Wie ook NOD dit weekend 2 (begin december)

Hey hoi

Heb ik al verteld dat moeders altijd gelijk hebben! Nou ja bij deze MOEDERS HEBBEN ALTIJD GELIJK! Die van mij zei namelijk vrijdag tegen mij dat ik er zwanger uitzag en vandaag was mijn NOD en heb ik getest en het was een dikke vette plus

IK BEN ZWANGER!!!!!

Yvonne

Ha meiden,
ten eerste Yvonne en babbelaartje gefeliciteerd!!! geniet er maar lekker van.
wannneer zijn jullie uitgeteld?

bij mij is er nog geen ongi te bekennen, hoop dus ook dat het wegblijft. als ik kan wachten wil ik woensdagochtend testen. maar ben nu al erg zenuwachtig.

ik hou jullie op de hoogte.
liefs leetje

Hoi Dames,
Lief van jullie om naar me te informeren.
Ik zit niet lekker in mijn vel.
Ik heb zaterdag een test gedaan, negatief, maar wel weer na een paar uur een duidelijk dunne streep. Maar ja, niet binnen de 10 minuten.
Vanochtend naar de huisarts (2 weken overtijd), weer een test en weer negatief.
Dus ook vandaag bloed laten prikken in het ziekenhuis en als het goed is, kan ik
vanmiddag om half 5 bellen naar de huisarts voor de uitslag.
Maar ik verwacht niets meer, ben de hoop verloren.
Mocht hij negatief zijn heb ik nog wel een beetje hoop.
Ik had namelijk anderhalve week geleden (donderdags) steken in mijn zij. Mijn man en ik hebben toevallig die avond ook geklust. Precies 1 week later was ik op een ochtend ontzettend misselijk. Eventjes, een kwartiertje. Even iets gegeten en het ging wel weer.
Als het dus zo mocht zijn dat die pijn in mijn zij de eisprong was, hebben we dus op tijd geklust en zou ik eigenlijk aanstaande donderdag pas mijn NOD hebben.
Maar ja, de eisprong heb je ook niet pas 4 weken na je laatste menstruatie.

Ik snap het niet meer. 3 weken na mijn laatste NOD had ik wat bloedverlies (dacht aan innestelingsbloeding) en daarna nog een paar dagen wat bruin slijm.

Weet het dus niet meer allemaal.
Help?????????

Liefs, Go

Hoi hoi,

Alleereerst: Yvonne en Babbelaartje van harte gefeliciteerd!!!
Voor Go: Wat vervelend zeg, die onzekerheid! Hoop echt voor je dat het bloedonderdzoek positief nieuws opleverd. Sterkte!

Tja, dan de update van mij:
Mijn NOD is dus a.s. woensdag, uitgaande van mijn ei (ovulatietest).

Afgelopen vrijdag was ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger was, ik had bij iedere stap die ik zette pijn in mijn borsten, nog nooit zo erg gehad. Zaterdag last van stemmingswisselingen.

Maar ja, daarna eigenlijk niks meer. Heb nog wel wat gespannen borsten maar niet echt bijzonder. Ben dus ook nog niet ongi, maar weet niet wat ik ervan moet verwachten. Heb wel een beetje vaag gevoel in mijn onderbuik maar dat had ik de vorige maand ook.
Ik geloof dus niet echt dat ik veel kans maak. Dan zouden die pijnlijke borsten toch moeten blijven?

Er zit niks anders op dan wachten.... ik wil ook zo graag!!!!

...zucht, groetjes Sterre.

P.S. iedereen   veel sterkte gewenst!

Ha Go,
ik wilde je ff succes wensen met wachten. hoop zo voor je dat de bloedtest positief is!
laat je het ons weten?

ha sterre, ik hoop voor je dat je ongi morgen wegblijft. ik heb vandaag mijn NOD, maar tot nu toe nog nix te bekennen. hoop dat het wegblijft, dan kan ik morgen tetsen.

succes allemaal!!
liefs leetje

Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid, hopelijk géén NOD!!!!
Duim voor jullie.

Liefs, Go

Hey Leetje

Ik kwam eens even kijken hoe het met je ging? vertel vertel

Hier gaat alles oke, ik hang een groot deel van de dag innig omhelst met de wc-pot in de toilet, maar dat mag de pret niet drukken.

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt

Yvonne

Terug
Bovenaan