Wie ook NOD rond 29 juli? + ff kletsen!!

Hoi meiden,

Hier is het eindelijk spannend geworden. Ik heb vanmorgen eindelijk mijn temp stijging gehad. Het is wel veeeeeel later dan verwacht, maar goed dan heb ik nog een kan dat het raak zou kunnen zijn. Ik ben nu alleen wel helemaal de tel kwijt wat nod betreft. Ik neem aan dat de 31 dagen weer niet op gaan deze ronde. De vorige ronde had ik op dag 21 mijn ei met een cyclus van 36 dagen. Nu zit ik al op dag 25….. Betekent dit dan dat mijn cyclus weer langer is dan de voorheen standaard 31 dagen? Moet ik weer uitgaan van de 36 dagen (of misschien wel meer) van de vorige ronde? Pff, wat een gedoe zeg. Ik wil deze keer niet weer blij gemaakt worden met een dooie mus. We zijn nu 7 maanden bezig en ik vind het ook wel een beetje tijd worden dat het raak mag zijn. ;-P

Succes allemaal!!

Liefs,

Sara

Hey meiden!!
Dat word een spannend weekend dan!! Hopen dat we allemaal een positive test hebben!!! Al dat wachten
We houden elkaar op de hoogte!

x suuz

Hoi meiden,
Mijn temp toont aan dat ik vrijdag mijn ei gehad heb. Vorige ronde was ik 18 dagen na mijn ei pas ongi en dan zou mijn nod zijn op 1 augustus. Pff, dan heb ik deze keer een cyclus van 41 dagen. Ik ben wel al sinds zondag misselijk en ik heb ook steekjes en een branderig gevoel in mijn buik. Het is dus wel weer erg spannend.

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes,

Sara

hallo allemaal,

ik ben 30 jaar en een half jaartje bezig om zwanger te raken.  ik kan  op dit moment nergens anders meer aan denken dan aan zwanger zien te raken. 't is best frustrerend. ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar dat is erg makkelijk gezegd.

ik hoop dat ik niet hetzelfde heb als mijn moeder en mijn zus. mijn moeder heeft 3 kinderen en er zit telkens een jaar of 4 tussen. mijn zus heeft er 3 jaar overgedaan en is gelukkig nu zwanger en zit op de helft.

weet er toevallig iemand of dit erfelijk kan zijn?? ik hoor wel eens dat het van moeder op dochter over kan gaan en ik ben bang dat dit zo is. we hadden eigenlijk al veel eerder zwanger willen worden, maar wegens omstandigheden is dat er nu pas van gekomen om het te gaan proberen en nu ben ik bang dat ik een beetje laat ben....

ik lees hier vaak over pendelen en ik vroeg me af of iemand dit voor mij kan doen om mijn onzekerheid iig weg te nemen.

groetjes een grote twijfelaar!

Hoi Ikkens,
Ik zit met iets dergelijks. Mijn moeder deed er eerst 6 jaar  en daarna 3 jaar  over om zwanger te raken van mijn zusje en ik.Maar ze deed er maar 9 maanden over om zwanger te raken van mijn broertje. Ik ben zelf nu 7 ronden bezig.
Toen ik deze vraag stelde kreeg ik het antwoord dat het helemaal niet zo hoeft te zijn. Er zaten een boel meiden tussen waarvan de moeder en/of zus  er een paar jaar over heeft gedaan en zij waren wel binnen het jaar zwanger. Het hoeft dus niet. Verder zijn er bij mij geen andere familieleden die problemen hadden. Ik heb dus nog de hoop dat het niet zo lang meer zal duren.

Succes ermee!!!

Groetjes,

Sara

Hoi hoi,

Ik ben 29 jaar en zit nu in  mijn eerste ronde. Ik verwacht ook rond 29, 30 juli mijn NOD. Afgelopen weekend heb ik dus waarschijnlijk mijn ei gehad.

Nu weet ik niet of het verbeelding is, volgens mij voelt iedereen wel iets de eerst maand als ik dit forum zo lees. Ik dus ook.

Vanochtend zat er een heel klein bloedpropje te grootte van een speldenknop op het wc papier met een kleine veeg bloed. Daarna verder niets meer. Ik heb wel af en toe lichte krampen in mijn onderbuik.

Ik ben nu dus wel heel benieuwd wat dat geweest is. Heeft het iets met de innesteling te maken of was het misschien wel een bevrucht eitje dat is afgestoten. Ik zit pas op dag 20 dus de  kunnen het niet zijn. En ontpillen ook niet want ik ben ruim een jaar geleden gestopt.

Iemand een idee wat dit was???

Afwachten is het enige wat we kunnen doen en dat is dus nu zo ontzettend irritant. Je probeert er zo weinig mogelijk aan te denken, maar ja...

Pfff, nog maar 10 dagen...

Hi meiden,

spannend allemaal. Over een weekje weten we meer. Hopelijk zijn de RD's op vakantie.

Succes iedereen.

Lisette

Hey meiden,

Onze NOD komt steeds dichterbij. De eisprong hebben we al gehad dus de bevruchting kan plaats hebben gehad.

Hebben jullie het gevoel dat jullie zwanger zouden kunnen zijn?

Terug
Bovenaan