Wie ook NOD dit weekend 2 (begin december)

A

Anoniem

Guest
Naar aanleiding van de veel te spannende 'Wie ook NOD dit weekend" 1, hier het vervolg: Wie ook NOD dit weekend 2!

Tot begin deze week is het mij aardig gelukt om mijn hoofd koel te houden, niet alle kwaaltjes aan een eventuele zwangerschap toe te dichten en niet constant bezig te zijn met zwanger worden. Maar de laatste dagen doe ik niets anders dan signalen zoeken dat ik zwanger ben of juist niet!
Over mijn NOD is op dit moment best veel onzekerheid; oorspronkelijk was mijn NOD 4 december, maar doordat mijn eisprong 3 dagen laten kwam dan 'gepland' zou het ook wel 7 december kunnen zijn.
Dus wie heeft zijn NOD ook dit weekend en heeft zin om elkaar de komende dagen op de hoogte te houden van de vorderingen?
Yvonne

Ha Yvonne,
ik heb mijn NOD ook ergens in de aankomende dagen. tussen de 2e en de 6e denk ik. erg spannend he?! kan ook echt niet wachten tot het dinsdag is. hopelijk blijven die rode duivels weg!!
Bij alles wat ik voel denk ik: zou het?? is dit een zwangerschapskwaaltje??
eigenlijk wil ik ook niet teveel hopen, dat is het zo'n grote teleurstelling als ik ongi wordt, maar het gaat vanzelf!
ik zal voot je duimen en hou me op de hoogte!
liefs leetje

Hoi Leetje

erg is dat hè als je rationeel gezien wel weet dat je niet al te veel moet blijven denken dat ieder wissewasje een signaal is van een zwangerschap. Maar dat je gevoel steeds overhand neemt en ervoor zorgt dat je niet meer rustig kunt afwachten.

Zelf ben ik vanaf maandag enorm misselijk, heb 'vreemde' buikpijn en last van mijn rug. Ik probeer dus nu steeds om te denken "Dat komt omdat je ongesteld moet worden, je het druk hebt gehad en zulke soort dingen" Maar bij al deze gedachtes denk ik dan ook gelijk; ja maar je bent wel eerder ongesteld geweest en toen voelde je je niet zo en je hebt het wel eerder druk gehad en toen voelde je je niet zo. Word zo helemaal gek van mijzelf!

Het ergste is dat ik dus nu niet weet vanaf wanneer ik over tijd ben, dus vanaf wanneer ik mag gaan testen.  

Yvonne

Hier ben ik weer, kan me toch niet concentreren op mijn werk dus kan ik het maar beter van mij af proberen te schrijven.
Ik had de laatste dagen een goed gevoel over een eventuele zwangerschap, ik was misselijk, had steken in mijn buik en last van mijn rug. Kon me gewoon niet voorstellen dat dat zo uit het niets gekomen was.
Vanochtend had ik van het ene op het andere moment het idee dat ik mijzelf wel heel erg voor de gek aan het houden was. Heb nu gewoon helemaal nergens meer zin in, heb nog een berg werk dat morgenochtend klaar moet zijn, moet vanavond ook nog werken en ik wil gewoon niet meer. Ik wil gewoon in bed liggen!

Gevraagd: oppepper!

Yvonne

Oppepper: Je bent gelukkig niet de enige die niets anders doet dan hieraan denken.
Ben nu 10 dagen overtijd, testen zijn negatief.
Heb maandag een afspraak bij de huisarts.
Ik kan je geen andere oppepper geven als: schrijf het van je af, maar probeer in je vrije tijd leuke dingen te doen zodat je er niet continu aan denkt.
Je kunt altijd mailen, meid!!!

Liefs, Go

Ha Yvonne,
ik weet precies hoe je je voelt, weet ook niet precies wanneer mijn NOD is, maar heb besloten tot dinsdag te wachten met testen (als het lukt) als ik niet eerder ongi ben geworden.
snap heel goed dat je je niet kan concentreren. heb vandaag een raar zeurderig gevoel in mijn buik en helemaal geen honger. naderende ongi? of toch..?
bij mijn ongi heb ik meestal juist vreetbuien. dusss kweet het ook niet meer.
maar de oppepper is dat het bijna weekend is!!! nog een dagje en dan lekker vrij en sinterklaas!! (al zou het wel een heel gaaf sinterklaaskadootje zijn als het raak is he?!)
hou me op de hoogte!! wanneer ga je testen??

ha Go!!
heel veel succes de aankomende dagen. echt balen zeg die onzekerheid. ik hoop voor je dat er gauw meer duidelijkheid is en dat je gewoon hartstikke zwanger bent!!

liefs leetje

Hallo meiden!!

Mijn NOD is vandaag en hoewel het nog niet doorgebroken is ben ik er van overtuigd dat het nog komt!!
Voor mijn gevoel ben ik al met de volgende ronde bezig maar veel succes allemaal ik ga voor jullie duimen.

Groetjes Ilona

Hallo dames,

Ik stress gezellig met jullie mee de komende dagen!

Heb een onregelmatige cyclus dus weet niet precies wanneer ik mijn nod heb, maar ik had wo 23 nov. mijn ei, ik ga dus uit van twee weken later nod, dat zou betekenen dat ik woensdag 7 december mijn nod heb.....gelukkig heb ik een druk sinterklaasweekend voor de boeg, dus niet veel tijd om me druk te maken. Maar ik stik nu al van de zenuwen....

Veel succes allemaal!

Liefs Sterre.

Terug
Bovenaan