Wie ook NOD rond 29 november??

TeHa, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!
Geniet ervan enne......hou je wel contact zo af en toe?
Liefs, Go

Hallo dames
Gisteren ben ik naar de dokter geweest omdat ik maar niet ongesteld werd. Daar een bloedproef gedaan en wat blijkt: ik ben zwanger! Dus mijn testen die ik deed waren negatief omdat het nog het prille begin is. .
Ik vind het echt raar. Ik voel me niet echt zwanger. Gewoon beetje moe en wat stemmingswisselingen, maar dat heb ik wel vaker.
Ik kan het precies niet geloven, de eerste keer en meteen zwanger.

Dus de hoop niet opgeven ook al voel je niets. Ik deed gisteren na 6 dagen niet ongesteld nog een test en negatief. Bij de dokter een bloedtest en positief. Dus niet panikeren hé!

TeHa: Proficiat !!!!!!!!!!!!!

Vele groetjes!

Ostje,
Wat geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hopelijk kan ik me snel aansluiten bij jou en TeHa.
Ik hoop het zo.
Ben nu 10 dagen overtijd, ga zaterdag maar weer een test doen, hopijk positief.
Verder heb ik maandag ook een afspraak staan, zowieso, bij de huisarts. Daar doen we ook een test en anders een bloedtest. Spannend........

Geniet ervan meid!!! Het is je gegund.

Liefs, Go

TeHa en Ostje GEFELICITEERD!!!!
En Go hopelijk volg jij hun ook na zaterdag of maandag.
(mijn gevoel zegt dat je zwanger bent.......je kan toch niet zomaar zolang overtijd zijn??)

Zelf hoop ik ook zo dat ik volg, ik ben nu pas 1 dag overtijd en
hield het gister niet meer uit. Maar mijn test was negatief.(te vroeg misschien??)
Maar zolang de ongi. nog wegblijft, hou ik hoop!! en dan test ik
zaterdag of zondag ook nog eens. Het blijft spannend.

Groetjes Nessie

nou dames

HEEEEEL HARTELIJK GEFELICITEERD hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ziejewel we blijven gewoon allemaal super positief!!!!!
alles komt bij ons allemaal goed!!
ik weet het zeker!!!ook bij jou go!!
inderdaad zoals net al gezegt werd ...je kunt niet zomaar zolang overtijd zijn!!!
heb er ook een heel goed gevoel over!!!
dames geniet ervan,jullie hebben het verdient!!!
liefs lonneke

Thanks Lonneke en Nessie voor jullie steunende woorden.
Hopelijk volg ik ook.
Hou jullie op de hoogte.
Enne...Nessie, ik denk dat het gewoon te vroeg was om te testen,
dus gewoon hoop houden.
Liefs, Go

Yeaaahhh Ostje! Gefeliciteerd!
Wat raar toch dat je geen positieve testen had. Ik was pas een dag overtijd!

Ook ik voel me niet zwanger. Ik heb nog steeds als ik naar de WC ga dat ik kijk of ik toch niet ongesteld ben geworden. Haha.

Super meis.... Nou kom op dames! Nou jullie.

TeHa: ik heb dat ook. Vandaag had ik een jeans aan die wat knelde en ik voelde wat steken in mijn buik. Hup, direct die broek uit gewoon uit schrik dat er iets fout zou lopen. Ik blijf ook maar denken dat mijn regels nog komen.

Go1: zo laat dat je dokter een bloedtest neemt, bij mij deed hij dat al na 6 dagen (bleek trouwens dat ik nog maar een paar dagen overtijd kon zijn omdat mijn hormonenpeil nog erg laag stond). Ik hoop dat het ook positief is, ik denk het wel.

Nessie: bij mij kon je het niet zien op een test omdat ik nog te weining hormoon had, zelfs na 6 dagen.   De dokter denkt daarom dat ik nog maar 1 of 2 dagen overtijd ben. Dus, blijven hopen.

Aan alle anderen: niet panikeren. Bedankt voor alle leuke reacties!
Groetjes

Terug
Bovenaan