wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

He hoi meiden,

Patries: Ik bedoelde de provera. Bij mij sloeg de clomid direct de eerste keer wel aan  alleen  niet snel genoeg. Dit was 50mg. De tweede keer had ik 75mg dus een halve tablet erbij en toen was het raak.

Flora: Ja is echt leuk alles uitzoeken en kan ook niet wachten tot ze het komen brengen maar dan moet ik nog ff geduld hebben tot tweede week maart.

Linda: Heel veel succes morgen bij de echo.

Nou meiden ga lekker op de bank hangen en tv kijken vanavond mijn favo serie prison break.

Groetjes Russell  

He meiden

Hoe is het met iedereen?

@Linda: gaat het goed met de zwangerschap??
@Patries: slaat de medicatie aan?

en de zwangere dames, gaat het allemaal goed? Vandaag heb ik de 20 weken echo gehad. Alles was goed, was toch nog wel spannend vond ik. Maar het was een compleet mensje dat een weekje voorliep op zijn/haar groei. Had hele lange benen net als zijn/haar vader!!!!

groetjes Flora

Hoi,

Flora: Mooi denk ik of niet de 20 weken echo, wel speciaal hoor.
Het zal wel hard gaan zo die weken of niet?
Fijn dat alles goed gaat!

Linda: Hoe was de echo?
Ik hoop dat alles goed is!

Met mij gaat het wel. Gisteravond even een dipje, maar vandaag weer vrolijk.
Ben vandaag ongesteld geworden, eerder dan ik dacht. Ben pas twee dagen klaar met de provera en normaal duurt het ongeveer 4 a 5 dagen bij mij wanneer ik de bloeding krijg.
Heb dit keer wel behoorlijke buikpijn. Heb net meteen een afspraak gemaakt met de gynaecoloog voor cyclusdag: 12.
Ik moet 2 december komen voor een echo. Dus schiet al op!
Ga nu lekker  bankhangen!

Groetjes van Patries.

Oh, meiden ik vergeet jullie helemaal leuk nieuws te vertellen.

Ben afgelopen zondag tante geworden!!!
Mijn zusje en zwager hebben een dochter gekregen, ze heet: Lara!!
Het is echt een mooi meisje, met donkere haartjes, echt zo lief.
Het was wel een zware bevalling, kleine is ook met vacuüm-pomp geboren. Maar met allemaal gaat het goed en dat is het belangrijkste.

Zo meiden, ik ga even eten koken.

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan