wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey lin

ik hoef dus niet naar de gyn toe voor inwendige echo's ik heb dat gevraagd aan hem en toen kreeg ik het antwoord dat dat niet nodig is, en wat ik heb begrepen heb je met clomid een minder aantal procent om zwanger te raken dan als je gewoon zwanger wilt raken,
dus jij zit weer af te wachten dat wordt weer spannend meid,

xxx linda

Zo zie je maar weer, ieder ziekenhuis is weer anders in dat soort dingen.

Nog even een gek vraagje, maar hebben jullie ook veel meer afscheiding door clomid? Zou niet weten hoe het anders kan namelijk.

Daarnaast ben ik ook echt veel aangekomen.

Hey Lin, doe je ook temperaturen of ovulatie testen naast de hormonen slikken of klus je op de gok?

groetjes!

ps: is dit iedereen zijn eerste zwangerschap ?

Hoi l_i_n

Bedankt voor je felicitatie. Ik ben zwanger van 1 meisje. Het is wel mijn tweede zwangerschap. De eerste eindigde in september 2006 in een miskraam bij 8 weken. Daarna kwam mijn cyclus niet meer goed op gang. Na onderzoek bleek ik PCO te hebben. Juli 2007 gestart met provera en 50mg clomid. Dit sloeg niet aan. Ik werd wel ongi. Tweede ronde 100mg clomid gebruikt en meteen zwanger. Nooit gedacht. Ik wil jullie allemaal veel succes wensen.   Groetjes, Saskia.

Hi

40 dagen is inderdaad lang wachten op een eisprong maar ja ik ben al een jaar aan het tobben om zo ver te komen dus het is al heel wat. Moet morgen de laatste clomid nemen dus ben benieuwd of het nu beter gaat. Zo niet moet ik weer terug naar de gynaecoloog.

@Lin ik weet niet of dat hetzelfde is. Het is in ieder geval een middel waardoor je ongesteld wordt waar ik niet zo lekker op reageer (veel buikpijn en huiduitslag).

Moeten jullie tijdens een cyclus ook nog op controle komen in het ziekenhuis. Je hoort daar veel verschillende verhalen over, ik namelijk niet. Ik gebruik nu zelf maar ovulatietesten omdat ik toch zeker wil weten dat er een eisprong is.

groetjes Flora

Hoi Flora,

tijdens de 50 mg moest ik 21ste dag boedprikken en dan een week later uitslag of ik een eisprong gehad had. Dat was de enige controle. Voor de zekerheid een testje of ik zwanger was, voordat ik weer aan de duphastron gezet werd.

Nu word dat dus anders, hoe precies hoor ik eind van de week. Maar in ieder geval om de dag naar het ziekenhuis voor een inwendige echo, om te kijken of er iets gebeurd daar binnen.

Vervelend van die buikpijn en huiduitslag. Je was al een tijdje bezig toch? Hebben ze nog geen andere opties aangekaart... buiten de hormoonpillen om?
Ik ben vorig jaar april gestopt met de pil en wel getemperatuurd, maar dat heeft geen zin. Daar is echt geen touw aan vast te knopen.

Maar moet jij gewoon een paar maanden clomid slikken en dan maar kijken of je zwanger word, geen enkele controle? Groot gelijk dat je dan ovulatietest gebruikt!

Ben blij dat ik wat lotgenoten gevonden heb!
Groetjes!

hey lin

Ik temperatuur ook, en ik ben dus ook aangekomen door die clomid, mensen zeggen nu steeds tegen me wat heb je een pafferig gezicht, maar ja ik kan er niks aan doen ik doe al erg opletten met wat of ik eet maar dat heeft toch geen nut

Ik ben dus bezig voor mijn tweede kindje, ik heb al een zoontje van 2 jaar en 8 maanden en hoop echt dat er binnenkort een baby bij komt maar goed dat heb ik niet voor het zeggen

Ik moet op dag 25 van mijn cyclus altijd naar de gyn toe, dan wordt er bloedgeprikt om te kijken of ik een eisprong heb gehad en aan de hand daarvan kan hij zien of ik zwanger ben of niet, en ik kan dat ook aan mijn temperatuur zien

xxx linda

hey flora

ben je niet aan het temperaturen? dat moest ik doen van de gyn, ik doe dat nu 6 maanden het is niet me favorietste klus, maar ik heb nu wel meer inzicht in me cyclus, en klus er ook een beetje naar hahaha

alleen het nadeel van temperaturen is dat het toch ook niet geheel betrouwbaar is want als je al een beetje verkouden bent dan kan de temp al weer afwijken en ook als je laat naar bed gaat en weer vroeg wakker bent, maar goed het is even wennen,

xx linda

Een goedemorgen!

Ik temp. niet, want ik heb toch nog geen eisprong gehad, dus heeft weinig zin. pas wanneer ik een eisprong heb, dan ga ik temperaturen. Heb het wel een tijdje gedaan, maar echt irritant gebeuren.
En nu moet ik toch om de dag naar het ziekenhuis om te kijken naar een eitje, dus dan weet ik het gelijk.

Lekker dat ze zeggen van pafferig gezicht. Mijn vriend zei het ook! Hij zegt, het Lin, ben je de laatste tijd wat aangekomen? Dus ik zeg ja, hoezo? Nou je het een bol gezicht... EN BEDANKT!!!! dat heb je dan net even nodig wanneer je niet lekker in je vel zit door de hormonen.
En opletten met eten, helpt bij mij ook niet. Ik komnaar mijn idee alleen maar meer aan.

Had je bij je zoontje ook al dit probleem of was je toen sneller zwanger? Volgends mij heb je dat al eens verteld, maar weet ik niet meer.

Heeft jouw gyn al verteld wat de volgende stappen zijn als de 100 mg niet aan slaan?

Weet jullie familie het, dat je er mee bezig bent?
Groetjes en geniet van het mooie weer vandaag!

ps: waar kom je  vandaan eigenlijk?

Terug
Bovenaan