Wie ook NOD rond 29 juli? + ff kletsen!!

Hoi hoi meiden,

Ja, het is weer super spannend. Ik zit inmiddels op dag 32. Ik ben al sinds vorige week zondag flink misselijk. Ik was net op bezoek bij een jarige  en ik moest toch wel mijn best doen om mijn eten binnen te houden. heb nog niet gespuugd ofzo, maar soms scheelt het niet veel. verder vandaag een opvlieger, volgens mijn vriendin. had het zo warm ik dacht echt dat ik in een sauna zat en dat terwijl de rest het lekker fris had. ik probeer wel nuchter te blijven. vorige maand had ik ook symptomen, (welliswaar andere) maar toen was het toch niet raak. wil deze keer niet weer zo telleurgesteld zijn als toen.

Succes met wachten allemaal!!!!

Liefs,

Sara

hallo allemaal. ik heb ook mijn nod op de 31e, nog 8 dagen te gaan dus. Ben heel erg benieuwd. Volgens de calculator zou gisteren mijn innestelingsdag geweest kunnen zijn en ik had inderdaad kramp en diarree. Ik heb wel eens gelezen dat dat vaker voorkomt. Borsten zijn ook gevoelig. Ik heb best wel veel hoop...  Succes allemaal met wachten deze week... Monika

Hoi meiden,

Mijn NOD is a.s. zondag 29 juli, het is mijn 3e ronde voor een 2e kindje.
Ik vind deze laatste week vd cyclus ook erg spannend altijd, je let op alles, of je iets voelt ofzo. Heb nu wel gevoelige borsten, meer als vorige maand, dus wie weet. Maar ja, het enige wat we kunnen doen is afwachten!! En wachten duurt lang...pff...
Nou, meiden, succes, hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!!

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Hebben jullie al iets van symptomen?
Ik zit inmiddels op dag 36. dus eigenlijk 5 dagen overtijd. pff , heb dinsdag getest en die was negatief. omdat mijn ligt tussen 22 juli en 1 augistus ga ik volgende week dinsdag weer testen. wel spannend. ben nogsteeds misselijk. heb sinds dinsdag middag ook gevoelige borsten. verder nog geen tekend van een aankomende ongi.

Succes allemaal!!!

liefs,

Sara

hoi sara, bij mij is de ergste buikpijn wel voorbij, maar ik voel me wel anders dan anders. heb goede hoop dat het raak is, maar je weet het natuurlijk nooit. ik ga het zondag wel proberen met testen. is dat negatief dan ook dinsdag weer... jij ook succes!
Monika

Hey allen,

Ik ga ervan uit dat mijn NOD rond de 29e is. Ik lees nl hier op het forum dat veel slijmverlies hoort bij een eisprong...
Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil, en heb de hele tijd een regelmatige ongi gehad van 28 dagen. Maar zeer tot weinig slijmverlies, in tegenstelling toen ik de pil slikte. Dus of ik nou wel of geen eisprong heb gehad weet ik niet,

kan iemand mij geruststellen? moet ik hopen op de 29e?

Hoi meiden,

Ik weet ook echt niet wanneer m'n eisprong is, ik dacht het afgelopen dinsdag (dag 21!) te voelen, had ontzettende steken links onderin m'n buik, maar als ik nu dan weer op dag 26 ongesteld wordt, lijkt het me niet echt logisch allemaal.
Ik weet wel dat ik bij m'n 1e zwangerschap waarschijnlijk ook vrij laat in de cyclus zwanger ben geraakt.
Als ik deze keer weer ongesteld wordt, dan ga ik denk ik maar eens temperaturen. Zit pas in de 3e ronde, maar ben al wel 36 jaar, dus tja...dat speelt wel mee.
Verder heb ik nu alleen wat gevoelige borsten en veel afscheiding, dus tja..afwachten maar tot het weekend. Moeilijk hoor dat wachten, ben ik te ongeduldig voor!

Succes meiden, hoop dat we snel zwanger zijn.

Groetjes,
Angel

hoi allemaal, spannend weekendje! ik heb zelf besloten dat ik tot maandag wacht. ik hebop dit moment heel sterk het gevoel dat ik dan een paar mooie strepen kan laten zien, niet eerder, maar ook hoef ik volgens mij niet te wachten tot dinsdag. ik hou jullie op de hoogte. laten jullie weten hoe het met jullie vergaat?

Terug
Bovenaan