Wie ook nod dag december?

Zo te lezen spannende dagen voor veel!!!
Veel succes nog als je moet gaan klusen en voor diegene die ook aan het wachten zijn het duurt veel te lang!
Een week wachten na mijn nod dag kan ik echt niet hoor! maar zou misschien wel het beste zijn..
Ik wil misschien 1 dag eerder gaan testen maar ga er maar vanuit dat het niet raak is dan valt het niet zo vies tegen (toch wel)

Zal ff een lijstje maken is wel leuk!
Nod dag
1 dec Solanum
4 dec Chantie
5 dec Vissen
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
22 dec Kaatje

Hoi iedereen,

Mijn NOD dag is 7/8 dec. Heb gisteren en vandaag m'n eisprong gehad. Spannend! Ik keek op een "ovulatie-uitreken-site" babybrabbel geloof ik en daar stond dat ik op 5 dec de 1e test kan gaan doen! Haha wel leuk met sinterklaas!!!

Ik kan echt niet wachten tot een week na mn NOD, maar aan de andere kant; als je een onregelmatige cyclus hebt, snap ik het wel.

Ik heb vandaag allemaal griepverschijnselen.. Ik hoop niet dat dat doorzet. Vroeg me ook af of de griep nu krijgen op m'n eisprong-dag nog invloed kan hebben op de eventuele bevruchting.

Grtz

Nod dag
1 dec Solanum
4 dec Chantie
5 dec Vissen
7 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
22 dec Kaatje

Nod dag
1 dec Solanum
4 dec Chantie
5 dec Vissen
7 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
22 dec Kaatje

Nod dag
1 dec Solanum
4 dec Chantie
5 dec Vissen
7 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
22 dec Kaatje

Hallo!
Wat gezellig allemaal. Ik heb mijn eerste echt NOD op 12 december. Mag hij erbij op het lijstje ;-) ?
Ik ben het hele jaar nog niet ongesteld geweest (ik heb geen cyclus). Ik heb deze maand voor het eerst clomid gekregen om een eisprong op te wekken. Spannend! Ik wens iedereen dit jaar het mooiste kerskado wat er is!

hallo ongeduldig
Natuurlijk mag je erbij! jeetje wat erg een jaar geen cyclus hebben! dan mag ik al helemaal niet klagen met ons half jaar bezig en aardig regelmatige cyclus!
Maar zou idd het beste kerstkado ooit zijn!
Mijn broertje gaan namelijk in sept voor 7 maanden naar australie en als het nu raak is kan hij tenminste zijn neefje of nichtje nog live zien!

Terug
Bovenaan