Wie ook nod dag december?

Nod dag
1 dec Solanum
4 dec Chantie
5 dec Vissen
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
7 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
12 dec Ongeduldig
22 dec Kaatje

Hoi Sola,

Kun je er nog één aan toevoegen? Mijn NOD is 2 december. Het is fijn om te lezen dat er veel meer vrouwen rondlopen met een stil verlangen. Ook heel herkenbaar is bijvoorbeeld ongeduld en graag en positieve uitslag willen hebben. Toch niet bepaalt een onderwerp waar je met iedereen over kan praten.

Groetjes,
Leka

Hoi allemaal,

Mijn nod dag is 13 december, moeten nu dus goed ons best doen met klussen ;)
Heb wel de ovu testen aangeschaft, vandaag al geprobeerd maar geen streepje, morgen of overmorgen maar weer proberen! Hoop echt dat het in dit jaar nog raak is :) Iemand ervaring met de ovu testen???
gr. Monique

Nod dag
1 dec Solanum
4 dec Chantie
5 dec Vissen
5 dec (of 12) Patricia mama van Justin
7 dec Nina83
9 dec Fem78
9 dec Jannie1306
12 dec Ongeduldig
13 dec Monique28
22 dec Kaatje

He Sola, hoe is het nu met je?
Ik had gehoopt op het juli forum terecht te komen maar helaas.

Min nod zal rond 3 á 5 december liggen.
men 2e ronde na de mk, was een april mama.

Ben heel erg durk met klussen nu, vandaag is de dag. Ik kan ook niet een week wachten hoor, maar vorige keer was ik 2 dagen overtijd. en dus een cyclus van 30 dagen gehad. Vandaar dat ik nu niet exact weet wanneer men nod is.
Een beter sinterklaas kado kan ik me in iedergeval niet wensen.

gr. nath

Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik voor mijn NOD nog ga kijken of ik wel of niet zwanger ben. Als ik er zo aan denk wil ik heel graag testen maar heb zo ook al 10 maanden constant de confrontatie met die zwangerschapstesten dat er 'niet zwanger' staat. 4 dec is mijn NOD en deze wacht ik maar gewoon af. Heel gek maar mijn borsten zijn nu weer wat minder gevoelig :-( hoop niet dat dit weer zo'n teken is van.....
Gelukkig is mijn cyclus heel regelmatig. 26 dgn vanaf dag 13 testen en dan komt vanzelf het dubbele streepje in beeld.
Nog een vraag ik doe ook 1x per week aan Zumba. Wat denken jullie is dit wel of niet goed. Je bent toch een uur heel fanatiek bezig zal dit wel of niet goed zijn.

gr. chantal

Hi allemaal,

Ik mag me helaas ook toevoegen aan het lijstje. na 4 dagen overtijd te zijn geweest toch ongie. geworden. Aangezien ik normaal altijd een cyclus heb van 26 dagen houd ik die nu ook maar weer aan en is mijn volgende NOD 19 dec.
Gr. marjan

hoi iedereen,

Wat jammer nu bosnimf. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak.
@ chantie; je kan gewoon sporten hoor dat is juist gezond. Als je zwanger bent en je doet aan contact sporten dan moet je daar volgens mij tussen week 10-15 mee stoppen. Maar zumba is bewegen op muziek en houdt je lichaam in goede conditie.
Mij nod is pas 22 dec dus ik moet nog even wachten, maar ben al wel weer begonnen met klussen aangezien je het nooit weet.

succes allemaal!

Terug
Bovenaan