Wie ook NOD rond 15 november???

Hoi meiden!

Een hele goede morgen.
Puk welkom!

Hier nog geen kwaaltjes. Als het raak is zullen ze vasst wel komen na de innesteling. Tenminste, had ik beide keren dat ik zwanger was! Een ding weet ik wel. Nog voor dat ik wist dat ik zwanger was had ik last van m ´n rug...

Groetjes!

01 November:

02 November:

03 November:

04 November:

05  November: Lucia, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje

06   November:

07 November:

08 November: Angel, 36 jaar, 6e ronde, 2e kindje (11 aug. 1e miskraam gehad, 11 oktober 2e miskraam gehad)

09 November:

10 November: Filiz, 27 jaar 2e ronde 2e kindje

11 November:

Knutseljuffie, 24 jaar, 4e ronde 1e kindje

12 November: LInda, 29 jaar, 1e ronde 5e kindje

13 November:

14 November:

Knutseljuffie jarig!!!! 25 jaar

Sindarin, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje

15 November:   Sientje, 26 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje
                                              Jorna, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje
                                                  Silina 26 jaar 5e ronde  , 2e kindje ,syclus ogeveer 36 / 38 / 40
                                               Cathy, 25 jaar, 7e ronde, 1e kindje

16 November:   Gwen,   37 jaar,5e ronde, 2e kindje
                                                   17 November: carina, 29 jaar, 2de ronde na miskraam, 1ste kindje, cyclus van 33 dagen (kan ook rond de dertig worden)

18 November:

19 November:

20 November:

21 November:

22 November:

23 November:

24 November:

25 November:

26 November:

27 November:

28 November:

29 November:

30 November:

Meiden, ik zit ook op het wachtbankje, dus heb mezelf er ook maar even bijgezet, kunnen we gezellig met z'n allen in spanning zitten!

Groetjes,
Angel

hoi angel!

voor jou is het alweer bijna je nod! spannend weer he!

hoe is het verder met je? die 2de miskraam zal er flink ingehakt hebben.
ik hoop voor je dat het snel wel goed mag gaan!

liefs Carina

Hoi dames,
Ik word een beetje gek denk ik ahhahaha,
Vanmorgen had ik een temp van 37.6 ik dacht denk dat ik ziek ga worden, hehehe
Hele dag door had ik gloeiende wangen, ga echt denken dat ik zwanger ben heb ook de neiging om te testen  maar durf niet
Heb ook af en toe last van buikkrampen, ppffffffffffff het wachten is zo lang zegggggg
En lucia heb jij al getest, zie dat je nod vandaag is????

Hoi meiden,

Ja, wachten duurt zeker lang...pff.

Carina, ja, ik ook hier, bedankt voor je lieve woorden. Ja, die 2e miskraam vond ik wel heftig hoor, de 1e keer denk je nog "da's pure pech", maar bij een 2e keer ga je toch wel erg aan je lichaam twijfelen.   Maar goed, ik heb het aardig een plekje kunnen geven en we gaan weer door. Ik reken deze maand nergens op, dan kan het alleen maar meevallen. Jij over 1,5 week je NOD, ook weer spannend hè!

Iedereen sterkte met wachten!

Oh, Puk, ik zag dat ik jou er per ongeluk eraf heb gehaald vd lijst, sorry...kan jij jezelf er weer bijzetten?

Groetjes,
Angel

Hé meiden!

Wat een boel leesvoer is er weer bijgekomen. Vin ik wel gezellig.
Heb het idee dat er ook veel meer meiden bij komen. Altijd leuk.

Hier nog alles rustig. Ben alleen bek af! Het is zo gigantisch druk bij mij op het werk. Ben gelukkig niet de enige die er zo over denk. Ik werk in het basisonderwijs en zijn elke woensdag om half 1 vrij. Nou ben je nooit direct naar huis, maar nu zijn al onze woensdagen vol gepland met vergaderingen!!! En dan hebben we ook nog eens de rapporten die er aan komen! Mijn hoofd loopt over en ben echt super moe. Ga zo lekker naar bed. Daar kan ik al helemaal naar uit kijken.

Trouwens, wanneer krijg je (gemiddeld) zwangerschapskwaaltjes als je zwanger bent? Dat zal per persoon wel verschillen, maar zijn er misschien al meiden die hier ervaring mee hebben?

Terug
Bovenaan