Wie ook NOD rond 15 oktober???????

ik ben nu wel erg benieuwd nar de strater vandit topic...

laat eens wat van je horen!!!!
groetjes Carina

Hallo allemaal,

He Filiz, wat balen zeg voor je! Echt jammer. Op naar de volgende ronde dus voor jou....

Hoe is het met de NODjes van vandaag, Suuz, Gwen en Sandra? Al nieuws bij jullie? Houden jullie ons op de hoogte? Ben benieuwd hoe het er voor staat bij jullie. Wanneer gaan jullie testen, zijn jullie van die bikkels die tot een paar dagen na hun NOD kunnen wachten of zijn jullie net zo ongeduldig als ik?

Groetjes Sindarin

Hallo dames,

Jen (knutseljuffie) en Filiz: Wat erg dat de RD toch nog gekomen zijn! Het werd in een ander berichtje ook al gezegd, een ronde wachten duurt erg lang als je zwanger wilt worden...

Liefs, kreeft

Debby,

Ik begrijp dat de RD ook bij jou zijn gekomen.
Balen voor je! En weer een ronde wachten. En dat duurt zo lang!

Liefs, kreeft.

Hoi Meiden,

Voor de meiden die ongi zijn geworden: ik hoop dat jullie de volgende ronde meer geluk zullen hebben. Gelukkig weten we allemaal dat jullie je klote zullen voelen.
Mijn NOD had afgelopen zaterdag moeten zijn als ik uitga van mijn langste cyclus. Zondag heb ik een test gedaan, maar die was hartstikke negatief. Er zijn nog steeds geen RD te bekennen. Heb ook nog helemaal geen zwangerschapskwaaltjes. Heb af en toe een vage lichte kramp in mijn buik dus iedere keer denk ik dat mij ONGI eraan komt. We wachten nog maar af en als ik de komende dagen niet ongi wordt dan doen we nog maar een testje.

Gr. Angie

He meiden,

Wat jammer dat er weer een paar van ons buiten de boot vallen deze maand, het leek allemaal zo hoopvol aan de kwaaltjes te horen!

Bij mij nog niets van een naderende ongie te herkennen, dus ik vermoed wel dat ik zwanger ben, maar ik durf nog niet te testen. Veel te bang dat ie negatief is!
Vanmiddag was ik ook voor het eerst een klein beetje misselijk. Verder een enorme honger af en toe, grotere borsten, vaag krampend  onderbuik gevoel anders dan voor nod, goed humeur en geen poetsdrift (dat heb ik anders ook niet een paar dagen van te voren) Verder kan ik mijn buik opzetten!!!!! Niet normaal, het blijft nog even spannend dus want ik ga pas na donderdag testen.
Verde al iemand die wel zo moedig is om te testen????
Liefs Gwen

Ik had afgelopen zondag mijn nod, nog niks te zien.
Als ik het volhoud ga ik woensdag testen!

Een trotse mama

hoi hoi

hier nog steeds geen ongi.
ik wacht nog een dag of 2 voordat ik weer een test doe.

je hoort wel vaker dat clear blue minder snel een positeive test geeft dan sensitest of matcare.. dus wie weet!

het via l10.nl nieuwe tests besteld...
ik verwcht ze woensdag!

groetjes Carina

Terug
Bovenaan