Wie ook NOD rond 15 oktober???????

Hoi allemaal,

Heb vandaag ook mijn NOD, zoals zo velen lees ik...
Iemand al getes, ik wacht nog een paar dagen. Vorige maand teste ik en werd ik een uur later ongi.

Ik hoop op goede berichten voor iedereen, succes met de laatste 'wachtdagen'.

Een trotse mama

Goeiemorgen allemaal,

Wat een zenuwen hier he! Ik heb stiekum vanochtend al een testje gedaan, 3 dagen te vroeg dus hardstikke negatief natuurlijk, maar ach.....Wacht nu echt wel netjes tot woensdag of donderdag hoor! Kan me dus goed voorstellen dat jullie niet kunnen wachten, kan ik zelf ook niet!

Sterkte allemaal!

Knuffel voor iedereen , Sindarin

Dag dames,

Hier nog steeds geen RD Ik had toch echt tussen vrijdag en nu ongesteld moeten worden, meestal nog een paar dagen van te voren wat bruine afscheiding, maar helemaal NIKS.

Gister getest, negatief helaas, maar het zou natuurlijk te vroeg kunnen zijn. het waren test van de etos die je vanaf je eerste dag overtijd kon doen. Naja, ik ben dus nu aan het wachten. Heb wel wat minder klachten. Nog wel hele gezwollen borsten, maar minder pijnlijk. maar geen ongi pijn ofzo, wat ik normaal wel zou hebben als ik ongesteld zou worden.

AAAAHHH spannend.

Hoe is het verder hier?al meer mensen met vage klachten??

Groetjes Jen

Hoi Meiden,

Mijn cyclus was 28 dagen. De vorige keer was het ineens 26 dagen. Als ik uitga van de cyclus van 28 dagen had ik gisteren mijn NOD moeten hebben. Net als knutseljuffie begint mijn menstruatie ook meestel met oud buinig bloed, maar tot op heden is er nog niks te bekennen. Ik heb geen ongikrampen en ook geen zwangerschapsverschijnselen. Heb vanmorgen wel een test gedaan, maar die was negatief. Bij  mijn eerste zwangerschap was de eerste test ook negatief en toen ik een kleine week later de test opnieuw deed was die positief. We wachten maar af.

Gr. Angie.

He Angie,

Lastig hoor, die onzekerheid. Laten we hopen dat je RD's wegblijven en dat je gewoon lekker zwabger bent. Zeker als je de vorige zwangerschap ook pas zo laat een positieve test had! Hou je ons op de hoogte?

Groetjes Sindarin

hoi hoi

net thuis van een weekendje zeeland.
daar hebben we een huisje gekocht en december krijgen we de sleutel....
wat een leuke dingen komen er nu aan.

gisteren dus eigenlijk niet echt stilgestaan bij mijn nod.

vandaag nog niks van een ongi te bekennen. ik test denk ik vanaaf....

groetjes!

Hoi,

Ik had uiterlijk vandaag mijn NOD moeten hebben, maar nog helemaal niks!
Morgen nog afwachten en dan ga ik dinsdag testen!
Ik kan haast niet wachten!

Groetjes van kreeft

He hallo

Carina en Kreeft, jullie houden de spanning er wel in hoor! Ben zoooo benieuwd of het gelukt is bij jullie!! Ik duim voor jullie hoor!

Liefs Sindarin

Terug
Bovenaan