Wie ook NOD rond 15 november???

Hee meiden.

Ja, leuk he dat leesvoer! Vind het ook altijd wel leuk! Hoe meer hoe beter!

Filiz en Angel, voor jullie gaat het helemaal een spannende week worden!

Cathy, ongeveer een week na bevruchting gaat het zich innestellen en gaat het hormonen "produceren". Dus zeg dat je een week na bevruchting het hcg gaat aanmaken. Daar reageert je lichaam op. Maar ook kan je het in je buik voelen.

Voordat ik in september een miskraam kreeg merkte ik ruim een week na bevruchting op dat ik vlekken in m ´n gezicht kreeg. Ik ging namelijk onder de turbobruiner (we waren op vakantie!). Ook kreeg ik zo ´n 4 dagen voor m ´n NOD last van m ´n rug. Rond m ´n NOD kreeg ik veel honger elke keer en was verschrikkelijk moe!
Zelf hou ik altijd aan dat een week na bevruchting zo langzamerhand de kwaaltjes kunnen opkomen! Dus nu is het deze week nog niet zo spannend (natuurlijk is elke dag spannend, maar ik bedoel dat "kwaatljes-spannend"). Vanaf volgende week, of eigenlijk vanaf aankomend weekend gaat het echt spannend worden (ongeveer iets minder dan een week voor m ´n NOD). We zullen het zien!

Groetjes!

hoi hoi

ik voelde de eerste keer eigenlijk niet echt kwaaltjes.
achteraf was de week voor mijn nod mijn eetlust ver te zoeken.

wel voelde ik me de dag van mijn nod anders, eigenlijk deed ik de test de dag erop voor de zekerheid, ik wist het gewoon al.

het innestelen gebeurt volgens mij al iets eerder hoor.. ongeveer 5 dagen na je ei (verbeter me als het niet waar is!)

ik voel me vandaag belabbert.. ik denk dat ik een buikgriepje onder de leden heb.

morgen ga ik naar de gyn. ik word met de minuut zenuwachtiger! ik hoop zo dat het allemaal goed zit in mijn lijf!

groetjes Carina

Hoi hoi!

Jeetje, wat spannend Carina, morgen naar de gyn! Kan ze dan al misschien stiekem zien of je zwanger bent??? Spannend hoor!

Na ongeveer 4 dagen komt het klompje cellen in de baarmoeder, en ongeveer gem. 6 dagen na bevruchging gaat het zich innestelen. Volgens mij begint het proces vast al als het aangekomen is in de baarmoeder. Maar dan moet het zich nog een plaatsje zoeken en ingraven. Bij de een zal het vast eerder zijn dan de ander. Wat ik nog wel weet is dat ik in september best last had van m ´n linkerkant van m ´n baarmoeder. Het voelde "niet goed". Ik wilde anders (als het goed had gegaan) zo snel mogelijk een echo om een bbz uit te sluiten. Maarja, een week later begon het af te stoten...

Toch weer een spannende tijd allemaal he! Heb je nu ook niet zoiets van: jeetje, het is alweer een maand geleden dat ik zo zat! Toch gaat de tijd dan snel. Maar als je op iets wacht....

Hahahah, nou, Hollands ´next top model begint weer, schrijf zo wel weer verder!

Groetjes

Ben ik weer!

Wat ik nog trouwens vergeten te melden ben, is dat ik eruit ben wanneer ik ga testen!
En dat is volgende week maandag. Het is dan welliswaar 4 dagen voor m ´n NOD, maar ik ga er gewoon voor! En ik denk dat ik dan dinsdag ook nog ga testen.

Mocht er zowel maandag als dinsdag geen teken van een streep te bekennen zijn, ga ik wachten tot donderdag.
Mocht er wel wat te bekennen zijn, ga ik elke dag tot vrijdag testen (jaja, hele theorie...)

Dus nog een week wachten en dan gooi ik er een test tegenaan.
Grote kans dat er nog niets te zien is, maar voor het zelfde geldt wel.

In september had ik zelfs met die van Clearblue (minder gevoelig dan Matcare) een heeeeeele lichte streep, ongeveer 3 dagen voor m ´n NOD. En met deze van Matcare kan je tot zelfs 4 dagen voor je NOD testen.

Oowwww, spannend!
Al iemand anders besloten wanneer er een test gedaan wordt?

(p.s. ik heb nu 9 testen in huis, dus vandaar ook...)

Groetjes!

Hoi meiden, was een beetje te veel bezig met zwanger worden dus heb alleen maar gelezen...Maar aangezien dat Filiz het vroeg zal ik mijn verhaal even doen, misschien lucht dat op.

Zit vandaag op dag 30 en mijn buik borrelt sinds een week, net of ik een week niet gegeten heb! nu ben ik delaatste 3-4 dagne ook nog eens goed misselijk, maar niet spugen...

Gisteren een negatieve test, 1 nov een beetje roze ena vanmorgen een temp van 37.2.
Wat moet ik hier nu mee? Een buikgriep of wel heel toevallig?

Ben ook bij de HA geweest gisteren, omdat ik steeds last van duizeligheid had en ze zei dat het wel tot de 18e kon duren voor je wat kon zien! Dus het antwoord is zoals altijd...WACHTEN! Vandaag test ik niet, probeer nuchter te blijven...

Ik ben de eerste van een lange rij zie ik...houden jullie ons allemaal  op de hoogte?

Liefs
Lucia

Hoi,

Lucia,spannend voor je. Misschien was dat roze slijm wel een innesteling, heb ik ook 2x gehad en toen was ik zwanger. Ze zeggen dat je een week na innesteling positief kan testen, dus misschien kan je donderdag of vrijdag dan weer gaan testen! Ik duim voor je.
Mijn NOD is a.s. donderdag, ik heb geen idee of het raak is, m'n   borsten doen wel ontzettend pijn, maar that's all. Dus ook maar weer wachten. Gelukkig ben ik druk met m'n werk, dat is wel goeie afleiding. Als ik vrijdag nog niet ongi ben, ga ik testen, heb nog 2 testen in huis liggen.

Carina, ben benieuwd hoe het bij de gync. was!

Ik duim voor alle meiden, dat het raak is deze maand!!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan