wie ook na 20 weken echo?!

Heej Babyboom

Wat fijn dat alles gewoon in orde is.

Bij mij was het toendertijd helemaal niet orde namelijk, maar als ik dat eerder had opgeschreven had je er helemaal een slecht gevoel bij, en ik ben blij dat ik het niet verteld heb.

Bij ons was dat het kindje te klein was, en na een vuchtwaterpunctie bleek dat ze niet levensvatbaar was, ik was inmiddels 24 weken zwanger. Ze is geboren en ook gelijk overleden.

Ik ben inmiddels in verwachting van ons tweede kindje en na onderzoek is gebleken dat deze helemaal gezond is. Maar, eerst die 20 weken afwachten en dan ga ik voor de 100% genieten.

Op naar de volgende 20 weken. En ik kijk er behoorlijk naar uit, want als het helemaal goed en wel in mijn armen ligt, zal je mij niet meer horen.

Gr.

Wat een opluchting voor jullie dat er niets aan de hand blijkt!! Toch in spanning gezeten voor wat er op deze echo te zien zou zijn. Vanaf nu dus weer voor de volle 300% genieten van deze zwangerschap!
bedankt voor je succeswensen. Gisteren nog ff gegoogled en dan is kans erg groot dat er niets aan de hand is, omdat er bij vorige echo's en ook bij deze met de uk alles ok en volgens de groei was. Vlg week do meer duidelijk. Laat t dan wel weten.
Groetjes mira

hai Fenne

i kan me nu voorstellen dat je het niet wou vertellen.
Wat een verhaal zeg! dat zal een hoop impact op jullie hebben gehad.....
Nu idd als je dat kleine wondertje in je armen heb heb je niks te vrezen.........

We gaan nu genieten en wachten in spanning af tot november!!!!!!!!

Mammamira...... deze week moet je heen toch?
Wens je alsnog heel veel succes en hoop dat het op hetzelfde uitdraait als bij ons......

Veel sterkte

Groetjes Brenda

hoi Brenda,
inderdaad hebben we deze week vervolg-echo, as donderdag. Ik ben er wisselend mee bezig, maar zal blij zijn als het achter de rug is!
Bedankt voor je meeleven!
Groejtes mira en inderdaad: op naar november!

Hoi hoi dames,

Maandag 20 weken echo gehad,
We waren de 1ste die echo kreeg met een nieuw aparaat.
Ze wilde metingen doen,maar de kleine was flink actief,hele tijd heen en weer aan zwemmen.
Ze vertelde ons dat kindje smal hoofd heeft,linkervoetje lijkt verdraait,achter bij de linkerhersen helft een donkerplekje,maar hadden ze vaker gezien,kon ook schaduw zijn en weinig vruchtwater dan normaal.
Dus dan zit je daar geschrokken en met een brok in je keel verlaat je de kamer met een nieuwe afspraak en dat woensdag 17:15 uur,tijd genoeg om te piekeren dus.

Hou jullie op de hoogte...

Groetjes Franny

hoi franny,
wat spannend zeg.
probeer je niet al te veel zorgen te maken, je weet nooit waar het allemaal mee te maken kan hebben.
even duimen dat het heel snel woensdag is, ik duim met je mee.
succes he! sabine

Hoi Franny,
sjonge wat een domper is dat. Al weet je dat de 20wkn-echo geen pret-echo is, je verwacht toch te horen dat alles ok is met je kindje. Hopelijk valt het woensdag erg mee!! Maar ondertussen hebben jullie wel een rot-weekend en dagen erna net zo. Pfff, heftig hoor!!
Word je dan door dezelfde mensen en met zelfde apparaat bekeken of door iemand die er meet ervaring mee heeft. Want dat zou ik wel héél prettig vinden. (wij hebben bij 20wkn echo gehoord dat er 1bloedvat minder in navelstreng zit, zijn doorgestuurd naar academisch zh voor extra check. Ook ff schrikken, maar fijn dat je kindje zo uitgebreid bekeken wordt! zie ook topic speciaal voor mamamira)
Veel sterkte met alles en hopelijk een betere uitslag woensdag!
Mira

Terug
Bovenaan