Wie ook NOD rond 29 november??

Hoi Oudje,

Leuk je weer te horen.
Ik had maandag mijn NOD, maar tot op heden nog niets.
Gisterochtend een test gedaan, negatief.
Maar het leek net of er een heeeeellll licht streepje zat, wat je eigenlijk niet kunt zien.
Ik ga dus ook nog maar over een paar dagen testen, hoop dat het dan wel raak is.
Ben ook erg moe de laatste tijd, raar gevoel in de buik (kan misschien ook komen omdat ik er zoveel mee bezig ben). Ik weet het allemaal niet.
Wachten duurt zo lang......

Tot mails,

Liefs, Go

Ja Go 1, het is lastig hè, voordat ik de testen ging doen dacht ik echt zwanger te zijn, als die dan negatief zijn ga je weer aan alle kanten twijfelen, maar goed de ongi is er voor ons alletwee nog niet dus wie weet.......
Volgens mij is een vaag streepje wel een goed teken, maar soms lijkt het ook wel of je kunt zien in goed daglicht waar het streepje moet komen dat zit er wat verschil in de glans misschien door de teststof die tenslotte is verwerkt.

Ik hou je op de hoogte met de stand van zaken

liefs Oudje

Oudje, fijn dat je begrijpt wat ik bedoel met dat hele vage streepje.
Je kunt het eigenlijk niet zien, maar in een bepaald daglicht wel.
Ik hou jou ook op de hoogte.

Liefs, Go

He meiden.

Nou er volgen weer veel spannende dagen zie ik wel.
En wanneer ik ga testen???
nou dat zie ik dan wel weer!!
Denk het weekend erna of zo (vrijdags)
Maar kan aan mijn temp wel zien of het wel of niet raak is.
dus houd ik me nu maar even aan.

Voorlopig heb ik nog niet echt het idee dat er iest aan de hand is daarbinnen en gaan we nog verder prberen na deze ronde.
Heb gewoon nog steeds niet het gevoel dat het deze maand raak kan zijn.

Hoe zit het met de andere dames?? Wat denken jullie?? Raak deze maand of niet???

Nou duimse en hopelijk zijn we allemaal zwanger!!!

Liefs Alma

Antwoord op ostje,

Mijn OND is zaterdag de 26ste,omdat ik het wachten gewoonweg haast niet meer aankon zeg maar heb ik gisteren woensdag getest.Met de test vh kruidvat kwam er wel een poos later dan de voorgeschreven 10 min.uiteindelijk een dun streepje te staan.Nou weet ik dat dat dan niet meer betrouwbaar is (of zijn er toevallig personen met een positieve uitslag met langer wachten dan 10 min??).Maar goed een dun streepje....nog meer twijfels gaf dat eigenlijk,want de tijd was verstreken en ik heb te vroeg getest!Toen werd ik helemaal gek van twijfels en heb die zelfde avond getest met clearblue.Deze was negatief!Ik wacht nu dus maar tot ik echt kan testen want dit maakt het eigenlijk alleen maar erger in mijn geval.Ik zou dus zeggen bewaar je geduld en maak jezelf niet gekker door te vroeg te testen.
Groetjes ilona

Hoi hoi dames,

Ohhhh Joline wat balen dat je weer zo misselijk bent. Het is dan wel een goed teken, maar toch.... Sterkte ermee moppie!

He Alma.. voel van alles en niets in m'n buik. Zo is het weer uren rustig, en zo voel ik weer van alles. M'n vriend zei tegen me dat ie er een goed gevoel over had deze maand! En dat terwijl ie het er anders nooooit over heeft. Als ik weer ongi ben geworden zegt ie alleen maar "Oh". Dus.. wie weet!

Elisa, jeetje 3 mk! Wat vreselijk! Slim van je om niet te snel te gaan testen. Zo maak je jezelf ook niet blij met een dooie mus zeg maar.
En waaraan moet je mannetje aan geopereert worden? Hoe oud is ie?

Ostje, ik vind het zo grappig als je het over  "je regels" hebt. Neem aan dat dat je menstruatie is? Kom je uit het zuiden?

Go, Oudje  en Ilona, balen van die negatieve test. Nog ff geduld. Wie weet is ie dit weekend wel positief.

We hebben gelukkig een druk weekend in het verschiet. Kan ik tenminste niet zo zitten piekeren.
Morgenavond feest van de voetbal, zaterdag verjaardag en zondag vieren we met vrienden + kids Sinterklaas.

Tot horens dames!

Hoi TeHa
Ik kom uit België en hier zeggen wij maandstonden of regels, maar regels wordt het meest gebruikt... tja, voor mij zijn die duiveltjes of zo dan weer vreemd. Is wel leuk om te horen...

Goedemorgen dames,

Ik heb me toch gisteravond steken in mijn zij gehad. Nou ja, mijn zij ook weer niet.
Zo daar waar je denkt dat je baarmoeder / eileider zit. Onder je buik laat ik maar zeggen.
Dus dacht ik, misschien iets te maken met een ongesteldheid, maar tot op heden nog steeds niet.
Heeft iemand hier vaker last van gehad?

Liefs, Go

Terug
Bovenaan