Wie ook NOD rond 29 november??

Hallo,
Mijn NOD is ook de 29e (maar kan ook de 30e zijn)
Ik  moet ook nog  7/ 8 dagen wachten, voordat je weet  of het raak is of niet.
Ik wil proberen om pas met Sinterklaas(5 dec.) te testen als dan de regels nog niet zijn geweest. (maar stiekum denk ik dat het al positief is, omdat ik nu al wat kwaaltjes merk)  Maar van  het wachten dat de dagen om zijn wordt je  gek!! Normaal vliegen de weken om.....maar nu duurt het super lang!!
Ik wens jullie allemaal suc6 en hoop natuurlijk bij ieder een positieve test
Groetjes  

Hier ook de 29e....
Ik hoop wel dat ik zwanger ben alleen ben ik dan 3 dagen later uitgerekend als ik met onze eerste smurf was en ik had er zelf zo'n hekel aan om 2 dagen na mijn zus jarig te zijn... dubbel dus...

Hoi dames, bedankt voor jullie leuke reacties.

Lieve Annet, ik kan me voorstellen dat die lange cyclussen (cycli,cycles??) geen pretje zijn. Maar ik weet zeker dat jullie vrijdag goed nieuws krijgen van de dokter en niks jullie kinderwens in de weg staat!

Hé Joline, hoe is het met moeders? Voel je je nog goed? Nog niet misselijk hoop ik.

Hoi Toulouse, je weet dat ik het heerlijk vind door je gestalkt te worden he!

Sannie en Ostje, nog even geduld dames! Tis bijna vrijdag. Voelen jullie al iets?

Alma, Nessie en Elisa, wij moeten nog eventje wachten he.
Al enig idee wanneer jullie gaan testen als je volgende week niet ongesteld wordt?

Ik voel weer van alles en nog wat, en dat is in mijn geval helaas geen goed teken. Toen ik zwanger was van onze dochter voelde ik namelijk helemaal niks!
Moet veel plassen en heb weer echt zo'n werk-in-uitvoering-gevoel in m'n buik.
Nouja, op hoop van zegen maar weer....

Liefs,

T.H.

Ik wil proberen te wachten met testen t/m 5 december.....(als ik
dan al niet van te voren teleurgesteld ben) Zou wel een leuk kadootje zijn toch?
Zelf voel ik ook al vanalles, soms wat misselijk(al vanaf de eisprong elke dag.....kan dat wel al?)  gevoelige borsten, moe moe moe en nog eens moe.
Gister met sporten viel het me ook erg zwaar.....maar dat heb ik ook altijd rond de periode dus zegt nog niets.
Nog steeds afwachten dus.....ahhhhhh was het alvast maar volgende week of Sinterklaas..........
Gr. Nessie

Ha TeHa,

Balen zeg dat je alweer van alles voelt. Maar: ik had eerst ook het idee dat ik ongi zou worden en dat is toch stiekem uitgebleven. En ik had ook nergens last van bij de eerste zwangerschap.... Spannend!!!

Hier alles goed. Helaas is de misselijkheid toegeslagen... (de hele dag bij vlagen). Maar ja, hoort er allemaal bij! Verder gaat het prima!

Ik tel met je mee af!!

Liefs,
Joline

Hoi Teha

Tja ik denk nog niet aan testen. Ik heb bij mijn vorige aanloop minimaal 3 mk's gehad en ik hou mezelf maar voor de gek dat als ik niet weet dat ik zwanger ben het ook niet mis kan gaan. Ik voel trouwens ook niets wat richting een zwangerschap zou kunnen wijzen. Dus ik denk dat we deze maand over slaan.

Druk genoeg deze laatste periode van het jaar, veel jarigen en ons mannetje moet de 15e geopereerd worden. Hij is vooralsnog de jongste van die dag dus ik hoop dat hij dat blijt mag hij om 8 uur worden geopereerd. Kortom voor het eerst sinds we er weer voor gaan kan ik me er een beetje vanaf zetten.

En... de 29e komt in de buurt :)

Hoi
Ik houd het bijna niet meer uit. Morgen  moet in  normaal mijn regels hebben en mag    ik dus in principe testen, maar ik durf niet echt omdat ik bang ben voor een ontgoocheling én voor te vroeg testen. Weten jullie wanneer testen ideaal is en heeft er iemand ervaring met te vroeg testen. Vandaag kan ik waarschijnlijk nog niet, of wel?
Ik voel nog helemaal niets. Alleen vaak naar toilet, maar misschien is ook dat wel ingebeeld. ppfff, ik denk dat het niets wordt terwijl ik er vorige week wel een goed gevoel bij had. Enfin, we zien wel...

Hi dames,

Ik had gisteren mijn NOD, toen s morgens direct een test gedaan deze was negatief, dat viel wel tegen omdat ik mij echt zwanger voel deze keer, vooral omdat ik al 2 weken heel erg pijnlijke borsten heb. Nu zou ik vandaag niet testen maar heb het daarnet toch gedaan, nu heb ik zo'n rare uitslag er verscheen alleen een heel klein stipje dus geen hele streep. Ik weet niet wat ik er van denken moet. k Ga nu echt wachten tot zondag

Ik weet niet wat verstandig is, sommigen krijgen direct een positieve test bij andere duurt het tot ze een week overtijd zijn. ligt er maar net aan hoeveel hormonen je aanmaakt.

Succes allemaal met het geduld hebben!

Oudje

Terug
Bovenaan