij lopen idd samen gelijk op leuk he!!! ik neem vanavond alweer de 4e tablet en jij alweer de laatste gelukkig he! ik begin nou wat hoofdpijn ervan te krijgen jij niet?
en voor de rest zullen de stemmingswisselingen en de rest wel weer later komen dat mijn man er weer gek van wordt! en ik wil er vaak zo veel over praten maar ik merk dat het hem af en toe een beetje veel wordt is ook begrijpelijk heeft al een heleboel aan zijn hoofd ivm met zijn werk en dan zeur ik af en toe ook nog eens hahahaha niet leuk! maar ja zo zijn wij vrouwen nu eenmaal. ik ga zometeen ovutesten bestellen en dan wil ik er op dag 11 mee beginnen en dan zien we wel of de clomid zijn werk heeft gedaan en na de ovulatie heb ik nog een briefje liggen voor bloed te kunnen gaan prikken op progestron en dat zal ik dan ook doen en voor de rest afwachten en dan in april maar weer eens langs de gyneacoloog en ik hoop toch zo dat ik er met een andere reden naartoe kan gaan om hem te vertellen dat ik zwanger ben maar ja dat hangt aan een zijden draadje he! vol goede moed weer verder......

liefs miranda

Hoi hoi,

Inderdaad vandaag alweer de laatste tabletten. Ik moest er drie op een dag. Want 50mg per tablet.
Vijf dagen zijn snel voorbij gegaan. Nu op naar de eisprong.
Ik moet zeggen dat ik geen last heb van hoofdpijn, maar wel afgelopen woensdag migraine heb gehad. Denk dat het door de hormonen komt!
Ben nu lekker aan het relaxen. Ben vier dagen vrij. Even bijtanken.
Ik werk trouwens als begeleider in een huis voor meervoudig gehandicapten jongeren van 12 tot en met 25jaar. Handicaps als: open ruggetje, spasme, adhd, autisme, niet aangeboren hersenletsel. Een echt uitdagende groep.
Vandaar dat ik ook erg onregelmatig werk. Wat doe jij voor een werk?
Nog ongeveer 10 dagen en dan mijn eisprong, laat de tijd maar snel gaan, haha!!

Groetjes van Patries.

hey patries

dat is niet niks he drie tabletten op een dag! jij hebt dus de maximale dosering! en nou maar hopen dat wachten tot juli niet meer nodig is he! ik werk als verzorgende in de wijk. ik rijd route's van de ene naar de andere client zeg maar en bij ons is het verschillend welke mensen. meestal ouderen die nog zelfstandig wonen maar hulp nodig hebben bij de pv en dergelijke leuk werk en ook wel onregelmatig maar ik heb geen nachtdienst! jij wel denk ik he? en het werk wat jij doet heb ik ook bewondering voor is ook lichamelijk best zwaar he en geestelijk natuurlijk ook.
meid geniet van je vrije dagen ik heb alleen vandaag vrij en dan mag ik weer drie dagen! maar ja in april gaat het veranderen dan werk ik meestal de maandag,woensdag en de donderdag en dan om het weekend!
ff een andere vraag weet jij of je voedingspatroon een rol speelt bij het zwanger worden aangezien ik onregelmatig eet en soms niet altijd even gezond of sla wel eens een maaltijd over is niet goed weet ik! ben nou begonnen met herbalife niet voor af te slanken maar gewoon om alle voedingsstoffen binnen te krijgen en dan eet ik verder een keer per dag samen met mijn man en zoontje! we doen er echt alles aan he om zwanger te worden en ik neem me elke maand weer voor om er minder mee bezig te zijn en het lukt weer niet kom toch elke dag ff kijken hier en ben van de week naar een winkeltje geweest met edelstenen en heb daar mijn verhaal uitgelegd en die man vroeg meteen waarom wil je een tweede kind? en ik die wens is er al zo lang sinds mijn eerste kindje is geboren oke zei hij we gingen richting de maansteen en hij gaf me een steen in mijn handen en toen zei hij direct dit voelt niet goed he en ik nee leg maar terug en kom mee en ik achter hem aan en toen maakte hij een kast open en zei welke spreekt jou het meeste aan? er lagen drie verschillende kleuren en mij sprak de witte het meeste aan nou dan zoek er daar maar een van uit en heel gek ik keek rechts en net alsof iemand me zei je moet deze nemen en die lag links ik moest deze steen in mijn hand leggen en er verder ff niks mee doen. die man zei meteen die eerste ja dat heeft een tijdje geduurd zei ik weet ik zei hij en dat kwam omdat jij er teveel mee bezig was in je hoofd en dat klopte ook! en nu weer zegt hij laat het los je moet meer lachen en de natuur doet zijn werk wel deze steen gaat je rust geven en dan zul je zien het zal nog wel een tijdje duren dan doet de natuur zijn werk voor jou! maar meer lachen net zoals een klein meisje die lachen ook veel en om alles!
wat een lang verhaal he hahahahah

