Wie ook NOD dit weekend 2 (begin december)

Ha meiden,
ik moet dus ergens vanaf vandaag tot dinsdag ongi worden. heb al wel sinds gisteren wat lichte krampen die ik normaal met mijn ongi ook heb, maar normaal begint de ongi ook tegelijk met de krampen, dus telkens als ik naar het toilet ga ben ik bang bloed tegen te komen. tot nu toe nog niets......
hopelijk blijft het zo. dan ga ik dinsdag testen.
succes allemaal met wachten.

hoe is het bij jou tess??
en bij jou ilona???
en bij de rest??

liefs leetje

Thanks Leetje,
Hoop ook dat de onzekerheid snel afneemt.
Wordt er gek van.
Hoe is het met de andenen en met jou natuurlijk ook Leetje?
Liefs, Go

Hoi hoi allemaal

Nou hier gaat alles een heel stuk beter, had gisteren een dipje nu ben ik alleen vreselijk misselijk. Vond er gisteren echt niets meer aan, niet alleen de onzekerheid, maar zat ook niet lekker in mijn vel. Ik was steeds oorzaken aan het zoeken voor mijn misselijkheid, buikpijn en last van mijn rug en werd daar een beetje down van.

Gelukkig heb ik het dit weekend druk en duurt het niet lang meer tot zondag, omdat ik misschien mijn NOD 7 december heb wacht ik nog even met testen tot dinsdag of woensdag.

Voor de rest hoop ik dat iedereen het een beetje uithoudt tot de NOD.

Yvonne

Ha Yvonne, Go, Sterre en Ilona,

hoe is het met jullie? al kwaaltjes of ongi? of hebben jullie al getest?
bij mij nog niks te bekennen. alleen al een paar dagen wat kramp in mijn buik.
vind het nu wel echt spannend worden. hopelijk kan ik wachten met testen tot dinsdag.
maar ik verwacht stiekem toch nog wel elke keer als ik naar de wc ga mijn ongi.
ben telkens blij als er weer niks te zien is.
hopelijk blijven die rode duivels bij jullie ook weg.
succes dit weekend en hou me op de hoogte he?!

veel liefs leetje

hoi allemaal.
Mijn NOD zou op 4 dec. zijn deze is op 2 december al weer gekomen.Deze cyclus was 26 dagen.Had geklust op dag 11,12,13,14,15.Met positive OV-test.Het heeft allemaal weer niet mogen baten.De test bij mijn vriend waren prima.Ik wacht nog op een afspraak met een gyn.van het radboud.Dit duurt erg lang.Ga nu vor de 12e x.

Groetjes Karin

Hoi hoi

hier nog altijd alles hetzelfde; misselijkheid, buikpijn en last van mijn rug. Had gisteren avond het gevoel dat ik ongesteld zou worden, tot mijn moeder zo uit het niets zei; "Hé ben jij soms zwanger, je ziet er zwanger uit!

Ze weet niet precies waarom ze het zei, maar mij heeft ze in ieder geval flink in de war gebracht. Net nu ik dacht dat ik een deze dagen vast ongesteld zou worden heb.

Nou ja we wachten af! Wie gaat wanneer testen? Ik twijfel een beetje of ik morgen wel wil testen maar mijn vriend heeft vanmidag wel een zwangerschapstest gekocht.

Ik hou jullie op de hoogte

Yvonne

Ha meiden!
tot nu toe bij mij nog nix te bekennen. hoepelijk blijft het weg, maar durf nog niet te testen. denk dat ik tot woensdagochtend wacht, aangezien ik mijn NOD ergens tussen vrijdag en dinsdag heb.
succes allemaal met wachten.
of heeft er al iemand getest???
liefs leetje

Mijn NOD was afgelopen woensdag en gister heb ik getest...en ZWANGER!!!

Ben er helemaal ondersteboven van en mijn man ook!!

liefs babbelaartje

Terug
Bovenaan