Wie ook NOD rond 29 juli? + ff kletsen!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden
Zal me nog ff een keertje voorstellen... Ik ben suzanne, net getrouwd en bezig voor ons eerste kindje. We zitten nu in de vierde ronde. De eersts cyclus duurde ruim zes weken de twee keer daarna +/- 30 dagen. Er zit al wat regelmaat in te komen.  M'n NOD is nu rond de 29ste dus dat word van het weekend flink klussen! Het lijkt me zo geweldig om een kindje te krijgen! Ik werk zelf op een kinderdagverblijf dus ben al aardig gewend om de hele dag in de poep luiers te zitten.
We zijn pas net bezig dus ik wacht rustig af. Al begint het wel steeds meer te kriebelen als ik op dit forum zit en heb je van die dagen dat je aan niets anders kan denken!  Dus bij deze aan alle meiden die al een tijd bezig zijn ik vind het echt knap dat jullie zo sterk blijven, iedereen heeft wel eens z'n zwakke momenten maar toch!
Hier nog wat extra ***************************************** van mij voor iedereen!!

x suuz

He wat leuk ik werk ook op een kdv.

Wij zitten nu in ronde 7 en ben 9 dagen overtijd maar nog steeds negatieve test.
Heb wel het gevoel dat de  eraan zitten te komen dus ik denk gewoon pech en op naar ronde 8.

Heel veel succes, liefs Bibbi

He wat leuk zeg! Welke groep zit jij? Ik zit op een baby groep van nul tot kleine anderhalf jaar! Ja en als je daar werkt kan je ook moeilijk aan iets anders denken haha!

Wel spannend hoor voor jou! Mijn eerste cyclus duurde ook ruim zes weken heb gelijk een stuk of drie testen versleten haha. Daar heb ik dan ook gelijk van geleerd wat daar word je alleen maar teleurgesteld van. Ik wacht het nu lekker af. Je voelt het echt wel denk ik!

x suuz

ik werk ook op een baby groep maar dan van nul tot 2.
ja wij zijn nu in totaal anderhalf jaar bezig maar hebben een pauze van een jaar gehad aan gezienmijn man suikerziekte kreeg.

Ik heb nu 1 test gedaan na 5 dagen overtijd en nu wacht ik tot zaterdag omdat we een weekend weg gaan en ik dan weet of ik wat kan drinken ja of nee.

Spannend he!

Liefs

Haha ja dat is wel handig om te weten ja! Ik hoop dat je er achter komt dat je geen druppel mag ! Heb je wel een beetje een regelmatige cyclus dan? En heb je al een test gehaald. Ik heb alvast de digitale van clear blue in huis gehaald daar heeft iedereen hier goede ervaringen mee.
Alvast een fijn weekend! Ik zal voor je duimen!
Hou me wel op de hoogte hoor!

x suuz

Hoi  Hoi,
Ik sluit me bij jullie aan. Wij zitten nu in ronde 7. Ik ben 28 jaar. Mijn cyclus was vrij regelmatig rond de 30-31 dagen. Ik weet nu niet zo goed wanneer mijn nod is. Ik had vorige maand opeens een cylcus van 36 dagen en de maand ervoor 34. Ik heb mijn nod dus ergens tussen 22 en 27 juli.

Liefs,

Sara

Hallo,

Ik heb mijn nod 28juli ik heb een cylcus van 35 dagen. Nou dat wordt dan spannend die week voor iedereen!! Wij zitten nu in ronde 8. Ik vind het langzaam weleens tijd worden, maar dat zullen jullie vast en zeker ook hebben.
Ik duim voor juliie!! Succes

Groetjes Antje

Hallo meiden,

Ik zal me even voorstellen, ik ben yvette 30 jaar en heb een kleine schat van bijna 2 jaar. Wij zitten in ronde 3 voor ons tweede kindje. Ik kan gaan testen vanaf 28 juli. Spannend, ik vind het wachten zo lang duren, maar dat heeft denk ik iedereen.
Het is voor jullie allemaal ook een spannende week dan. Ik duim voor iedereen. Succes.

Groetjes

Terug
Bovenaan