liefs miranda

Hoi Miranda,

Wat een verhaal inderdaad. Wie weet wat die steen gaat doen. Je weet het maar nooit.
Ik heb namelijk van een vriendin ook een steen gekregen die is voor vruchtbaarheid etc.
Moet hem denk ik vaker dragen, vergeet steeds om te doen.
Ik denk dat trouwens je voedingspatroon niet uitmaakt om zwanger te worden. Maar het is natuurlijk altijd wel belangrijk om gezond te eten.
Vooral als je straks zwanger bent!!
Ik probeer wel gezond te eten, ook fruit etc. Maar slik ook gravitamon. Daar zit foliumzuur in en vitamines. Wel handig.
Verder nog één weekje en dan ongeveer mijn eisprong en dan flink aan de klus!!

Vandaag lekker samen met mijn vriend gewandeld en onze hond van twee genoot echt.
Lekker gerend langs het water etc.
Even uitwaaien is wel lekker. Zodadelijk komt mijn zusje, zwager en nichtje van 3,5 maand op visite.

Fijne dag verder!
Groetjes van Patries.

Hoi Miranda,

Hoe is het met jou?
Ben je nu ook bezig met ovulatietesten.
Ik wel, ben vandaag mee begonnen. Ik heb weer ovulatietesten van matcare. Er staat al een tweede streepje, maar nog niet net zo donker als de controlestreep.
Ik zit nu op cyclusdag 15. We gaan maar flink klussen aankomende dagen, want meestal de eisprong rond cyclusdag 18. Ik ga niet elke dag vrijen, want hoorde dat het ook niet goed voor de zaadkwaliteit is.
Om de dag, dan maar!haha!!
Ik moet zeggen dat ik deze periode niet zo erg vind, maar straks weer die lange twee weken wachten. Dan word ik altijd zo ongeduldig!

Goed weekend!

Groetjes van Patries.

hallo dames, hier mijn verhaal.

mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar en 2 maanden bezig.,..zonder resultaat. zit nu aan de 150mg clomid en dit slaat eindelijk aan dus daar zijn we al dolgelukkig mee!! maar goed, we hopen dat het heel snel raak zal zijn want ik ben het ongelooflijk zat allemaal...verplichte nummertjes,iedereen om je heen is zwanger of net bevallen, hormonen die op hol slaan, noem maar op...ik zie het allemaal niet meer zo rooskleurig in. heb lang hoop gehad maar die is wel voorbij aan het gaan. maar goed we blijven nog maar even doorgaan. nod is volgende week dinsdag dus het is afw88

liefs E

Hallo 25es25,

Heel herkenbaar verhaal, ik slik namelijk nu ook 150mg clomid. Sinds januari een eisprong gehad voor de eerste keer.
Februari ook een eisprong gehad, dus mag nu zonder ziekenhuis tot en met juli zelf proberen met de medicijnen. Ik hoop dat ik deze maand ook een goede eisprong heb.
Het duurt allemaal zo lang he!
Ik ben nu bijna 1,5 jaar gestopt met de pil en heb pas twee keer een kans gehad om zwanger te worden doordat ik geen eisprong had eerst.
Het is een lange weg.
Ik moet zeggen dat het mij nu ook erg tegenvalt en hoop echt snel zwanger te worden, want word er soms echt behoorlijk chagie van!!
Mijn nod is waarschijnlijk 31 maart. Spannend zeg, die van jou volgende week al.
Ik zal voor je duimen!!

Miranda: Hoe is het met jou dan?

Groetjes van Patries.

lieve meiden,

heb ff zitten meelezen en ik heb een vraagje:

van wanneer schrijft de HA in principe clomid voor??

wij zijn sinds augustus 2008 gestopt en het m'n cyclus is sindsdien compleet van slag en uiteindelijk bleef het eind vorig jaar helemaal weg..toen ff twee pilstrips gebruikt om de boel wakker te schudden. Had daarna een cyclus van 31 dagen...en nu blijft het weer weg. pffff..

dinsdag aanstaande afspraak met HA, kan ik "eisen" dat hij er iets aan gaat doen?? zo kan het ook niet verder...

op zich voel ik met wel een klagerd, gezien ik jullie historie lees! t is moeilijk he wanneer de omgeving meldt dat ze zwanger zijn...t lijkt ook wel of ineen iedereen zwanger is of bevalt..haha

alvast bedankt voor jullie reactie..

groetjes

Terug
Bovenaan