Wie ook NOD rond 29 november??

Hoi
Mijn 4de NOD en nog niets te bespeuren. Elke ob die ik met spanning verwijder blijft wit, alleen wat lichtgele slijmpjes maar weet niet echt wat dat wil zeggen. Enfin, mijn menstruatie blijft uit dus dat is een goed teken, maar of het om een zwangerschap gaat is de vraag. Het kan ook een onregelmatige cyclus zijn, of zenuwen of een late eisprong of zo... Morgen of woensdag ga ik nog eens testen. Wil ook niet te veel testen want die kosten natuurlijk wat!

Elisa, je hebt me een beetje hoop gegeven, dank je! Ik hoop dat met jou alles goed gaat.

Go1, voor jou is het dus ook een spannende periode. Ben erg benieuwd naar jouw resultaat!

Aan de andere meiden: blijven geduld uitoefenen en vooral ontspannen. Het is iets waar elke vrouw door moet...

Groetjes!

Ostje, hopen dat de ongi. wegblijft en woe. de test positief is!!

Go, wat spannend allemaal.....misschien heb je wel een langere cyclus deze keer en is de test a.s. zaterdag dik positief.....
Of kunnen ze maandag  met de bloedtest je feliciteren.
Suc6  

Ik zal  duimen en ook voor de andere dames natuurlijk.....
pffff morgen nog en dan mijn NOD........ik heb nu rare ongi.kwalen,
maar blijf evengoed hopen... je weet maar nooit??
Afwachten, Groetjes Nessie

Hoi Nessie,

Bedankt voor je steun.
Ik hoop zo dat het deze maand raak is.
We houden contact.

Liefs, Go

pff wordt nu toch zenuwachtig.... morgen???
Ik voel helemaal niets geen ongi gevoel (maar dat heb ik vaak) en niet zwanger.....
AAARGH...

mijn nod dag is op 1 december....... spannend hoor.
het is mijn eerste nod dag die moet komen.

en het leuke is... op 1 december is mijn vriendje jarig zou het geen leuk kadootje zijn?

ikheb de verschijnseltjes, maar ik vind het zo vroeg, of is dat normaal?

Dames, het enige wat we kunnen doen is ........afwachten!!!!!!!
GGGRRRRR

Succes iedereen hiermee.
We keep in touch!

Liefs, Go

Ha dames,

Ook hier nog niks te zien. Ben deze  keer van 24 dagen uitgegaan zoals vorige maand, dus het zal wel weer langer zijn. Grr...
Hoewel ik wel ongeveer 14 dagen  geleden een positieve ovulatietest had.
Ben het niet gewend deze zenuwen. Normaal werd ik voor NOD alweer ongesteld.
Ik voel wel af en toe van die menstruatie-achtige steekjes. Hoewel ik weinig hoop heb gieren de zenuwen nu echt door m'n keel.

SPANNEND!!!

Hoe is het met de rest??

Terug
Bovenaan