wie ook na 20 weken echo?!

Hallo allemaal

Ik ben al een tijd niet actief geweest op het forum,omdat het erg druk is op ons bedrijf en problemen in schoonouders relatie!

Ik ben vandaag op 20 weken echo geweest bij de vk en dacht dat alles goed was totdat ze een rare afmeting zag bij het ene niertje (niet heel veel maar toch) en toen zag ze bij het hartje ook een lichtgevend vlekje.
De vk vertelde ons dat die 2 dingen samen konden duiden op syndroom van down!!! Ik schrok me rot in eerste instantie en mijn tweede reactie was het blijft zitten waar het zit!

Nu gelooft mijn vk niet dat het zo is,omdat het hoofdje perfect was en bij ons in de familie komt het niet voor en ik ben pas 29 jaar jong! nu word er toch een afspraak gemaakt in het ziekenhuis en kijken e daar verder.

Ik ben niet echt heel erg geschrokken,maar het blijf in mijn hoofd rond dwarrelen.

Nu mijn vraag...... heeft een van jullie dit wel is meegemaakt?

Ik hou jullie op de hoogte

groetjes Brenda

Jeetje dat lijkt me idd erg schrikken!!!

Ik heb het zelf gelukkig niet mee gemaakt!

Maar bij mijn schoonzusje zagen ze wel een afwijking aan de niertjes. Met 30 weken heeft ze toen een nieuwe echo gehad en toen was alles goed!!! Ze is vorige maand bevallen van een kerngezond zoontje!!

Maar ze kunnen wel vaker dingen zien die anders kunnen zijn in het echt en ze kunnen natuurlijk ook dingen missen!!
Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal mee valt!!

Heb je snel weer een echo?????

Groetjes sylvia

hai Sylvia

ja dat ik ook gehoord van mijn vk en heb dan ook weer over 10 weken nieuwe echo.
en woensdag heb ik een echo bij de gyn dus we moeten maar afwachten.

Ja in eerste instantie wel geschrokken,maar zo'n kindje heeft ook recht op leven dus als het zo mocht zijn zal ik het met net zoveel liefde ontvangen als wat ik bij mijn dochter heb gedaan.

we wachten af en hopen het beste

Hoi,

Ik heb ook bij mijn vorige zwangerschap  een slechte 20 weken echo gehad, en kreeg daarna gelijk een vruchtwaterpunctie waar ze spoed van hebben gemaakt. Ik vind het vreemd dat ze dit niet bij jou doen, omdat er twijfel zit.

Is er over gesproken over een eventuele vlokkentest/vruchtwaterpunctie???

Succes

Hallo Brenda,

Wat ontzettend vervelend, die onzekerheid!
Ik heb het nooit meegemaakt (ik heb bij mijn vorige zwangerschap geen 20-weken echo gehad omdat de vk er niet voor was en mijn zus die kinderarts is ook niet), dus ik kan je niet helpen. Hoop dat het allemaal goed komt en anders: elk kind is bijzonder, hoe dan ook!
Heel veel sterkte gewenst! (ook met de perikelen rond je schoonouders...)

Erica

Hai erica

Wij hebben het bij de eerste ook niet gedaan,maar naarmate de zwangerschap vorderde ging ik mij zorgen maken.
Bij dee dacht ik ach laten we het maar doen dan ben ik tenminste gerust! Nou dat werkt dus niet en baal enorm dat ik het toch gedaan heb!
Maar wat ik al zei et is hoe dan ook absoluut welkom!

Dank je wel voor je medeleven en ben bang dat mijn problemen met schoonouders blijven helaas,maar dat boeit mij nu even niet het belangrijkste zijn mijn kindjes!!!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan