wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hallo allemaal

ik zit inmiddels in ronde 5 met clomid en dit keer 100 mg, ik vroeg me af of er meiden waren die met 100mg clomid wel snel zwanger waren,

groetjes linda

Hey Linda,

Ik heb geen antwoord op je vraag helaas, maar zit een beetje in hetzelfde schuitje als jou! Ik weet sinds kort dat ik PCO heb, en heb nu ook een kuur Clomid gekregen, ik moet er nog mee beginnen, want moet eerst een 10 daagse kuur Duphaston nemen om ongi op te wekken, als het goed is word ik ergens volgend weekend ongesteld en dan moet ik op dag 3 tm 7 Clomid nemen, ik begin alleen met de dosis van 50 mg.
Ik vroeg me af of jij ook last hebt gehad van bijwerkingen? Las dat je er nogal beroerd van kunt worden....
Heb jij van de dosis 50 mg wel een eisprong gehad dan? Omdat je er toch 5 rondes van hebt gehad??

Groetjes,
Suusle

hey suusie

Ik heb eerst 4 rondes 50mg clomid gehad, en ik had de 4ronde geen eisprong gehad, dus daarom heb ik nu 100mg clomid, Ik had met 50mg al veel last van alles, van hoofdpijn, duizelig me humeur was verschrikkelijkk ik kon niks hebben van niemand niet, en nu met 100 mg, heb ik tot nog toe alleen verschrikkelijke hoofdpijn
Ik heb geen pco of wat dan ook ik heb gewoon geen eisprong en hoe dat kan dat weten ze niet
ik hoop voor je dat het snel raak is bij je en dat je niet teveel last hebt van de bijverschijnselen

groetjes linda

quote: Linda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2008 20:35:44'));

hey suusie

Ik heb eerst 4 rondes 50mg clomid gehad, en ik had de 4ronde geen eisprong gehad, dus daarom heb ik nu 100mg clomid, Ik had met 50mg al veel last van alles, van hoofdpijn, duizelig me humeur was verschrikkelijkk ik kon niks hebben van niemand niet, en nu met 100 mg, heb ik tot nog toe alleen verschrikkelijke hoofdpijn
Ik heb geen pco of wat dan ook ik heb gewoon geen eisprong en hoe dat kan dat weten ze niet
ik hoop voor je dat het snel raak is bij je en dat je niet teveel last hebt van de bijverschijnselen

groetjes linda

Hoi Linda,

Heb je alleen de 4de ronde geen eisprong gehad en de andere rondes wel?
Schrik wel even van jouw bijwerking joh, had inderdaad dat van dat humeur eerder gehoord, ben bang dat ik dat ook zal krijgen, ben zowiezo snel humuerig, ook altijd als ik ongesteld moest worden, dat zal nog wat worden dan, zal mn vriend van te voren waarschuwen in ieder geval!
Ik hoop dat de hogere dosis Clomid snel aanslaat bij je en dat het snel raak mag zijn voor jullie!

Groetjes,
Susanne

Hoi Linda.

Ik kreeg de eerste ronde 50mg clomid maar kreeg geen eisprong. De tweede ronde moest ik 100mg clomid gebruiken en direkt zwanger geraakt ervan! Ben morgen 32 weken zwanger van een meisje! Ik hoop dat jij ook snel succes hebt. Groetjes, Saskia.

Hoi,
Ik heb ook nog geen antwoord op je vraag, maar zit zelf in de vierde ronde van 50mg clomid.   Ook bij mij is er in deze vierde ronde geen eisprong geweest, toevallig hè!!
Ik heb nu een kuurtje provera gekregen om m 'n cyclus te doorbreken zodat ik snel weer verder kan met een nieuwe ronde, waarin ik nu ook met 100mg clomid ga beginnen.
OOoohhh ik hoop zo dat ik je een positief antwoord kan geven op je vraag of je snel zwanger bent met 100mg. Zit inmiddels in totaal in ronde 19, dus nu mag er toch wel eens een keer positief nieuws komen, of niet soms...
Ik denk dat ik maandag ongesteld wordt, en hoop begin mei je dus een positief antwoord te kunnen geven op je vraag,
Hoelang ben jij al bezig??
groet, MOON

hey suzanne: gefeliciteerd met je zwangerschap en nog een paar weekjes, nou ik hoop dat het   bij mij ook gelijk aanslaat

moon: in ronde 19 zit jij las ik , ik hoop voor je dat het dus ook heel snel raak mag zijn bij jouw meid, Ik zit nu in ronde 13, maar ik heb geen pcos, maar ik heb waarschijnlijk een stofje niet in me hoofd die de samenwerking tussen je hersenen en eierstokken bevordert of zoiets, Ik heb dus de eerste 3x met 50mg wel een eisprong gehad en de 4de keer niet en nu dus de 5de keer en dan 100 mg, ik ben benieuwd en ik hoop jullie ook snel een positief antwoord te kunnen geven

xx xlinda

Hoi Linda,

een tijdje tijdje terug hebben we ook contact gehad, daarna heb ik nooit meer gereageerd. Beetje druk met van alles en nog wat.  Ik was toen met mijn eerste maand clomid bezig. Nu ondertussen 3 maanden verder en nog geen eisprong te vinden.

Moet nu ook aan de 100 mg. dus wel spannend. Kijk er ook wel tegenop, die bijwerkingen enzo... .

Hopelijk hoeft het maar voor een maandje!!
We houden elkaar op de hoogte!

Groetjes

Terug
Bovenaan