Wie ook NOD rond 29 november??

A

Anoniem

Guest
Zo dames, het Grote Aftellen is weer begonnen.
Als ik dit keer weer een cyclus heb van 24 dagen zou 29 november m'n NOD moeten zijn. Volgens m'n ovulatietest is 16 november m'n eisprong geweest en aan ons zal het dit keer weer niet liggen.

Ik vind dit altijd een rare periode in m'n cyclus. Je kan helemaal niks doen dan afwachten.

Liefs,

TeHa

Ha TeHa,

Oooh, wat spannend gaat het nu toch weer worden!!! The countdown begins.... Ik ga echt voor jullie duimen.

Kus,
Joline

Owww Teha wat spannend weer!!!
Het wordt zo langzamerhand wel tijd he??
Ik weet precies wat je bedoelt met dat wachten hoor.
Ik met mijn cyclus van (meestal) rond de 35 dagen.....Ik
verveel me een week of drie voor mijn ei, en dan ook nog erna!!
Ik zou echt een MOORD doen voor een iets kortere cyclus!

Maar ik heb hem niet en jij wel, dus ik duim voor jou!!
liefs Annet

He Teha,

Ik ben het helemaal met jee eens dat dit de raarste periode is uit je cyclus, je kan alleen maar afwachten en laat dat nou niet mijn sterkste punt zijn!!!

Mijn nod is iets eerder als die van jou nl de 25. Da's komende vrijdag en ik kan nu al niet meer wachten eigenlijk. Ik heb nog geen kwaaltjes ofzo dus het zal mij benieuwen...

Groetjes San

He meid

Nou ik doe met je mee hoor!!!
Ik moet wachten tot de 30e en klan niet wachten tot het weer zover is!!!

Ik vind het onderhand wel tijd worden, maar ik heb het allemaal even wat rustiger aangedaan met het verplichte gedoe (niet dat we het niet leuk houden hoor!!)
Maar helaas zit er ook nu niet veel anders op dan wachten.
Ik voel al weer elk steekje en krampje, maar bedenk me dat ik er ander ook last van heb, dus hopen nog op niks, voor de kleinere terleustelling!!!

Succes en................. wachtse!!!

LIefs Alma

Ha TeHa, stalk stalk stalk... hihi hoe voel je je? Alles nog onder controle...

Liefs

Hoi
Mijn NOD is vrijdag, 25 november! Wat een geluk dat ik deze site vond, want ik moet het echt eens kwijt. Ik voel allerlei vreemde dingen en dan weer niet... ik denk dat ik het me inbeeld. Krijg ik plotseling een beetje buikpijn en dan denk ik al dat ik zwanger ben, terwijl het misschien mjjn regels zijn die eraan komen??
Heb me echt al moeten inhouden om te testen. Ik weet dat het toch geen zin heeft, maar toch... is echt volhouden.
Verder voel ik niets, denk ik. Ik ben moe, maar dat ben ik heel vaak. Ik heb altijd honger. Ik kan altijd moeilijk naar het toilet. Dus de zwangerschapsverschijnselen heb ik precies in het dagelijks leven ook.
Ik vraag me wel af of ik zou blijven sporten? Wat denken jullie?
Groetjes

Hei Sannie
Ga jij vrijdag al testen of wacht je nog wat langer? Ik kan in principe ook vrijdag testen...

Terug
Bovenaan